AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 hva skal til å få flere meldinger fra selvstendige og voksne kvinner på facebook? savner rett og slett meldinger fra norske kvinner som vil flørte. Eller er norske kvinner bare beskjedne? Anonymkode: d5e84...ff0 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 Vi flørter ikke på Facebook. Anonymkode: 8e579...024 20
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 Lurer på det samme...er kvinne som liker kvinner. Og så lenge jeg ikke har de ansikt til ansikt klarer jeg hverken å flørte eller å skjønne flørt. Helt håpløst....måtte gi opp gaysir siden jeg ble stum...og det er ikke noe galt med selvtilliten altså. Bare det å forstå kvinner og flørting med tekst. Anonymkode: f7dd1...bc3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi flørter ikke på Facebook. Anonymkode: 8e579...024 Dere flørter heller ikke ute på gata, på byen i butikken heller. Det skal Gudene vite Anonymkode: ae3af...f8c 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 Å skjønne at en norsk dame flørter med en er som en gåte. Du må gjette deg fram til det Anonymkode: ae3af...f8c 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #6 Skrevet 12. mai 2019 Tror de rett og slett ikke er selvsikre nok på seg selv... Anonymkode: ae3af...f8c 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #7 Skrevet 13. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror de rett og slett ikke er selvsikre nok på seg selv... Anonymkode: ae3af...f8c Feil, de er ikke intressert med mindre de er i en situasjon som inviterer til flørt... Anonymkode: 2b953...a15 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #8 Skrevet 13. mai 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feil, de er ikke intressert med mindre de er i en situasjon som inviterer til flørt... Anonymkode: 2b953...a15 Noe som vil si, aldri. Det er visst mannens oppgave. Som alle andre oppgaver. Anonymkode: ae3af...f8c 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #9 Skrevet 13. mai 2019 Hvorfor skal vi flørte da? Kvinner har ingenting å vinne på det. Vi blir stemplet som løs og billig eller for pågående og maskuline hvis vi tar initiativ. Eneste kvinner oppnår med å flørte er avvisning eller bare sex, så hvorfor gidde det? Anonymkode: b2566...ea7 16
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #10 Skrevet 13. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal vi flørte da? Kvinner har ingenting å vinne på det. Vi blir stemplet som løs og billig eller for pågående og maskuline hvis vi tar initiativ. Eneste kvinner oppnår med å flørte er avvisning eller bare sex, så hvorfor gidde det? Anonymkode: b2566...ea7 Det kan bety mye for en mann om hun bare sier hei på Facebook. Dialog er i det minste å vise litt interesse at hun har sett meg før. Anonymkode: d5e84...ff0
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #11 Skrevet 13. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan bety mye for en mann om hun bare sier hei på Facebook. Dialog er i det minste å vise litt interesse at hun har sett meg før. Anonymkode: d5e84...ff0 Definerer du det å si hei på Facebook som flørt? Hva ønsker du deg, egentlig? En flørt som ender i forhold? Eller bare flørt som et krydder i hverdagen? Setter du pris på flørt selv om du egentlig ikke er interessert i dama? Anonymkode: 73c07...e3d 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #12 Skrevet 13. mai 2019 ender i forhold selvfølgelig. Anonymkode: d5e84...ff0
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #13 Skrevet 13. mai 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor skal vi flørte da? Kvinner har ingenting å vinne på det. Vi blir stemplet som løs og billig eller for pågående og maskuline hvis vi tar initiativ. Eneste kvinner oppnår med å flørte er avvisning eller bare sex, så hvorfor gidde det? Anonymkode: b2566...ea7 Kvinnens oppgave er å invitere slik at mannen kjenner at kontakt er ønsket. ikke å bare sitte der som en stein Norske damer.......hva kan man si.... Anonymkode: 01205...c8c 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #14 Skrevet 13. mai 2019 Har ingen problemer med å sjekke opp menn på byen, flørte tydelig og slikt, men facebook er forbeholdt venner, og jeg tar ikke kontakt med fremmede på facebook, og jeg blokkerer alle fremmede som tar kontakt med meg der. Anonymkode: 1e16a...725 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #15 Skrevet 13. mai 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Definerer du det å si hei på Facebook som flørt? Hva ønsker du deg, egentlig? En flørt som ender i forhold? Eller bare flørt som et krydder i hverdagen? Setter du pris på flørt selv om du egentlig ikke er interessert i dama? Anonymkode: 73c07...e3d Nei, men det er iallfall et signal på at når du tar kontakt, så er du interessert i en respons, og deretter spørre om du kunne tenke deg å dra på kafe sammen for en prat. Det er ikke mer innviklet enn det. Trodde norske kvinner var mer smart enn det. Anonymkode: d5e84...ff0 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #16 Skrevet 13. mai 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor skal vi flørte da? Kvinner har ingenting å vinne på det. Vi blir stemplet som løs og billig eller for pågående og maskuline hvis vi tar initiativ. Eneste kvinner oppnår med å flørte er avvisning eller bare sex, så hvorfor gidde det? Anonymkode: b2566...ea7 Jeg er så enig! Når det å vise interesse blir tolket som "kun ute etter sex" så er det ikke rart at kvinner virker uinteresserte og tilbakeholdne. Kvinner vil helst først bli kjent med den de har sex med. "Typisk norske kvinner"? Mange steder i verden kan ikke en kvinne engang møte blikket til en mann før hun oppfattes som "seksuelt utfordrende". Anonymkode: 547a8...416 7
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #17 Skrevet 13. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, men det er iallfall et signal på at når du tar kontakt, så er du interessert i en respons, og deretter spørre om du kunne tenke deg å dra på kafe sammen for en prat. Det er ikke mer innviklet enn det. Trodde norske kvinner var mer smart enn det. Anonymkode: d5e84...ff0 Så det du egentlig klager på er manglende interesse fra kvinner. Hvorfor mener du det er forbeholdt norske kvinner? Anonymkode: 547a8...416 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #18 Skrevet 13. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er så enig! Når det å vise interesse blir tolket som "kun ute etter sex" så er det ikke rart at kvinner virker uinteresserte og tilbakeholdne. Kvinner vil helst først bli kjent med den de har sex med. "Typisk norske kvinner"? Mange steder i verden kan ikke en kvinne engang møte blikket til en mann før hun oppfattes som "seksuelt utfordrende". Anonymkode: 547a8...416 det er fint å starte en relasjon et sted iallfall. Men igjen det er ulik kulturelt, og fra hvilken familie vi er fra som er avgjørende. Det beste er at man raskest får seg en kjæreste, og kan leve i nuet og fremtiden med masse gleder. Jeg vil iallfall ikke slippe av syne når jeg ser ei som er ment for meg. Anonymkode: d5e84...ff0
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #19 Skrevet 13. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det du egentlig klager på er manglende interesse fra kvinner. Hvorfor mener du det er forbeholdt norske kvinner? Anonymkode: 547a8...416 jeg bor i Norge, og bro parten er norske kvinner som jeg må forholde meg til. Anonymkode: d5e84...ff0 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #20 Skrevet 13. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: jeg bor i Norge, og bro parten er norske kvinner som jeg må forholde meg til. Anonymkode: d5e84...ff0 Du virker å hevde at du har andre erfaringer med kvinner som ikke er norske - er det ikke bra nok om de vil flørte med deg da? 2 minutter siden, AnonymBruker said: det er fint å starte en relasjon et sted iallfall. Men igjen det er ulik kulturelt, og fra hvilken familie vi er fra som er avgjørende. Det beste er at man raskest får seg en kjæreste, og kan leve i nuet og fremtiden med masse gleder. Jeg vil iallfall ikke slippe av syne når jeg ser ei som er ment for meg. Anonymkode: d5e84...ff0 Er det du alene som avgjør dét? Hvis hun ikke gir respons, så er hun ikke interessert. Så enkelt er det faktisk. Anonymkode: 547a8...416 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå