Gå til innhold

Mobilskravling på bussen


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest celine
noen ganger er det bare hysterisk morsomt å høre på andres samtaler! for de er så tåpelige at man ville ikke tro det :hoho:  

Det er vel litt sånn, at det kommer litt ann på humøret mitt hvordan jeg opplever snakking i mobil på busser og slike steder... noen ganger bryr det meg rett i ræva, andre ganger begynner jeg å gnisse tenner i avsmak..

Og jeg snakker avogtil selv i tlf på bussen, og da kan det bli jatting fra mi side også:o  

Det vil aldri bli slik at alle er fornøyde, og det vil alltid være noen som er plagsomme i omkretsen... ikke lett å gjøre noe med det :)

Signerer her! 8)

Idag satt det ei ungjente på bussen og skravlet. Etter hun hadde pratet i nærmere ett kvarter og hele bussen hadde fått med seg livshistorien hennes, tryglet hun sin samtalepartner: "Dette sier du ikke til en kjeft, asså - INGEN må få vite dette her!"

Selv sank jeg sakte ned mellom setene for å ikke brøle av latter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns det er nesten underholdende å høre på alle de dustete mobilsamtalene på bussen - virker som en del glemmer fullstendig at de oppholder seg på offentlig sted der alle kan høre dem.

hvis jeg vil ha fred på bussen kan jeg jo bruke ørepropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari N

Idag satt det ei ungjente på bussen og skravlet. Etter hun hadde pratet i nærmere ett kvarter og hele bussen hadde fått med seg livshistorien hennes, tryglet hun sin samtalepartner: "Dette sier du ikke til en kjeft, asså - INGEN må få vite dette her!"

Selv sank jeg sakte ned mellom setene for å ikke brøle av latter!

:ler: Slik kan det gå... folk tenker litt kort noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

I dag fant jeg ut av at det er verre med f.eks to venninner i verste fjortisalder på bussen :o

Jeg hadde ikke vondt i hodet da jeg gikk på, men da jeg gikk av derimot....! AU!

sikkert koselig for de, men hele bussen satt faktisk og hørte hvert eneste ord! åååå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant. de er helt hemmningsløse. noen skulle ta dem opp på video og tvinge dem til å se resultatet om ti år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melk
ja ikke sant. de er helt hemmningsløse. noen skulle ta dem opp på video og tvinge dem til å se resultatet om ti år.

Det er jeg JAMMEN glad ingen gjorde med meg....

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Om du irriterer deg slik over andre folk rundt deg så foreslår jeg at du finner et alternativt transportmiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Morsom, kanskje, kommer helt ann på enhvers sans for humor. Men jeg vil heller si jeg er realistisk. Man kan ikke gjøre alle fornøyde vet du :wink:

Da sitter vi til slutt på bussen stive som stokker i frykt for å gjøre noe som kan irritere andre, eller går rundt med et blikk som dette: :o

Enig. Selv irriterer jeg meg mye mer over folk som f.eks. stinker parfyme på bussen(utrolig kvalmende) enn de som prater i telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
ja ikke sant. de er helt hemmningsløse. noen skulle ta dem opp på video og tvinge dem til å se resultatet om ti år.

haha! nå er det jo video på bussene her jeg bor, så er kanskje mulig å snike til seg et par av de filmene:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Slik er det nå en gang med offentlig transport; folk gjør forskjellige ting for å få tiden til å gå.

Det jeg lurer aller mest på, er hvorfor folk har så liten respekt for forskjelligheter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Slik er det nå en gang med offentlig transport; folk gjør forskjellige ting for å få tiden til å gå.

Det jeg lurer aller mest på, er hvorfor folk har så liten respekt for forskjelligheter?

kriver undet her jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Har jeg kommet over for lengst.  

Dette er noe vi alle bare må leve med, så hvorfor bruke krefter på å irritere seg over noe slikt?

:Nikke:

Jeg slutter egentlig aldri å forbause meg over hvor mye enkelte mennesker faktisk gidder å irritere seg over.

Hva kommer det egentlig av?

Har vi virkelig blitt så lite tolerange ovenfor andre mennesker at vi ikke tåler noe som helst lengre?

Hva er forskjellen på å snakke i mobil og en person som sitter ved siden av?

Så lenge personen ikke snakker høyt så forstyrrer man da vel ingen?

At man får høre både ditt og datt, greit nok men å irritere seg over det????

Magesår er myyye mer irriterende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...