Gjest Ludmilla Skrevet 28. august 2002 #1 Del Skrevet 28. august 2002 Har nettopp flyttet til Trondheim og er ikke kjent med alt riktig enda, men det nærmer seg faretruende tiden for en ny hårklipp. Så om har noen her noen frisører å annbefale, sånn at jeg slipper å "prøve og feile" i et år før jeg finner ut hvem som er flinke, hadde det vært kjempeflott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 29. august 2002 #2 Del Skrevet 29. august 2002 Nå flyttet jeg fra Trondheim for et par år siden, og lette lenge etter en god frisør mens jeg var der.. Min klare favoritt ligger i Thomas Angellsgt - husker faktisk ikke navnet i farta, kan det være "k to m"? Du finner dem mellom Nordre og Egon :-) Ellers er de flinke på Ruby (og helt annen pris!!) Ruby ligger i Prinsensgt like ved Trondheim Torg, og på Antoinette (også i Prinsensgt). Det beste tipset er kanskje å se på de som jobber på salongen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 30. august 2002 #3 Del Skrevet 30. august 2002 Hei!! Jeg var ivrig kunde hos "Schanke" (vet ikke om det er saann det skrives, men..) Uansett: Denne frisoren ligger inn den gata som gaar 90 grader paa Nordre ved News. (Samme gata som Sand butikken ligger) Hun som driver stedet pleide aa klippe meg, hun kjenner du lett igjen ved at hun har laaangt haar (det lengste jeg har sett). si fra at du er student, saa faar du litt rabatt. Er ogsaa enig i at Ruby frisorteam er flinke, men Schanke er naa likevel min favoritt!! et tips: For all del IKKE klipp deg (og i hvert fall ikke farg haaret) hos frisoren nede i kjelleren paa trondheims torg... skrekk og gru... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2002 #4 Del Skrevet 30. august 2002 Flyttet fra Trondheim i sommer, og savner frisøren min!!! Jeg gikk hos OK frisører på Solsiden. Min frisør het Vidar, og harn er skikkelig flink!! All ros! :D Vil ikke anbefale NIKITA på Nordre. Der ble jeg skikkelig skamklipt en gang. Grusomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaisa Skrevet 31. august 2002 #5 Del Skrevet 31. august 2002 Raina,på stubban og billigere er der og.Frisør Liv edith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå