Gå til innhold

Jeg tror jeg har blitt desperat!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 25. Helt ok utseende, normalvektig. Jeg er vel kjent for å være morsomt og livlig og spontan. Har alt på stell økonomisk, matrielt og jobbmessig. 

Jeg har vært singel nå i 2,5 år og jeg ser veninnene mine går ikke single mer enn noen mnd før de har funnet seg en kjæreste eller en å holde på med. 

Jeg finner ingenting! Er flere som har vist interesse, men da har ikke jeg et fnugg av interesse tilbake. Det bare kommer ikke på tale. Jeg må kjenne noe følelser rundt personen og være tiltrukket ellers er der jo ikke noe poeng. 

Jeg har ikke støtt på en eneste en som jeg finner interessant. Jeg er også på tinder og sukker, men jeg finner ikke noe interessant der! 

Jeg begynner å bli så lei og når jeg f.eks blir full på byen så prøver jeg meg faen meg på 100 folk! Det er da denne desperate siden min kommer frem. Men ingen av de jeg prøver meg på er egentlig interessante for meg, jeg bare er så lei av å ikke ha noe kjærlighet i livet mitt, livet mitt er så kaldt og ufølsomt. Jeg kjenner det verker i kroppen etter å kjenne på noe følelser, kjenne noe "varme" og elske og føle meg elsket. 

Jeg begynner å faktisk å bli en bitter og kaldt person pga dette her. Det gjør fysisk VONDT. Ikke noe sexliv, ikke noe berøring, ingen koslige ord, ingen som tenker på meg eller savner meg. Jeg føler meg som et 0 pga det her. Jeg kunne selvfølgelig ha funnet meg en fuckfriend, men det blir da overhode ikke det samme når ikke følelsene er der. Så det vil jeg ikke få noe ut av. 

Hva FAEN skal jeg gjøre... jeg er så lei meg... 

Folk rundt meg maser også og spør hele tiden: hvordan går det med kjærligheten da? Også svarer jeg: nei det er det samme som alltid det!. Og folk blir helt sånn: "jøss! Javelja..." og ser litt sånn sjokerte ut. 

Er der noe galt med meg? Er det noen som kan med hånden på hjerte si at jeg finner noen en dag? Jeg gråter masse over dette. Jeg er en person som virkelig trenger den "omsorgen" i livet mitt. Trenger nærhet snart, ellers blir jeg gal! 

Anonymkode: 31910...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er slettes ikke alene om å føle det slik.

For min del er det slik: jeg er 40, skilt for noen år siden og har hatt par forhold som ikke har vart mer enn 4 måneder maks. Jeg ser på meg selv som normalvektig, trener og blir sett på som attraktiv utseendemessig. Levd livet og har en del tyngde sånt sett så jeg tror ikke jeg blir oppfattet som innholdsløs heller :fnise: Jeg har barn, men det har mange på min alder, så jeg ser ikke på det som et hinder.

Likevel er det like forbanna vanskelig å finne en partner, så jeg har droppet både Tinder og Sukker og fandens oldemor og satser på at jeg en dag finner Mr. Right i Remakøen. Sannsynlig....? Næ.

Men: så har jeg også kommet dit hen at jeg ikke lar meg påvirke av andres lykke. Ei heller definere av å ha en partner for å føle meg ganske så tilfreds. Jeg storkoser meg og mange vil si at man blir sær, egen og inngrodd i egne rutiner...såpass mye at det kan gå ut over  evt. partnerlykke. Men jeg tar sjansen.

Svaret til deg er : JA du vil finne noen. Og NEI det er ikke noe galt med deg. Kanskje du rett og slett, innerst inne, ikke er helt klar ennå. Pust med magen, alt går seg til. I promise :lillesky2:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finner vel ikke noen fordi du har for store forventninger og krav. Len deg tilbake litt og slutt å let en stund. 

Anonymkode: 32955...316

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er så desperat som du beskriver, vil det ende opp med at du tar den første og beste du føler et fnugg av noe for. Og så finner du ut noen år senere at du tok feil, og har kastet bort dine beste fruktbare år på en som var helt feil og ikke den rette likevel.

Slapp av, slutt å lete, slutt å sjekke opp folk i fylla, og finn deg noen interesser å holde på med på fritiden. Bruk hjernen til noe annet enn å sippe over at du ikke har kjæreste, og slutt å dyrke selvmedlidenheten.

Du kommer sikkert til å finne noen, men da bør du være litt mindre desperat. Jobb med de følelsene der en stund. RO dem ned.

Anonymkode: e64f1...59b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Story of my life det der! Jeg er også 25, men har vært singel i 5 år.. Er drittlei. Men jeg har alltid noe på gang med folk da. Kan få sex når jeg vil, men de guttene er jo helt fuckboys. Så tar aldri kontakt med dem med mindre jeg "dør" av ensomhet. Jeg drar på dates og møter folk, men det er få jeg faktisk ender opp med å date. Mange er også bare ute etter sex. Møter du folk fra Tinder/Sukker da? Gir du dem en sjanse? Du kan jo ikke vite om personen faktisk er interessant eller ikke før du møter dem. Ta litt sjanser. Prøv noe nytt. Du trenger ikke ha en fast fuckfriend, men hva en du kan møte i ny og ne? Jeg kan heller ikke drive å ha regelmessig sex med en fyr uten å føle noe etterpå.. Så jeg sjonglerer litt, har evnt. en jeg møter ca. hver tredje måned. Det funker greit men innerst inne vil jeg jo ha en kjæreste. Jævelig frustrerende! 

Anonymkode: f8a27...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en mann på 26, vi kan sikkert ordne en løsning 🥂

Anonymkode: 0fd03...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting! Slutt å fokuser på å finne noen! I ganske lang tid! Hilsen mann.

Anonymkode: c7ecf...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2019 den 11.58, AnonymBruker skrev:

Når man er så desperat som du beskriver, vil det ende opp med at du tar den første og beste du føler et fnugg av noe for. Og så finner du ut noen år senere at du tok feil, og har kastet bort dine beste fruktbare år på en som var helt feil og ikke den rette likevel.

Slapp av, slutt å lete, slutt å sjekke opp folk i fylla, og finn deg noen interesser å holde på med på fritiden. Bruk hjernen til noe annet enn å sippe over at du ikke har kjæreste, og slutt å dyrke selvmedlidenheten.

Du kommer sikkert til å finne noen, men da bør du være litt mindre desperat. Jobb med de følelsene der en stund. RO dem ned.

Anonymkode: e64f1...59b

Syntes det er så rart når folk skriver sånn som dette, at jeg skal finne meg en hobby, bruke hode på noe annet enn å sippe osv.. jeg har jo ikke skrevet noe om hva jeg ellers driver med. Jeg bruker jo hodet mitt på ekstremt mye annet enn bare dette. Jeg har jo et liv vedsiden av følelsene mine. - Ts

Anonymkode: 31910...45b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2019 den 19.53, AnonymBruker skrev:

En ting! Slutt å fokuser på å finne noen! I ganske lang tid! Hilsen mann.

Anonymkode: c7ecf...312

Ja, jeg hører folk sier dette.. men uansett hvor mye jeg tenker på å ikke tenke på det, så ligger det jo å ulmer i underbevisstheten. Jeg kan jo ikke bare slå av hva jeg føler også føler jeg at hvis ikke jeg aktivt går inn for å finne noen så finner jeg ikke noen heller. 

Anonymkode: 31910...45b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2019 den 14.48, AnonymBruker skrev:

Story of my life det der! Jeg er også 25, men har vært singel i 5 år.. Er drittlei. Men jeg har alltid noe på gang med folk da. Kan få sex når jeg vil, men de guttene er jo helt fuckboys. Så tar aldri kontakt med dem med mindre jeg "dør" av ensomhet. Jeg drar på dates og møter folk, men det er få jeg faktisk ender opp med å date. Mange er også bare ute etter sex. Møter du folk fra Tinder/Sukker da? Gir du dem en sjanse? Du kan jo ikke vite om personen faktisk er interessant eller ikke før du møter dem. Ta litt sjanser. Prøv noe nytt. Du trenger ikke ha en fast fuckfriend, men hva en du kan møte i ny og ne? Jeg kan heller ikke drive å ha regelmessig sex med en fyr uten å føle noe etterpå.. Så jeg sjonglerer litt, har evnt. en jeg møter ca. hver tredje måned. Det funker greit men innerst inne vil jeg jo ha en kjæreste. Jævelig frustrerende! 

Anonymkode: f8a27...ff7

Ja, jeg har møtt noen, men er veldig få jeg føler jeg orker å bruke tiden min på å møte, men jeg har møtt 5 stykker da, og alle har vist enorm interesse etter første date, men jeg har ikke følt noe interesse tilbake. 

Jeg har jo vært forelska et par ganger før, og de følelsene jeg har hatt for de kom med en gang og var ekstremt sterke, sånn helt overveldende. Og hadde jeg følt litt for en fyr, så hadde jeg ikke følt at det var nok. Jeg tror nesten jeg har blitt litt "skadet" av de sterke følelsene jeg har hatt tidligere, så det blir liksom ikke nok. Skal vel mye til å bli så forelsket igjen. Også må det sies at jeg ikke er 100% over eksen min selvom det er 2,5 år siden det ble slutt og ikke verken sett han eller snakket med han siden. Men jeg tror heller ikke at jeg vil komme helt over han før jeg møter en ny jeg får disse følelsene for. Alt føles så umulig. 

Anonymkode: 31910...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ingenting!

Oppfølgt med: Er flere som har vist interesse

Jepp jepp. Og jenter sier menn er bitre folk som klager hele tia? Dæven ta dere en bolle a. Forstår at det kan være rart med det å ikke få kjærligheten til å stemme akkurat nå, og at du tenker mye på dette siden du har venninner som er i forhold og diverse, men jenter som klager som deg er ihvertfall ikke tiltrekkende. Gjør noe med det først du.

Anonymkode: 9243d...f90

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner ingenting!

Oppfølgt med: Er flere som har vist interesse

Jepp jepp. Og jenter sier menn er bitre folk som klager hele tia? Dæven ta dere en bolle a. Forstår at det kan være rart med det å ikke få kjærligheten til å stemme akkurat nå, og at du tenker mye på dette siden du har venninner som er i forhold og diverse, men jenter som klager som deg er ihvertfall ikke tiltrekkende. Gjør noe med det først du.

Anonymkode: 9243d...f90

Så du mener ts burde gå inn i forhold hvor hun ikke har et fnugg av følelser for personen? 

Anonymkode: 4b966...ce7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har møtt noen, men er veldig få jeg føler jeg orker å bruke tiden min på å møte, men jeg har møtt 5 stykker da, og alle har vist enorm interesse etter første date, men jeg har ikke følt noe interesse tilbake. 

Jeg har jo vært forelska et par ganger før, og de følelsene jeg har hatt for de kom med en gang og var ekstremt sterke, sånn helt overveldende. Og hadde jeg følt litt for en fyr, så hadde jeg ikke følt at det var nok. Jeg tror nesten jeg har blitt litt "skadet" av de sterke følelsene jeg har hatt tidligere, så det blir liksom ikke nok. Skal vel mye til å bli så forelsket igjen. Også må det sies at jeg ikke er 100% over eksen min selvom det er 2,5 år siden det ble slutt og ikke verken sett han eller snakket med han siden. Men jeg tror heller ikke at jeg vil komme helt over han før jeg møter en ny jeg får disse følelsene for. Alt føles så umulig. 

Anonymkode: 31910...45b

Av erfaring kan det lønne seg å møte dates et par ganger før du bestemmer deg. Mange er ikke seg selv på første date, kanskje selv ikke 2/3 heller, og du kan gå glipp av diamanter ved å stresse og avfeie folk for fort. Jeg har gjort det selv og angret i ettertid. Prøv om du klarer å ha en tilbakelent innstilling til dating.

Anonymkode: e70c8...52e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av erfaring kan det lønne seg å møte dates et par ganger før du bestemmer deg. Mange er ikke seg selv på første date, kanskje selv ikke 2/3 heller, og du kan gå glipp av diamanter ved å stresse og avfeie folk for fort. Jeg har gjort det selv og angret i ettertid. Prøv om du klarer å ha en tilbakelent innstilling til dating.

Anonymkode: e70c8...52e

Det er spesifikke ting som gjør at jeg ikke har blitt interessert... en av var at han hadde barn som han hadde mistet omsorgen for, jeg visste ikke engabg at han hadde barn før vi møttes. En av de hadde akkurat byttet fornavn og nektet å fortelle hvorfor, så han het noe annet i virkeligheten enn på tinder! Og en hadde vært i fengsel for vold for en stund siden, og en følte jeg nesten truende etter første date, ringte meg hele tiden, ble sur for at han ikke fikk være hos meg den helgen jeg jobbet natt. Virka helt gal etter daten. Og den siste var bare enormt kjedelig og snakket dårlig norsk (polsk). Så var vanskeligere å kommunisere irl enn på tinder. 

Anonymkode: 31910...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, jeg hører folk sier dette.. men uansett hvor mye jeg tenker på å ikke tenke på det, så ligger det jo å ulmer i underbevisstheten. Jeg kan jo ikke bare slå av hva jeg føler også føler jeg at hvis ikke jeg aktivt går inn for å finne noen så finner jeg ikke noen heller. 

Anonymkode: 31910...45b

Gjør som meg, finn deg interesser og andre ting som opptar hodet.

Anonymkode: c7ecf...312

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør som meg, finn deg interesser og andre ting som opptar hodet.

Anonymkode: c7ecf...312

Som jeg skrev tidligere så skrev jeg ingenting om hva jeg driver med ellers. Jeg har et normalt og utfyllende liv vedsiden av mine følelser. Og dette er selvfølgelig ikke det eneste som opptar hodet mitt selvom jeg skrev et innlegg om det her. 

Anonymkode: 31910...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Som jeg skrev tidligere så skrev jeg ingenting om hva jeg driver med ellers. Jeg har et normalt og utfyllende liv vedsiden av mine følelser. Og dette er selvfølgelig ikke det eneste som opptar hodet mitt selvom jeg skrev et innlegg om det her. 

Anonymkode: 31910...45b

Ok. Hva med et kjæledyr?

Anonymkode: c7ecf...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Hva med et kjæledyr?

Anonymkode: c7ecf...312

Jeg har 2. Og hva hjelper et kjæledyr på dette problemet ? 

Anonymkode: 31910...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har 2. Og hva hjelper et kjæledyr på dette problemet ? 

Anonymkode: 31910...45b

Utløp for følelser. Da gir jeg opp. Lykke til.

Anonymkode: c7ecf...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...