Gå til innhold

Jeg tror jeg har blitt desperat!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utløp for følelser. Da gir jeg opp. Lykke til.

Anonymkode: c7ecf...312

Joda, jeg kunne ikke levd uten de, ikke for en milliard engang, men de har allikevel ikke noe med kjærlighets livet mitt med mennesker å gjøre. 

Anonymkode: 31910...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, jeg kunne ikke levd uten de, ikke for en milliard engang, men de har allikevel ikke noe med kjærlighets livet mitt med mennesker å gjøre. 

Anonymkode: 31910...45b

Skjønner. Innsats og flaks. Noen har så lite flaks at de aldri finner en person som passer en godt nok. Andre har for høye krav. Mens de heldigste treffer i ung alder. Mitt råd.. stå i det :) så håper jeg det løser seg for deg..

Hilsen mann 

Anonymkode: c7ecf...312

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 15.5.2019 den 8.16, AnonymBruker skrev:

Så du mener ts burde gå inn i forhold hvor hun ikke har et fnugg av følelser for personen? 

Anonymkode: 4b966...ce7

Nei, men her burde hun vil kanskje holde på litt til, om hun faktisk ønsker en kar? Kan være mange som overrasker deg etter en stund. Selvfølgelig om hun ikke liker dem utseendemessing, så kan det hende at hun har for høye krav?

Anonymkode: 9243d...f90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg masse kattunger og/eller en hund

Anonymkode: 7d461...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er desperat, ser man og virker desperat uansett hvor mye du prøver å skjule det. Det går nemlig ikke an å skjule det da andre catcher det ganske kjapt. 

Når du går ut og leter febrilsk etter en mann som skal elske deg så finner du ingen heller. Sier ikke at du skal backe helt ut av tinder/happn/sukker og dating, men ro ned ti hakk. Fokuser på hvorfor du har så lyst på en kjæreste og hvorfor du ikke klarer å være alene. Mest sannsynlig har du overtenkt og har skyhøye forventninger til det å finne deg en ny type og hva vet jeg - kanskje når du endelig får deg en type så vil du bare være singel igjen?

 

Anonymkode: 50618...f19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/13/2019 at 4:21 AM, AnonymBruker said:

Jeg er en jente på 25. Helt ok utseende, normalvektig. Jeg er vel kjent for å være morsomt og livlig og spontan. Har alt på stell økonomisk, matrielt og jobbmessig. 

*snip*

Hva FAEN skal jeg gjøre... jeg er så lei meg... 

Anonymkode: 31910...45b

 

On 5/13/2019 at 10:18 AM, Surikatta said:

Du er slettes ikke alene om å føle det slik.

For min del er det slik: jeg er 40, skilt for noen år siden og har hatt par forhold som ikke har vart mer enn 4 måneder maks. Jeg ser på meg selv som normalvektig, trener og blir sett på som attraktiv utseendemessig. Levd livet og har en del tyngde sånt sett så jeg tror ikke jeg blir oppfattet som innholdsløs heller :fnise: Jeg har barn, men det har mange på min alder, så jeg ser ikke på det som et hinder.

*snip*

Tror dette betyr at dere i realtiteten er for tjukke...

Begynn å tren, spis mindre --> se bedre ut --> ta kontroll over situasjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎05‎.‎2019 den 11.57, SM30 skrev:

 

Tror dette betyr at dere i realtiteten er for tjukke...

Begynn å tren, spis mindre --> se bedre ut --> ta kontroll over situasjonen.

Haha, lurer på om du hadde sagt dette rett i trynet på meg. Morsom er du :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Surikatta said:

Haha, lurer på om du hadde sagt dette rett i trynet på meg. Morsom er du :fnise:

Tja, hadde vel tilslørt det litt slik dere damer liker å høre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, SM30 skrev:

Tja, hadde vel tilslørt det litt slik dere damer liker å høre det...

Det var da vagt. Jeg hadde ikke tilslørt om jeg mente at du var overfladisk. Du må stå for det du mener Mr. Handsome.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Surikatta said:

Det var da vagt. Jeg hadde ikke tilslørt om jeg mente at du var overfladisk. Du må stå for det du mener Mr. Handsome.

Takk ;)

Hehe, det er ikke slik at jeg går rundt og forteller damer at jeg syns de er for tjukke. Et forum er jo til for å høre meninger og detaljer man kanskje ikke snakker høyt om i det offentlige rom. 

Jeg mener bare oppriktig at mange damer i dag sier (og mener) at de er normalvektige, når de i mine øyne er tjukke. Når de da lurer på den svake interessen hos det motsatte kjønn kan det jo være at andre menn er enige med meg ang. vekten og at de derfor bør få en realitetsjekk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, SM30 said:

Takk ;)

Hehe, det er ikke slik at jeg går rundt og forteller damer at jeg syns de er for tjukke. Et forum er jo til for å høre meninger og detaljer man kanskje ikke snakker høyt om i det offentlige rom. 

Jeg mener bare oppriktig at mange damer i dag sier (og mener) at de er normalvektige, når de i mine øyne er tjukke. Når de da lurer på den svake interessen hos det motsatte kjønn kan det jo være at andre menn er enige med meg ang. vekten og at de derfor bør få en realitetsjekk?

Du har jo rett. Ifølge siste statistikk er 7/10 kvinner overvektige. 

Da er kanskje 1/20 undervektige, eller hva man kaller modell tynn. Kanskje 1/5 igjen av disse er normalt pene. Da er man oppe i 1/100 damer som er pene og modelltynne. Så og si alle i forhold.

Rimelig håpløst om man liker slank og pen......

Anonymkode: c7ecf...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg slått meg til ro at jeg sannsynligvis aldri ender opp med et forhold igjen med en slank og pen dame..

Kanskje jeg vinner lotto, trolig ikke 😣

Anonymkode: c7ecf...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 hours ago, AnonymBruker said:

Selv har jeg slått meg til ro at jeg sannsynligvis aldri ender opp med et forhold igjen med en slank og pen dame..

Kanskje jeg vinner lotto, trolig ikke 😣

Anonymkode: c7ecf...312

Joda, du må bare ha kropp som en gresk gud og minimum saga kort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig så ille å være singel? 

Jeg anser det som mye verre med disse menneskene som hår fra forhold til forhold. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 12.52, SM30 skrev:

Joda, du må bare ha kropp som en gresk gud og minimum saga kort

Øhhhhh... Veldig overfladisk skrevet da. Her er jeg ikke helt enig i utsagnet ditt. Selvfølgelig hjelper det å være trent, men du må vite at mange mannfolk (megselv inkludert) ikke kunne tenke meg ei jente som bare har fokus på det ytre med tanke på kropp og slikt. Selvfølgelig er jeg enig at man skal ta vare på seg selv og prøve å spise riktig, men når man begynner å gå så langt at man fokuserer mer enn 50% av tia si på å se ut som "en gresk gud", så blir det turn off for meg. Ikke fordi hun ikke ser bra ut, men fordi fokuset er på feil sted. Gi meg heller ei jente som følger verdiene sine, gjør noe hun brenner for fordi hun liker det, enn ei som har hovedfokus som å se ut som favoritt bloggern sin. 

Et bra tips for personer som vil finne kjærligheten er å først sette pris på sitt eget selskap. Kjenne på seg selv først. Se hva du liker og hva du ikke liker i din tid alene. Finn ut hva du vil gjøre, og hva dine verdier er. Er du sykt opptatt av kropp og helse og drømmen er å se ut som ei fra paradise hotel, ja vær så god. Alle er skapt forskjellig (og takk gud for det).

Men når det er slik at du ikke føler at du trenger kjæreste, da først begynner markedet å eksplodere. Ikke fordi du ikke ser desperat ut, men fordi du faktisk har mange verdier og interesser som definerer deg for den du er.

 

Lykke til.

Anonymkode: 9243d...f90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Øhhhhh... Veldig overfladisk skrevet da. Her er jeg ikke helt enig i utsagnet ditt. Selvfølgelig hjelper det å være trent, men du må vite at mange mannfolk (megselv inkludert) ikke kunne tenke meg ei jente som bare har fokus på det ytre med tanke på kropp og slikt. Selvfølgelig er jeg enig at man skal ta vare på seg selv og prøve å spise riktig, men når man begynner å gå så langt at man fokuserer mer enn 50% av tia si på å se ut som "en gresk gud", så blir det turn off for meg. Ikke fordi hun ikke ser bra ut, men fordi fokuset er på feil sted. Gi meg heller ei jente som følger verdiene sine, gjør noe hun brenner for fordi hun liker det, enn ei som har hovedfokus som å se ut som favoritt bloggern sin. 

Et bra tips for personer som vil finne kjærligheten er å først sette pris på sitt eget selskap. Kjenne på seg selv først. Se hva du liker og hva du ikke liker i din tid alene. Finn ut hva du vil gjøre, og hva dine verdier er. Er du sykt opptatt av kropp og helse og drømmen er å se ut som ei fra paradise hotel, ja vær så god. Alle er skapt forskjellig (og takk gud for det).

Men når det er slik at du ikke føler at du trenger kjæreste, da først begynner markedet å eksplodere. Ikke fordi du ikke ser desperat ut, men fordi du faktisk har mange verdier og interesser som definerer deg for den du er.

 

Lykke til.

Anonymkode: 9243d...f90

Du får ta det med en klype salt, men det er ikke til å skyve under en stol at veltrente damer stort sett foretrekker veltrente karer og motsatt. Når man da ønsker en slank veltrent dame gjør man seg selv en tjeneste ved å selv være trent. Og det er klart, fokuset må være på aktivitetene og ikke selve kroppen, men den kommer som et resultat av livsstilen. Igjen, er man ikke veldig aktiv men samtidig veldig glad i chips kan man ikke forvente en dame som er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...