Gå til innhold

Hvordan slutte med Pesi Max? :o


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er bare å ikke kjøpe det. Bytt det ut med f.eks fun light og drikk kaffe/te hvis du får vondt i hodet. Det kommer av koffein

Anonymkode: 65815...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, aspartam er jo rottegift. Kjemisk og kunstig! God nok grunn til å slutte, eller?

Anonymkode: a45ad...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2019 den 20.25, AnonymBruker skrev:

Jeg har et avhengighetsforhold til cola zero og jeg har ingen intensjoner med å slutte. I en periode kuttet jeg det imidlertid ut til fordel for saft, og koste meg heller med en boks på en lørdagskveld. Ingen utfordringer underveis annet enn at det var kjipere å drikke saft enn brus. 

Anonymkode: ffef2...0be

Selvsagt ingen utfordringer..  du valgte et nytt produkt med aspartam og opprettholdt avhengigheten din..   

Anonymkode: d1418...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare å ikke kjøpe det. Bytt det ut med f.eks fun light og drikk kaffe/te hvis du får vondt i hodet. Det kommer av koffein

Anonymkode: 65815...944

Fun light inneholder det samme så ingen hjelp i det. 

Anonymkode: d1418...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere virkelig så svake at dere ikke kan gi slipp?  Vil dere at en avhengighet skal eie dere? Dere trenger hvertfall aldri se ned på rusmisbrukere når dere ikke klarer å stå i mot en stakkars brus..  

Jeg har vært i deres sko for mange mange år siden. Visste ikke jeg var avhengig. Når jeg skjønte det så sluttet jeg. Aldri om jeg vil la meg eie av avhengighet. Det var fun light. Aspartamprodukt likt Pepsi Max. Klarte ikke drikke vann. Kun fun light. Det tok tre måneder med sterk selvkontroll å motstå fristelsen, men jeg ville og skulle. 15 år siden og har ikke rørt aspartamprodukter siden. Ikke drikke med sukker i heller. Har prøvd en slurk for å kjenne smaken men det smakte bare kunstig og klissete. 

Ikke la dere eie folkens. Avhengighet er nederlag uansett hva den består av. 

Anonymkode: d1418...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til min overraskelse så viser det seg å være aspartam i skyr. Trist. 

Anonymkode: d1418...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten drikker jeg ekte Pepsi eller så drikker jeg vann. Lettbrus er søl:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...