Gå til innhold

Kjenne igjen anonym TS

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et forslag til endring av forumet, men vil ikke skrive tråd riktig sted, for der kan man ikke være anonym. Men poenget med tråden:

Her på KG må man lese AB-koder for å kjenne igjen hvem man snakker med i hver tråd. Dette er greit nok, men kan være ekstra kinkig om TS også er anonym. Ville det ikke være en idé at den anonyme trådstarteren får et slags symbol ved innleggene sine, slik at det blir lett å se når TS svarer i tråden sin? Spesielt om tråden blir veldig lang hadde dette vært mye bedre for forumet, tenker jeg. 

Hva syns dere?

Anonymkode: 25f29...269

• Liker 41
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle sammen har en anonymkode som står i bunnen av alle innlegg. Vi kjenner ts igjen på det. ;) 

Anonymkode: 36703...308

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Enig!

Anonymkode: e7d07...3c7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS har allerede et "symbol" hvor man kan se at ts er ts.

Det heter anonymkode.

Anonymkode: 134bd...719

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oi, det var en veldig god idé! :) 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle sammen har en anonymkode som står i bunnen av alle innlegg. Vi kjenner ts igjen på det. ;) 

TS skrev jo nettopp dette da. Men er ikke alltid så lett å holde styr på 30 forskjellige anonymkoder

Anonymkode: 60a43...93f

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Enig. I tråder med mange svar, hvor ts ikke skriver at det er ts i svarene, blir det fort kluss.

Anonymkode: 82a40...b1c

• Liker 12
Gjest Parkeringsvakt
Skrevet

Hadde vært fint om de anonyme kodene hadde ulike farger

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var ikke det jeg tenkte på

Anonymkode: 5b9b1...7ef

AnonymBruker
Skrevet

Man kunne rett og slett hatt et gjestenavn + gjesteprofilbilde, som tildeles hver ab i hver tråd.

Anonymkode: 5e90d...86a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

TS skrev jo nettopp dette da. Men er ikke alltid så lett å holde styr på 30 forskjellige anonymkoder

Just now, AnonymBruker said:

Enig. I tråder med mange svar, hvor ts ikke skriver at det er ts i svarene, blir det fort kluss.

Da er det jo hodene deres det er noe kluss med, hvis dere av forskjellige årsaker ikke klarer eller gidder å huske, eller bruke LITT energi på anonymkodene, så får det være deres problem, tenker jeg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, det var ikke det jeg tenkte på

Anonymkode: 5b9b1...7ef

:klo:

Anonymkode: 446dc...d80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, jeg skrev jo det. Jeg skrev også hvorfor det fort kan bli styr med det. Det er en grunn til at folk ofte signerer med TS i bunnen av innlegg, for ikke alle leser anonymkoder.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du forresten sikker på at de er så forskjellige, eller at det er så mange anonymkoder som er viktig å følge med på?

Som oftest er det kun et fåtall forskjellige personer som skriver aktivt i hver tråd, og det er jo som oftest de som er mest aktive i en tråd som stikker seg ut og som folk har behov for å svare.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man kunne rett og slett hatt et gjestenavn + gjesteprofilbilde, som tildeles hver ab i hver tråd.

Ps andre forum har dette. Det er vel også foreslått  i en tråd på ris og ros. Men jeg tror ikke denne muligheten ligger i forumprogramvaren som KG bruker

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

for ikke alle leser anonymkoder.

Da er jo det deres eget problem?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det jo hodene deres det er noe kluss med, hvis dere av forskjellige årsaker ikke klarer eller gidder å huske, eller bruke LITT energi på anonymkodene, så får det være deres problem, tenker jeg.

Og den hyggelige tonen på kg fortsetter...

• Liker 20
Skrevet

Ts gir seg som regel til kjenne ved å si "TS her" eller avslutte med "-TS". Synes det funker bra som det er :)

• Liker 6
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

TS, kunne jo skrevet TS på slutten av innlegget? Da blir det lettere å holde styr på alle Anonyme...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke hvordan noen her klarer å hisse seg opp over forslaget mitt? Hadde det plagd dere om TS ble mer gjenkjennelig i en tråd? 

Jeg har sett gjentatte ganger at det blir kluss, plutselig tror folk at det har en samtale gående med trådstarter, men så kommer det frem at det er en annen. 

Dette ville bare gjort ting enklere her, selv om ja, man kan lese AB-koden.

La oss si at det blir lagd en tråd som ender opp på 20 sider, og TS har ikke kommet med en eneste oppdatering. Når oppdateringen da kommer er det greit at trådstarters innlegg stikker seg ut litt, slik at alle får det med seg. For i en lang tråd er folk gjerne opptatt med å diskutere med andre, selv om et svar fra TS fortsatt vil være av interesse.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Alle ab-ere kan jo gi seg selv et kallenavn som de skriver til slutt i alle innleggene i tråden? MEN da kan de fort glemme seg og skrive samme kallenavn i flere tråder og det blir fort  problematisk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...