Gå til innhold

Anbefalinger?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg og kjæresten har totalt 20.000 kr å bruke på en ukes ferie. Vi kan mulgiens reise utenom sesongen, men vi vil være et "sommersted" med ikke alt for tropevarmt. Vi liker god mat, litt late dager men ikke"sydentur" med solseng og tettpakket strand, liker vakre stemninger, noe museer men ikke for mye, og liker å bare rusle rundt, sitte på cafe og titte på folk. Vi titter gjerne i butikker, men må ikke shoppe mye.

Vi liker komfort men må ikke bo på luksushotell.

Har du en anbefaling for hvor vi kan dra? Jeg har vært så få steder, bare Sverige, England og Danmark fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SumoBryter
Jeg og kjæresten har totalt 20.000 kr å bruke på en ukes ferie. Vi kan mulgiens reise utenom sesongen, men vi vil være et "sommersted" med ikke alt for tropevarmt. Vi liker god mat, litt late dager men ikke"sydentur" med solseng og tettpakket strand, liker vakre stemninger, noe museer men ikke for mye, og liker å bare rusle rundt, sitte på cafe og titte på folk. Vi titter gjerne i butikker, men må ikke shoppe mye.

Vi liker komfort men må ikke bo på luksushotell.

Har du en anbefaling for hvor vi kan dra? Jeg har vært så få steder, bare Sverige, England og Danmark fra før.

:ler::ler::ler: En akkurat sånn passe av alt ferie.

Men når man drar til utland må man huske å ikke titte for mye på folk, folk kan bli sure av titting.

Jeg tror jeg ville valg et av de mindre byene i Italia, Spania eller Frankrike da. Eller dratt til en spennende øy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke vært der men drømmer om å dra til Barcelona.. Etter hva jeg har hørt ville det nok passe deres krav også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Cape Town!!!

Når det er vår sommer er det vinter der, med rundt 20 grader om dagen. Mye god mat, fantastisk vakkert, mye variert å finne på, billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...