Gå til innhold

Ingen penger til vikingskipene, fare for kollaps


NordicViking

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, T-Rex skrev:

Jeg aner ikke hvordan budsjettet ser ut. Er det en egen post for vikingskipene, eller er det en post for museumsdrift, som inkluderer en rekke museer?

Det er trist om vikingskipene forfaller, men det vil være typisk å bruke vikingskipene, som folk flest har et nærere forhold til enn moderne kunst, for å få tildelt mer midler.

Ja, det er poster for ordinær drift og poster for ekstraordinære investeringer pr museum. Sikring ville fått en egen post med en spesifisert sum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, A-hunter said:

Ja, det er poster for ordinær drift og poster for ekstraordinære investeringer pr museum. Sikring ville fått en egen post med en spesifisert sum.

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med, og svar til dette

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innhold Kvinneguiden ikke ønsker å bli assosiert med. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

For min del synes jeg det er noe snodig at andre land som har historie faktisk tar vare på det, mens i dette landet så virker det litt hipp som happ. Å gå på KHM (Kulturhistorisk museum) vs hva som finnes av kulturhistorisk museum i utlandet er som natt og dag. Sist jeg var innom KHM hadde de fremdeles viking/middelalderutstillingen fra 1970... 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...