Gjest mariana2222 Skrevet 12. mai 2019 #1 Skrevet 12. mai 2019 Jeg får mye oppmerksomhet fra menn, men de som vil være i en relasjon med meg er som regel litt svake, snille, og kjedelige for meg. De andre vil gjerne bare ligge. Hvorfor får jeg ikke de kjekke selvsikre mennene jeg vil ha tro?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #2 Skrevet 12. mai 2019 Ser du har vært stressa med skrvingen? Dette er en tråd laget for at bitre menn skal kunne svare. Den er bare SÅ perfekt for bitre menn, som kommer til å skrive: "slik går det når du sikter over din lige" , som om de ikke gjorde det selv. "slik er det å være kvinne, dere vil ha de som behandler dere som dritt" Anonymkode: 54adb...a13 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #3 Skrevet 12. mai 2019 Hvordan er du da? Er du selvsikker og "kjekk"? Eller er du svak, snill og kjedelig? Ofte så vil man ha det som er mest likt seg selv, og det kan hende du er en selvsikkerperson innad, men at du utstråler noe annet uttad som gjør at de mistolker deg. Jeg er vel en av de. Jeg var i mange ÅR forelsket i en kjekk og selvsikker "badboy", men jeg var så forelsket at jeg ble helt ør og visste plutselig ikke helt hvordan jeg skulle oppføre meg for å få han. Han ville ikke ha meg, bare pule, ga faen i meg, men etterhvert når han ble bedre kjent med meg (som han nesten bare måtte bli, siden vi hang i samme vennekrets) så klarte jeg med tiden å slappe mer av, ble mer meg selv rundt han og da ville han jo plutselig ha meg, så vi ble sammen og samboere. Anonymkode: 9cb80...29e 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #4 Skrevet 12. mai 2019 Hæ? Syns kjekke menn som regel er de mest tiltaksløse, late og kjedelige mennene. Anonymkode: 83619...4cd 2
Sykkelkopp Skrevet 12. mai 2019 #5 Skrevet 12. mai 2019 (endret) 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser du har vært stressa med skrvingen? Dette er en tråd laget for at bitre menn skal kunne svare. Den er bare SÅ perfekt for bitre menn, som kommer til å skrive: "slik går det når du sikter over din lige" , som om de ikke gjorde det selv. "slik er det å være kvinne, dere vil ha de som behandler dere som dritt" Anonymkode: 54adb...a13 Mylady Må si jeg lukter passiv-aggressivitet fra deg ja Endret 12. mai 2019 av Sykkelkopp 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #6 Skrevet 12. mai 2019 9 timer siden, mariana2222 skrev: Jeg får mye oppmerksomhet fra menn, men de som vil være i en relasjon med meg er som regel litt svake, snille, og kjedelige for meg. De andre vil gjerne bare ligge. Hvorfor får jeg ikke de kjekke selvsikre mennene jeg vil ha tro? Fordi de mennene du sikter etter kan velge på øverste hylle. Og det kan ikke du. Så velg deg heller en partner på ditt eget nivå. Da vil du bli mye tryggere og lykkeligere. En attraktiv mann kan lettere gå fra deg når han treffer en attraktiv kvinne som han synes bedre om enn deg. Så det er alltid en risiko å ha en mye mer attraktiv partner enn seg selv. Anonymkode: 8c4cb...499 4
Gjest Minesveiper Skrevet 12. mai 2019 #7 Skrevet 12. mai 2019 Det kan være flere årsaker. Hvis mannen er kjekk, sosial og utadvent, vil konkurransen om han være høyere.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #8 Skrevet 12. mai 2019 1 minutt siden, Minesveiper skrev: Det kan være flere årsaker. Hvis mannen er kjekk, sosial og utadvent, vil konkurransen om han være høyere. Men hva er kjekk??? har aldri missunnet noen daten deres Anonymkode: 54adb...a13
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #9 Skrevet 12. mai 2019 5 timer siden, Sykkelkopp skrev: Mylady Må si jeg lukter passiv-aggressivitet fra deg ja følte du deg truffet? Det er faktisk bitre menn her inne som mener de har krav på damer. Anonymkode: 54adb...a13 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #10 Skrevet 12. mai 2019 Fordi toppen av sjiktet, hva snittet anser, er personer som kan velge basert på utseende. Derfor er veien kort til neste mulighet. Fra egen livserfaren er heller ikke disse personene noe livslangt materiale da de ofte er selvopptatte, bortskjemte og lite herded av motgang. Velg heller nr8 enn nr10. Høres forøvrig ut som du er en 8'er snarere enn 10'Er. Anonymkode: 153c7...0b8 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #11 Skrevet 12. mai 2019 14 timer siden, mariana2222 skrev: Jeg får mye oppmerksomhet fra menn, men de som vil være i en relasjon med meg er som regel litt svake, snille, og kjedelige for meg. De andre vil gjerne bare ligge. Hvorfor får jeg ikke de kjekke selvsikre mennene jeg vil ha tro? Kjedelige damer får kjedelige menn. Anonymkode: 8b73f...8dc 2
Gjest hind Skrevet 12. mai 2019 #12 Skrevet 12. mai 2019 Du får studere kvinnene som får de mennene du mener er kjekke og finne ut hva de gjør som ikke du gjør, og så se om det er noe du kan forandre på uten å spille skuespill eller gå på akkord med deg selv.
Sykkelkopp Skrevet 12. mai 2019 #13 Skrevet 12. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: følte du deg truffet? Det er faktisk bitre menn her inne som mener de har krav på damer. Anonymkode: 54adb...a13 Og kvinner som mener de har krav på menn? Er ikke til å stikke under en sykkelkopp som står på en stol at både menn og kvinner ofte stiller urealistiske krav 3
Thyra Skrevet 12. mai 2019 #14 Skrevet 12. mai 2019 Hva er en kjedelig mann? Kanskje han framstår litt kjedelig og forsiktig. Men når du blir bedre kjent med han, viser det seg kanskje at det er mer ved han enn du trodde. En snill mann er det beste i lengden. 7
draug 75 Skrevet 13. mai 2019 #15 Skrevet 13. mai 2019 Hvordan kjedelig? Ikke massevis av sportsbiler og damer og slikt? Det kan jo være at han er på arbeid om dagene og ikke har overskudd til å styre på med sportsbiler og massevis av damer. At han er forsiktig med penger og ikke tar opp forbrukslån for å lease bil. Eller at du i bunn og grunn er kjedelig selv, siden du må ha andre til å sprite opp livet for deg. Altså i begge tilfeller så ligger problemet for en god del hos deg. Med det sagt, så er det mange høyst middelmådige karer å velge mellom. Sånne ikke noe spesielt- typer. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #16 Skrevet 13. mai 2019 På 12.5.2019 den 2.55, AnonymBruker skrev: Ser du har vært stressa med skrvingen? Dette er en tråd laget for at bitre menn skal kunne svare. Den er bare SÅ perfekt for bitre menn, som kommer til å skrive: "slik går det når du sikter over din lige" , som om de ikke gjorde det selv. "slik er det å være kvinne, dere vil ha de som behandler dere som dritt" Anonymkode: 54adb...a13 På seg selv kjenner man andre. Anonymkode: 7968b...7b2 3
WhiteSwan Skrevet 13. mai 2019 #17 Skrevet 13. mai 2019 På 12.5.2019 den 2.53, mariana2222 skrev: Jeg får mye oppmerksomhet fra menn, men de som vil være i en relasjon med meg er som regel litt svake, snille, og kjedelige for meg. De andre vil gjerne bare ligge. Hvorfor får jeg ikke de kjekke selvsikre mennene jeg vil ha tro? Jeg vil gjerne ha svake,snille og kjedelige. 3
Bamseklemmer Skrevet 13. mai 2019 #18 Skrevet 13. mai 2019 Du trenger nok en Mann med stor M, en som tør å se deg inn i øynene og gi deg den oppmerksomheten du trenger🤫 Synes det finnes flere måter å ha det gøy på, enn å ha det kjedelig😉
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #19 Skrevet 13. mai 2019 Kjedelige menn = snille menn. Du klager altså over at menn som oppfører seg bra og trolig har gode verdier vil ha deg? Bu - føkkings - hu, altså! Fæle greier! Man trenger ikke være misogynist eller incel for å synes det du skriver i hovedinnlegget er ganske dumt, egentlig. Anonymkode: 37969...fd1 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #20 Skrevet 13. mai 2019 Tilsynelatende «kjedelig» og snill betyr ikke at vedkommende ikke er selvsikker, eller er «svak». Det kan bety at vedkommende er så selvsikker at han ikke har et stort selvhevdelses- og markeringsbehov. En av mine ekser var en slik kjekk, tilsynelatende selvsikker type. Det viste seg etterhvert at han var ett av de mest usikre menneskene jeg har kjent, og det medførte blant annet at det tidvis var mye «drama» rundt ham. Anonymkode: 98d26...b3b 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå