Gå til innhold

Jeg dummet meg ut:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker «get over it» om dere begge. Du forvekslet mannen med en annen, ingenting å gråte for. 

Anonymkode: e3d1b...5d1

Hun gråt, følte meg ille til mote da:(

Anonymkode: 9599e...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at dette er sårende for henne, og en ekkel situasjon for deg! Men ikke tenk på det, du tar det sikkert verre enn henne, hun har sikkert allerede glemt det! Så ta det helt med ro og nyt livet 🤩🍀

Anonymkode: 065ff...2f3

🙂

Anonymkode: 9599e...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det stor aldersforskjell mellom dem da?

hvis ja er dette sikkert ikke første gangen, ei siste gangen de hører det.

er selv med en åtte år yngre mann og hadde fått panikk om noen spurte meg om det🙈

Anonymkode: d8323...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/12/2019 at 4:04 PM, AnonymBruker said:

Jeg kom til skade for å spørre en kvinne om mannen hennes var sønnen hennes:( Hun ble veldig lei seg og det ble jeg også. Jeg tenkte ikke at han så ung ut og hun gammel, men jeg forvekslet denne mannen med en annen mann. Han lignet så mye på en pedleder i BHG som jeg vet har kone og barn:( Så jeg spurte denne dama da om det var sønnen hennes da jeg oppfattet det som om de hadde en familiær relasjon. Hun ble veldig såret og jeg føler meg som verdens verste menneske over å ha gjort noen lei seg- noe som ikke var min intensjon. Føler meg slem og fæl, hun synes sikkert jeg er grusom:( Jeg har verdens verste følelse nå, kjenner det velter seg inni magen og jeg føler meg uvel, jeg har ligget i senga i 2 dager nå for jeg føler meg så grusom som såret denne dama. Herregud, noen som har borti det samme? 

Anonymkode: 9599e...f3f

Forstår jeg innlegget ditt rett så forvekslet du MANNEN med en mann du visste hadde kone og barn..?

Men det var kona du spurte om var moren hans?

Dette forsto jeg egentlig lite av...

Men han mannen, VAR det han som var pedagogisk leder i barnehagen da?

Og, ikke minst, kjenner du egentlig disse menneskene, noen av dem, og er dette mennesker du trenger å forholde deg til i fremtiden?

Jeg knipset en gang til en bartender for å låne en penn når jeg hadde dårlig tid og måtte rekke et tog, jeg fikk en ordentlig skyllebøtte og lærte samtidig at å knipse til en bartender er som å banne i kirken, og jeg følte meg temmelig lav i hatten etterpå, men det er ikke noe jeg går og tenker på 15 år senere.

Ok, jo det er vel det.. Krymper meg fremdeles når jeg tenker på det, men jeg trøster meg med at jeg var en tilfeldig person, bartenderen var en tilfeldig person, ingen av oss visste hvem den andre var og har selvfølgelig aldri truffet hverandre siden.

Anonymkode: e7b23...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg så godt!

Husker så godt da jeg ble nybakt mor, var en dame som jeg ofte møtet på som alltid var så opptatt av babyen min og vi pratet alltid om svangerskap og babyer når vi møtet på hverandre. En dag spurte jeg henne: Hvor langt på vei er du nå da? Er vel ikke så lenge til nå?

Hun ble helt paff og rød. Så sa hun: .... Jeg er ikke gravid, er bare feit.

Flaueste jeg har gjort i mitt liv. Hun tok det med et smil og lo, men er sikker på at hun ble lei seg. Trodde virkelig at hun var gravid, hun så høygravid ut i mine øyne og siden hun pratet så mye om babyer så trodde jeg virkelig at hun var gravid. Prøvde å unngå henne etter det. Har ikke sett hun siden den gang faktisk og vi møttes maaange ganger før den scenen der!

Jeg hadde en trist og flau følelse i meg veldig lenge. Men det går over! Lover!

Anonymkode: b634b...d83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår deg så godt!

Husker så godt da jeg ble nybakt mor, var en dame som jeg ofte møtet på som alltid var så opptatt av babyen min og vi pratet alltid om svangerskap og babyer når vi møtet på hverandre. En dag spurte jeg henne: Hvor langt på vei er du nå da? Er vel ikke så lenge til nå?

Hun ble helt paff og rød. Så sa hun: .... Jeg er ikke gravid, er bare feit.

Flaueste jeg har gjort i mitt liv. Hun tok det med et smil og lo, men er sikker på at hun ble lei seg. Trodde virkelig at hun var gravid, hun så høygravid ut i mine øyne og siden hun pratet så mye om babyer så trodde jeg virkelig at hun var gravid. Prøvde å unngå henne etter det. Har ikke sett hun siden den gang faktisk og vi møttes maaange ganger før den scenen der!

Jeg hadde en trist og flau følelse i meg veldig lenge. Men det går over! Lover!

Anonymkode: b634b...d83

Huff, stakkars deg:(

Anonymkode: 9599e...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On ‎5‎/‎12‎/‎2019 at 8:05 PM, AnonymBruker said:

Om hun er så sårbar at hun begynner å grine over en misforståelse så er det virkelig ikke din feil ts. Da er det mer som er underliggende. Feks dårlig selvbilde

Anonymkode: 081f3...2bd

Men sånn er det jo for mange, og man kan ikke vite hvem av de man møter som er i stand til å le av en sånn kommentar og hvem som blir veldig såret av den. Gjort er gjort, men det viktige er at man lærer av tabbene sine. Kommentarer som denne er det egentlig greit å styre helt unna hvis man ikke er 100% sikker på at det dreier seg om mor/sønn eller far/datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt på å tråkke i samme salaten med den forrige naboen. Han hadde plutselig besøk av en dame vi aldri hadde sett før, og jeg sa til min kone at "Petter har visst fått besøk av moren sin." Kona lo så tårene trillet og fortalte meg at det var den nye kjæresten hans. Takk og pris at hun reddet meg fra den kjempeblemma!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...