Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det du alene som avgjør dét?

Hvis hun ikke gir respons, så er hun ikke interessert. Så enkelt er det faktisk.

Det stemmer bare ikke, mange kvinner som menn som ikke har guts eller mot til å vise at de er interessert. Men da må man bare avvente til den rette situasjonen dukker opp, om man gidder dette da. En kvinne jeg aldri trodde var  interessert i meg var akkurat det. Skal ikke si hvordan tilfelle hun leser dette her :)  Men det ble rimelig hett ja. Så får vi se hvordan det utvikler seg i edru tilstand da :)  Da var det tilbake til tilstanden introvert, men på en sjarmerende måte. Vi får se hvordan det utvikler seg videre over tid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker å hevde at du har andre erfaringer med kvinner som ikke er norske - er det ikke bra nok om de vil flørte med deg da?

Er det du alene som avgjør dét?

Hvis hun ikke gir respons, så er hun ikke interessert. Så enkelt er det faktisk.

Anonymkode: 547a8...416

Respons? her snakker vi om at hun tar kontakt igennom facebook eller på en annen måte. Men siden norske kvinner er så beskjedne så tenkte jeg det var naturlig for henne å ta kontakt via facebook. Derfor spør jeg flørter norske kvinner? 

Anonymkode: d5e84...ff0

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal vi flørte da? Kvinner har ingenting å vinne på det. Vi blir stemplet som løs og billig eller for pågående og maskuline hvis vi tar initiativ. Eneste kvinner oppnår med å flørte er avvisning eller bare sex, så hvorfor gidde det?

Anonymkode: b2566...ea7

Dette er et godt poeng. Det skal veldig lite til før kvinner blir stemplet som løse og billige, og veldig mange ser på kvinner som har hatt mange «løse forbindelser» som en ødelagt vare. Kanskje flere hadde turt å flørte og «leve livet» om det ikke var frykten for å bli stemplet som en hore ELLER frykten for å bli trakassert hvis man ombestemmer seg og det ikke blir noe mer enn flørten. 

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan bety mye for en mann om hun bare sier hei på Facebook. Dialog er i det minste å vise litt interesse at hun har sett meg før. 

Men du skriver jo også at du ønsker at flørten skal ende i et forhold. Hvis jeg flørter litt med deg fordi «det betyr så mye for deg om jeg sier hei», men vet allerede at det ikke kan bli noe mer - vil du ikke da bli skuffa og sint? Er man ikke da en som leker med følelsene dine? Føler du deg bedre eller verre etter at jeg har flørtet med deg for å være snill, for så å gå videre med livet mitt? 

Nå mener jeg forresten at et «hei» ikke er flørting i det hele tatt, men det er nå en annen sak...

Anonymkode: 61404...1f2

• Liker 6
Skrevet

Se på alle de bitre svarene her. TS etterspør bare at flere kvinner tar initiativ til en samtale/flørt på facebook ved å si "Hei". 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnens oppgave er å invitere slik at mannen kjenner at kontakt er ønsket. ikke å bare sitte der som en stein  

Norske damer.......hva kan man si....

Anonymkode: 01205...c8c

Herregud, som om norske menn er så mye bedre. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Herregud, som om norske menn er så mye bedre. 

Som om dere kvinner er så mye bedre

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva skal til å få flere meldinger fra selvstendige og voksne kvinner på facebook?

Nå høres du som mannen som dro til Telemark for å jakte Gnu. Facebook?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Lee Jones skrev:

Se på alle de bitre svarene her. TS etterspør bare at flere kvinner tar initiativ til en samtale/flørt på facebook ved å si "Hei". 

JAMMEN HVORFOR KAN HAN IKKE BARE SI HEI SJØL OM DET ER NOEN HAN ØNSKER KONTAKT MED? HVIS DAMA LIKER HAN, BLIR HUN BARE GLAD FOR DET!! HVORFOR KAN IKKE MENN VÆRE LITT MANDIG PÅ ET ENESTE OMRÅDE?? HVORFOR VÆRE SÅ JENTETE?

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

JAMMEN HVORFOR KAN HAN IKKE BARE SI HEI SJØL OM DET ER NOEN HAN ØNSKER KONTAKT MED? HVIS DAMA LIKER HAN, BLIR HUN BARE GLAD FOR DET!! HVORFOR KAN IKKE MENN VÆRE LITT MANDIG PÅ ET ENESTE OMRÅDE?? HVORFOR VÆRE SÅ JENTETE?

Fordi vi har noe som heter likestilling her i Norge. Noe som feministene har dyrket frem. Ikke skyld på mannen, skyld heller på feministene. Women killed chivalry

Anonymkode: ae3af...f8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Traff visst et ømt punkt på hu her 😂😂😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er så enig! Når det å vise interesse blir tolket som "kun ute etter sex" så er det ikke rart at kvinner virker uinteresserte og tilbakeholdne. Kvinner vil helst først bli kjent med den de har sex med.

"Typisk norske kvinner"? Mange steder i verden kan ikke en kvinne engang møte blikket til en mann før hun oppfattes som "seksuelt utfordrende".

Anonymkode: 547a8...416

Så, om mannen viser interesse så er det IKKE "kun ute etter sex"??? Si meg, hvordan skal forhold da bli til når ingen viser interesse?

95% av tilfelle må mannen vise interesse / flørte, som alt annet i denne verden minus fødsel.. ikke rart vi er det sterkeste kjønn, men for en byrde vi må bære!

Anonymkode: e21fc...7ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Realiteten er at menn må flørte, etter kvinnens sinnsstemning og signaler. Hvilket ikke er lett. Så menn må finne seg i hundrevis, kanskje tusenvis av avvisninger hvis det skal bli gøy i senga og kanskje et forhold :)

Anonymkode: e21fc...7ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hei, er iallfall en innledning til interesse og et ønske om å bli kjent. Hva bedre er det vel ikke om du spør etter responsen om du kunne tenke deg å dra på kafe sammens med meg? eller i det minste spørsmål om jeg kan få ringe deg? stemmen er viktig. 

Min hilsen til kvinner er iallfall om du opplever deg alene, så si iallfall hei som du kunne tenke deg å bli kjent med, kanskje via facebook, sms boble dialog, et signal vil iallfall bety det er en du har sett der ute som du kunne tenke deg å bli kjent med. 

fleksnes var utrolig nært å få seg kjæreste, det var så utrolig nært som det kan bli, men ... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi vi har noe som heter likestilling her i Norge. Noe som feministene har dyrket frem. Ikke skyld på mannen, skyld heller på feministene. Women killed chivalry

Likestilling betyr ikke at menn trenger å bli fitter. Det har dere selv valgt. 

Traff visst et ømt punkt på hu her 😂😂😂

JA!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe som vil si, aldri. Det er visst mannens oppgave. Som alle andre oppgaver.

Aaahaha, flørter mye jeg, men aldri om jeg hadde flørtet med en surpomp som deg😂 

Anonymkode: e90b9...7d6

• Liker 1
Skrevet

Kan dere roe dere litt. Jeg har en liten valp som trenger søvn. Den liker ikke caps lock og utropstegn. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

JA!

Hahaha, beste svaret ever 😂😂

Anonymkode: f7dd1...bc3

AnonymBruker
Skrevet

Har ordnet tinder, og har lagt meg til. Får se om det er respons å få. Har ikke tatt dem som holder høyere liga enn meg. Så får vi se om det finnes godhjertete kvinner der. Iallfall kan det bli lagt opp til mange dates i sommer. Men alt ettersom hvordan responsen blir. 

- Jeg har skrevet : ute etter noe seriøst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

JA!

Du bruker kjønnsorganet ditt til et nedvergende ord. Jeg trodde det var jeg som skulle være den nedvergende mot deg. Ikke du mot deg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...