Gå til innhold

Jeg dummet meg ut:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom til skade for å spørre en kvinne om mannen hennes var sønnen hennes:( Hun ble veldig lei seg og det ble jeg også. Jeg tenkte ikke at han så ung ut og hun gammel, men jeg forvekslet denne mannen med en annen mann. Han lignet så mye på en pedleder i BHG som jeg vet har kone og barn:( Så jeg spurte denne dama da om det var sønnen hennes da jeg oppfattet det som om de hadde en familiær relasjon. Hun ble veldig såret og jeg føler meg som verdens verste menneske over å ha gjort noen lei seg- noe som ikke var min intensjon. Føler meg slem og fæl, hun synes sikkert jeg er grusom:( Jeg har verdens verste følelse nå, kjenner det velter seg inni magen og jeg føler meg uvel, jeg har ligget i senga i 2 dager nå for jeg føler meg så grusom som såret denne dama. Herregud, noen som har borti det samme? 

Anonymkode: 9599e...f3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet! Er da ikke noe å bry seg om! Slikt skjer... Litt overhysterisk!

Alle gjør dette i en eller annen form i løpet av livet!

Anonymkode: 8a648...887

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, det er ikke noe å ta så på vei for.

Ikke alle som er lett å bedømme alder på, jeg har jo blitt nektet å kjøpe alkohol fordi jeg så for ung ut, er i tjueårene. 

Men det er ikke noe å bli sur på, alle kan ta/gjette feil.

Om denne kvinnen eller mannen du snakker om blir fornærmet eller sur er det de som har et problem. Er de litt oppegående hadde de bare ledd av det og tatt det med et smil. Folk må slutte å bli krenket for alt og ta seg selv så høytydelig.

Du har ikke gjort noe galt eller er grusom ts. Eventuelt de som er grusomme om de kan ta på vei eller bli krenket av noe sånt. Jeg hadde tatt det med et smil på en voksen måte.

Endret av Mumeod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dette er sårende for henne, og en ekkel situasjon for deg! Men ikke tenk på det, du tar det sikkert verre enn henne, hun har sikkert allerede glemt det! Så ta det helt med ro og nyt livet 🤩🍀

Anonymkode: 065ff...2f3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mumeod skrev:

Helt ærlig, det er ikke noe å ta så på vei for.

Ikke alle som er lett å bedømme alder på, jeg har jo blitt nektet å kjøpe alkohol fordi jeg så for ung ut, er i sjueårene. 

Men det er ikke noe å bli sur på, alle kan ta/gjette feil.

Om denne kvinnen eller mannen du snakker om blir fornærmet eller sur er det de som har et problem. Er de litt oppegående hadde de bare ledd av det og tatt det med et smil. Folk må slutte å bli krenket for alt og ta seg selv så høytydelig.

Du har ikke gjort noe galt eller er grusom ts. Eventuelt de som er grusomme om de kan ta på vei eller bli krenket av noe sånt. Jeg hadde tatt det med et smil på en voksen måte.

Du? Pleier folk å tro at du sier sju, når du egentlig sier tjue?

Anonymkode: d2846...298

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun felte en par tårer, hun sa det gjorde vondt å høre. Herregud Og jeg mente ikke og synes heller ikke hun ser gammel ut😩  ts

Anonymkode: 9599e...f3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du? Pleier folk å tro at du sier sju, når du egentlig sier tjue?

Anonymkode: d2846...298

Skulle stå tjueårene 😂 Uff sånn går det når man skriver litt for fort 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror hun felte en par tårer, hun sa det gjorde vondt å høre. Herregud Og jeg mente ikke og synes heller ikke hun ser gammel ut😩  ts

Anonymkode: 9599e...f3f

Om hun er så sårbar at hun begynner å grine over en misforståelse så er det virkelig ikke din feil ts. Da er det mer som er underliggende. Feks dårlig selvbilde

Anonymkode: 081f3...2bd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde det ikke med vilje. Folk sier feil, og ja, folk kan bli såret. Alle driter seg litt ut iblant, og det må man tåle. Ellers kan man jo ikke gå ut av huset i det hele tatt.

Det var ei som lurte på om jeg var kona til pappa, og da var jeg 28 (og ser ung ut!) og han var 60. Han ler av det enda 🙄

Sett det på tabbekvota og legg det bak deg. Om 80 år er vi alle døde og begravet og dette betyr ikke en dritt 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så grusomt er at det hørtes ut som om hun gråt en skvett:( Så nå gruer jeg meg til neste gang jeg treffer henne, hvordan skal jeg forholde meg da? Ta det opp? Eller prøve å unngå henne for å ikke «rippe opp i» det faktum at jeg såret henne? TS

Anonymkode: 9599e...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror hun felte en par tårer, hun sa det gjorde vondt å høre. Herregud Og jeg mente ikke og synes heller ikke hun ser gammel ut😩  ts

Anonymkode: 9599e...f3f

Men sa du ikke bare at det var en misforståelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.... Ligget i senga i 2 dager... Damen gråt en skvett. Ser du på Petter og Vendela, der hun ble gjort narr av under middagen til se ig hør? 

Anonymkode: 5d03a...78a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom til skade for å spørre en kvinne om mannen hennes var sønnen hennes:( Hun ble veldig lei seg og det ble jeg også. Jeg tenkte ikke at han så ung ut og hun gammel, men jeg forvekslet denne mannen med en annen mann. Han lignet så mye på en pedleder i BHG som jeg vet har kone og barn:( Så jeg spurte denne dama da om det var sønnen hennes da jeg oppfattet det som om de hadde en familiær relasjon. Hun ble veldig såret og jeg føler meg som verdens verste menneske over å ha gjort noen lei seg- noe som ikke var min intensjon. Føler meg slem og fæl, hun synes sikkert jeg er grusom:( Jeg har verdens verste følelse nå, kjenner det velter seg inni magen og jeg føler meg uvel, jeg har ligget i senga i 2 dager nå for jeg føler meg så grusom som såret denne dama. Herregud, noen som har borti det samme? 

Anonymkode: 9599e...f3f

Dette gjorde faren min for et par år siden også. Han sa noe sånt som "og dette er din mor det da?", rakte ut hånda og hilste på det som viste seg å være kona til vedkommende😳 jeg skjønner godt at du følte det ubehagelig, men jeg er helt sikker på at de begge kommer over det når det har gått litt tid. Om de har det bra sammen så er det tross alt det viktigste😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel.... Ligget i senga i 2 dager... Damen gråt en skvett. Ser du på Petter og Vendela, der hun ble gjort narr av under middagen til se ig hør? 

Anonymkode: 5d03a...78a

Nei, det har jeg aldri sett på;) TS

Anonymkode: 9599e...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Arya2000 skrev:

Men sa du ikke bare at det var en misforståelse? 

Jeg prøvde jo å forklare, men det fikk jeg ikke gjort da hun avbrøt meg for det det var så vondt å høre:( TS

Anonymkode: 9599e...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråkket i salaten har vi gjort alle sammen, tenker jeg. 

Jobber på en barneavd som sykepleier. Hadde fått inn ny pasient, og da hilser jeg alltid på pasienten og foreldrene, formelt. Liksom. Hi, jeg heter xxxx og er sykepleier. 

Spurte en gang en pappa om han var bestefar.... Heldigvis så tok han det sporty, men jeg lærte leksa mi, etter å ha tråkket i salaten opptil flere ganger. Lar foreldrene introdusere seg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror dere hun er sint på meg nå og tenker på hvor fæl jeg er? At hun aldri vil se meg igjen? TS

Anonymkode: 9599e...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var det verste var hvordan hun tok det, sa det var veldig sårende og vondt:( TS

Anonymkode: 9599e...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det som var det verste var hvordan hun tok det, sa det var veldig sårende og vondt:( TS

Anonymkode: 9599e...f3f

Jøss,  du har visst virkelig såret følelsen hennes du, hun høres litt dramaqueen ut spør du meg.   

Jeg hadde ikke brydd meg, vi alle kan ta feil 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker «get over it» om dere begge. Du forvekslet mannen med en annen, ingenting å gråte for. 

Anonymkode: e3d1b...5d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...