AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Ikke taco og pizza, men noe spennende og gjerne eksotisk mat. Gjør ikke noe om det tar litt tid. Hva er det beste dere vet? 😊 Anonymkode: d945d...2e4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Det beste jeg vet, er variasjon, og samtidig en viss struktur. Så middagen bestemmes for en stor del av hva jeg har (hatt) ellers i uka, og på samme ukedag foregående uker. Jeg liker så mye at jeg må operere med ventelister for å komme gjennom alt jeg har lyst på. Men lørdager holder jeg meg til noe helt enkelt, enten pannekaker med søtt fyll, eller ovnspannekake, eller pizza, eller cheese on toast. Så jeg har dessverre ingen forslag til spennende eller eksotisk mat (om du da ikke synes min mat virker spennende eller eksotisk, noe jeg tviler sterkt på at du gjør). Anonymkode: 890d9...72b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 Ovnsbakt kveite! Blåskjellsuppe! Lammegryte Sushi Bacalao Anonymkode: d1bc8...050
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 Kylling tandori/Bali gryte med kylling/kalkun. Kan servers med en frisk salat og villris. Ziti pasticcio Ovnsbakt laks med en frisk salat/villris, toppet med sitron/lime. Anonymkode: b4b67...fef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå