Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg føler jeg har prøvd alt. Jeg fant melmidd inni kjøkkenmaskinen og i vaffeljernet for noen uker siden og har helomvendt kjøkkenet mitt helt etter det. Alt utstyr vasket og fjernet fra skapene, og all mat kontrollert etter midd og enten spart på, kastet eller fryst ned.

Jeg har vasket skapene med klor, støvsugd skapene og har sprayet med insektsmiddel (vet det ikke er lurt der man har mat men jeg har blitt desperat). Jeg har også luftet mye og hatt på luftavfukter nesten hele dagen lenge (de trives visst ikke i lav fuktighet). 

Jeg vet ikke om jeg en gang har funnet kilden, er redd de bor inni treverket e.l. det dukker hele tiden opp nye små midd som nå ser ut som bittesmå sandkorn. De ser døde ut, men iblant dukker det opp levende også.

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre lenger. Jeg er lei av å ha kjøkkenet mitt helt ribba, stua er full av utstyr og mat og det går nesten ikke an å bo her å være komfortabel (liten leilighet).

Så det jeg da lurer på, er det noen som har noen erfaring med dette? Hvordan blir man kvitt midden (om dere har noen råd som jeg ikke har nevnt ovenfor), har noen hatt det i treverket sitt? 

Takk for all hjelp som måtte komme :)

hilsen en desperat student som vil ha tilbake kjøkkenet sitt

• 11 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pakk alt i tette bokser. Kast støvsugerposen etter bruk. 

Anonymkode: 9e2a5...912

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håper hun har blitt kvitt disse i løpet av ett helt år. 

Anonymkode: ecaee...81f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...