Gå til innhold

Du som bor i leilighet, hvilken nabo har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Et litauisk par på den ene siden. De er veldig rolige, jobber mye og tar seg mye av hagen her så jeg slipper. Det hender at de tar seg en real fest, men det er sjeldent

En ung mann på den andre siden. Han har sterk sosial angst og er gamer så han ser jeg en sjelden gang på vei til eller fra butikken. 

Så veldig rolig her

Anonymkode: 64e16...d4c

Hvordan vet du at han har sosial angst?

Anonymkode: e015d...f63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du som bor i leilighet, hvilken nabo har du?  Eh... han som bor ved siden av meg?

Dette er en en merkelig (og helt meningsløs) spørsmålsstilling, jeg grøsser litt av så dårlig språk.

Anonymkode: 0ba31...8fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over meg er en enslig mann i 60-70 årene, kjempe hyggelig mann, hører så og si ingenting fra han.

Ved side av meg er det et par i 70 årene, eneste jeg hører er når de får besøk av barnebarnene, men kun når de er ute i fellesgangen, så gjør absolutt ingenting 😊

Anonymkode: 3bc21...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tre nærmeste naboer er alle kvinner, og de er alltid helt stille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er etnisk norsk. Har en somalisk familie og en pakistansk familie ved siden av meg. Helt rolig og helt greit å bo her. Det er heller ingen bråk. De har bare ikke lært å kildesortere ennå, ellers helt greit.

Anonymkode: e8a15...5b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over oss , en voksen singel mann med barn. Helt håpløs på å ta hensyn. Lar barna sprette ball og hoppe rundt på gulvet , lite rutiner og unger som bråker gjerne til kl 22.  Spiller mye musikk på natt tross gjentatte høflige beskjeder. Vurderer å slutte å være høflig nå, for er så lei! 

Under oss , verdens roligste par tidlig i tjueåra.  Tar en fest eller to i året og da skrur de av musikken rundt midnatt. 

 

Selv er vi også rolige, aldri fått klager. 

Anonymkode: 2e815...fec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under oss: Et gammelt par på 70 år ca, mannen er stille og rolig, dama er høylytt, smeller med dører, klager, og pirker på alt vi gjør eventuelt galt i hennes øyne, men ellers ganske greit, bodd på verre steder, så her er nesten luksus i forhold.

Anonymkode: 2e1a1...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 9.28, AnonymBruker skrev:

Du som bor i leilighet, hvilken nabo har du?  Eh... han som bor ved siden av meg?

Dette er en en merkelig (og helt meningsløs) spørsmålsstilling, jeg grøsser litt av så dårlig språk.

Anonymkode: 0ba31...8fc

Stakkars. Må fryse mye du?

 

Ved siden av: en ung gutt. Er ganskelytt her men hører lite fra han, og selv når han har besøk utover natta, snakker de rolig og stille, så jeg kun hører det om jeg går ut av soverommet. Han han hatt party ville det nok vært litt mer irriterende..

Under: en barnefamilie jeg nesten ikke hører noe til, noe som også er veldig deilig. De er imidlertid innmari gode på å fylle opp restsøpla så til de grader. Endte med at det lå opprevne bind på bakken en dag. De har skjerpa seg littd er da 🤦🏻‍♀️😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...