Gjest mariana2222 Skrevet 13. mai 2019 #21 Skrevet 13. mai 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi toppen av sjiktet, hva snittet anser, er personer som kan velge basert på utseende. Derfor er veien kort til neste mulighet. Fra egen livserfaren er heller ikke disse personene noe livslangt materiale da de ofte er selvopptatte, bortskjemte og lite herded av motgang. Velg heller nr8 enn nr10. Høres forøvrig ut som du er en 8'er snarere enn 10'Er. Anonymkode: 153c7...0b8 Dette stemmer nok ganske bra.
Gjest mariana2222 Skrevet 13. mai 2019 #22 Skrevet 13. mai 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjedelige menn = snille menn. Du klager altså over at menn som oppfører seg bra og trolig har gode verdier vil ha deg? Bu - føkkings - hu, altså! Fæle greier! Man trenger ikke være misogynist eller incel for å synes det du skriver i hovedinnlegget er ganske dumt, egentlig. Anonymkode: 37969...fd1 Nei man er ikke nødvendigvis kjedelig fordi man er snill. Jeg skrev kjedelige for meg, altså i mine øyne. Det jeg mener er at det er de som jeg ser på som litt svake, mindre maskuline og litt mindre attraktive enn jeg liker som vil ha meg.
Gjest mariana2222 Skrevet 13. mai 2019 #23 Skrevet 13. mai 2019 På 12.5.2019 den 12.39, AnonymBruker skrev: Fordi de mennene du sikter etter kan velge på øverste hylle. Og det kan ikke du. Så velg deg heller en partner på ditt eget nivå. Da vil du bli mye tryggere og lykkeligere. En attraktiv mann kan lettere gå fra deg når han treffer en attraktiv kvinne som han synes bedre om enn deg. Så det er alltid en risiko å ha en mye mer attraktiv partner enn seg selv. Anonymkode: 8c4cb...499 Jeg er enig med deg i at veldig attraktive menn har mer å velge i, akkurat som jenter. Tingen er at jeg prøver å velge partnere på mitt nivå, men jeg føler det er mennene som virkelig sikter høyere enn deres eget nivå. Derfor blir det slik at de på "nivå under" om man kan kalle det det, er interesserte, mens de på samme nivå sikter høyere..
MortenMinstelønn Skrevet 13. mai 2019 #24 Skrevet 13. mai 2019 På 12.5.2019 den 2.53, mariana2222 skrev: Hvorfor får jeg ikke de kjekke selvsikre mennene jeg vil ha tro? De fleste er opptatt og du kan ikke få meg fordi jeg skal hjelpe flere å snekre denne sommeren og så er det altfor mye å gjøre på jobben. Du kan eventuelt prøve til høsten. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #25 Skrevet 13. mai 2019 1 time siden, mariana2222 skrev: Nei man er ikke nødvendigvis kjedelig fordi man er snill. Jeg skrev kjedelige for meg, altså i mine øyne. Det jeg mener er at det er de som jeg ser på som litt svake, mindre maskuline og litt mindre attraktive enn jeg liker som vil ha meg. Du er altså en dame med bein i nesa som ønsker en mann som kan gi litt motstand? Anonymkode: 1d74f...d8c
Gjest mariana2222 Skrevet 13. mai 2019 #26 Skrevet 13. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er altså en dame med bein i nesa som ønsker en mann som kan gi litt motstand? Anonymkode: 1d74f...d8c Ja absolutt.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #27 Skrevet 13. mai 2019 Finnes ingen god måte å si det på, men: De "spennende" gutta finner damer som er mer attraktive og/eller interessante for dem. Det å spille på utseendet er ingen god taktikk. Utseendet falmer, og det vil alltid være noen yngre kvinner der ute. Slik at med mindre du er svært, svært attraktiv, og kan cruise på utseendet alene, så må du nesten gjøre deg attraktiv på andre områder. Anonymkode: ac65a...e2d 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #28 Skrevet 13. mai 2019 6 hours ago, mariana2222 said: Jeg er enig med deg i at veldig attraktive menn har mer å velge i, akkurat som jenter. Tingen er at jeg prøver å velge partnere på mitt nivå, men jeg føler det er mennene som virkelig sikter høyere enn deres eget nivå. Derfor blir det slik at de på "nivå under" om man kan kalle det det, er interesserte, mens de på samme nivå sikter høyere.. Ja, menn sånn er menn. Skalaene våres er ulike. Med det mener jeg det motsatte kjønns oppfatning. Hilsen mann, som sikter høyere, og får det som han vil til slutt. Anonymkode: 153c7...0b8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #29 Skrevet 13. mai 2019 Kjedelige kvinner får kjedelige menn. Anonymkode: 210fd...ef5
SoWhat? Skrevet 13. mai 2019 #30 Skrevet 13. mai 2019 Med ditt syn, vær glad de du sier liker deg gjør det! Den dagen du får den "selvsikre" mannen bør du ihverfall ha øynene vid åpne. Du søker noe du ikke har selv. Du er sikkert pen, men så er du " i fare for" å ikke se ekte kvaliteter, og du søker noen som "overgår" deg. Vær forsiktig 🙂 Men helt umulig å komme med advarsler osv. En må lære selv. Men jeg håper du analyserer litt hvorfor du føler som du gjør. Det er deg det handler om, og ikke menn 🙂
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #31 Skrevet 14. mai 2019 15 timer siden, mariana2222 skrev: Jeg er enig med deg i at veldig attraktive menn har mer å velge i, akkurat som jenter. Tingen er at jeg prøver å velge partnere på mitt nivå, men jeg føler det er mennene som virkelig sikter høyere enn deres eget nivå. Derfor blir det slik at de på "nivå under" om man kan kalle det det, er interesserte, mens de på samme nivå sikter høyere.. La meg spørre. Kan det hende du har møtt på menn som egentlig er kjekkere en deg og som har hatt en fling og deretter gått videre? Dette er noe svært mange jenter gjør. De opplever at en hunk vil ha det moro med de men aldri verden noe seriøst og deretter ser kvinnen seg blind og tror hun er en 8’er når hun egentlig er en 6’er. Bare spør kritisk da jeg ser det med masse «venninner» i rl som tror de er 6-7 men i mine øyne en 3-4’er.. Anonymkode: 49ea0...53d 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #32 Skrevet 14. mai 2019 Jenter ligger oppover og gutter ligger nedover. Derfor rangerer jenter seg høyere en de er når de tror «kjekke» gutter er interessert i noe med de men fra guttas side er det et høl å tømme seg i men aldri verden noe man satser på. Anonymkode: 49ea0...53d 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #33 Skrevet 14. mai 2019 21 timer siden, WhiteSwan skrev: Jeg vil gjerne ha svake,snille og kjedelige. Tror ikkke noen bryr seg Anonymkode: 54adb...a13
absinthia Skrevet 14. mai 2019 #34 Skrevet 14. mai 2019 Vel, disse typene du er ute etter, er sjeldent noe mer spennede enn de du refererer til som « kjedelige» , oftest er det mye snakk og en eplekjekk fremtoning som blir irriterende eller latterlig i lengden.
Gjest mariana2222 Skrevet 14. mai 2019 #35 Skrevet 14. mai 2019 Her var det mange svar som hinter til at jeg er stygg eller kjedelig. Greit, enig at man skal se realiteten i øynene når det gjelder egen attraktivitet. Men etter å ha reflektert på det selv så tror jeg det har minimalt med utseendet å gjøre men heller personlighet/selvtillitt. Jeg dater nemlig kjekke menn seriøst en stund. Da tror jeg heller at jeg er for "kjedelig" for dem, det vil si: for lav selvtillit og selvfølelse. Men takk til alle som har kommentert og kommet med sine meninger og synspunkter.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #36 Skrevet 14. mai 2019 1 minutt siden, mariana2222 skrev: Her var det mange svar som hinter til at jeg er stygg eller kjedelig. Greit, enig at man skal se realiteten i øynene når det gjelder egen attraktivitet. Men etter å ha reflektert på det selv så tror jeg det har minimalt med utseendet å gjøre men heller personlighet/selvtillitt. Jeg dater nemlig kjekke menn seriøst en stund. Da tror jeg heller at jeg er for "kjedelig" for dem, det vil si: for lav selvtillit og selvfølelse. Men takk til alle som har kommentert og kommet med sine meninger og synspunkter. Det er standard-svar fra menn her på kg. Det er alltid damene som sikter for høyt🙄 Anonymkode: cc300...386 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #37 Skrevet 14. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er standard-svar fra menn her på kg. Det er alltid damene som sikter for høyt🙄 Anonymkode: cc300...386 Enig! Anonymkode: 54adb...a13
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #38 Skrevet 14. mai 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er standard-svar fra menn her på kg. Det er alltid damene som sikter for høyt🙄 Anonymkode: cc300...386 Fordi flere undersøkelser bekrefte det. Innen et samfunn eller gruppe, det fleste menn letter etter kvinner på circa samme nivå mens de fleste kvinner jakter topp rangert menn. Anonymkode: 74611...dd0 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #39 Skrevet 14. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi flere undersøkelser bekrefte det. Innen et samfunn eller gruppe, det fleste menn letter etter kvinner på circa samme nivå mens de fleste kvinner jakter topp rangert menn. Anonymkode: 74611...dd0 Det er vel bare å se på statistikken til Tinder - en liten gruppe menn får alle likes. Anonymkode: 284f7...d25
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #40 Skrevet 14. mai 2019 Sjelden jeg ser en pen mann med en mindre pen dame. Som regel omvendt. Jobber mye ute blant folk og kommer til å bli særdeles overrasket om jeg ser et par hvor det er dama som ser ut som en dass. Anonymkode: cc300...386
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå