Gå til innhold

Vi uten utdannelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken jobber (heltid) kan man søke på som gir en grei årslønn, uten at man har mer skolegang enn VGS ?

Anonymkode: 455ce...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet Egon får mye hat for maten osv, men man kan tjene ganske gode penger der faktisk. Kan avansere og få endel lederansvar som fører til mer penger. Jeg jobber der bare som deltid mens jeg studerer, men de som jobber fulltid og har steget litt i gradene virker ganske fornøyde med lønna. 

(selv om det er lønn som tilsvarer utdanningen, hvis vi kan si det på den måten)

Anonymkode: 62033...778

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekter. Gir ca. 360-380 000 i året.. Fabrikkarbeider betaler veldig bra, ca. 480 000, og veldig hyggelige kollegaer! ;)

Anonymkode: 84705...d3e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg så en oversikt over jobber man ikke trenger noen spesiell utdanning for, men finner den ikke nå.

Men husker at de som vasker ute på plattform tjener godt :) 

Anonymkode: edc8c...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema 1000 o.l kan nok også fungere. Lønnen man starter med er kanskje ikke så høy, men etter hvert som man får lederansvar blir den høyere. Og til slutt kan man kanskje bli butikksjef. Det forutsetter antagelig noen kurs og. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta truckførerkurs, så får du grei jobb på lager. Finnes også kurs for typ gravemaskiner osv. Og ulike sertifikat (storbil, buss osv). Kjøre taxi eller langtransport.

Anonymkode: 716ce...6b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ung jente som jobber på lektern på aker brygge... får ofte opp til 1800 kr i tips på en varm dag 😄

Anonymkode: 75e4f...8b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ung jente som jobber på lektern på aker brygge... får ofte opp til 1800 kr i tips på en varm dag 😄