Gå til innhold

Salkas dagbok, en katteelskers bekjennelser


Salka

Anbefalte innlegg

Ny dagbok, samme navn. Fordi jeg har dårlig fantasi. :fnise: Så får vi se om jeg klarer å følge den opp litt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Dagboken min, ja, den hadde jeg glemt.

Åpner den «nye» dagboken med favoritt-David’ene mine ♥️ Jeg så en dokumentar om David Bowie imorges. Jeg har aldri blitt så lei meg når en kjendis har dødd som da han døde ♥️ :sad: 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Har du fått ny dagbok, :blomst: Håper det er greit jeg titter innom av og til ? 

Enig at det var trist da Bowie døde, men den kjendisen jeg har sørget mest over er Chester Bennington ♥️ var helt knust.

Dave Gahan laget en hyllest til Bowie rett etter han døde, hørt den? ♥️

 

 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Luna Llena skrev:

Har du fått ny dagbok, :blomst: Håper det er greit jeg titter innom av og til ? 

Enig at det var trist da Bowie døde, men den kjendisen jeg har sørget mest over er Chester Bennington ♥️ var helt knust.

Dave Gahan laget en hyllest til Bowie rett etter han døde, hørt den? ♥️

 

 

Heeeei! :blomst: Klart det er greit :) Titt innom så ofte du vil, bare koselig det. 

Ja, det husker jeg ♥️ Jeg syns også det var trist da han døde. 

Hadde ikke hørt den versjonen før, men den var veldig fin. Takk for link. Michael Stipe har også gjort en hyllest til Bowie ♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, @Luna Llena :klemmer: Har ikke vært så ille varme her idag, 22 grader og litt vind, men i morgen spår de 27 grader, død og pine som jeg gruer meg. Heldigvis er det forbigående. Riktig god fredag og god helg til deg også! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
9 minutter siden, Salka skrev:

Tusen takk, @Luna Llena :klemmer: Har ikke vært så ille varme her idag, 22 grader og litt vind, men i morgen spår de 27 grader, død og pine som jeg gruer meg. Heldigvis er det forbigående. Riktig god fredag og god helg til deg også! :) 

Har vært 28+ hos meg i dag på det varmeste, 22 + er en fin temperatur :) Håper du har vifte og masse kald drikke til i morgen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Luna Llena skrev:

Har vært 28+ hos meg i dag på det varmeste, 22 + er en fin temperatur :) Håper du har vifte og masse kald drikke til i morgen :hug:

Huff, så varmt. 😕 22 grader er ganske perfekt, ja. Å ja da, har både vifte og kjøleskapet fullt av cola og farris, så skal nok klare meg, hehe. :) Heldigvis står huset i skyggen på dagtid, så svalt og godt hele dagen selv om det blir varmt på kvelden. 

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
4 timer siden, Luna Llena skrev:

God helg :blomst:

Tusen takk og like måte ♥️ :blomst: Håper du og pus får en kjempefin helg. 

Så ikke forrige post før nå, så tusen takk på etterskudd, hehe :fnise: Er visst ikke så flink til å huske på denne dagboken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Akkurat nå, Chantielle skrev:

Hei! Titter innom deg,håper det er greit?

Ønsker deg en god helg!:klemmer:

Klart det! :klemmer: Bare hyggelig det. Riktig god helg du også! ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Salka skrev:

Klart det! :klemmer: Bare hyggelig det. Riktig god helg du også! ❤️ 

Takk :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...