AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #21 Skrevet 11. mai 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: det er utrolig kjekt å få det avklarert at det ikke er billigere, men desto viktigere at man prioriterer et kosthold som forebygger sin egen helse. Anonymkode: 7edc7...4ec Det kan også gjøres billigere med innsats da. Feks Rema 1000 prima kyllingfilet 1,4 kg (ca 6 fileter) til 139kr. Det er 23kr per filet. Kyllingkjøttdeig er jo også ganske sunt og der får du 400g for 25kr. Løsvekt grønnsaker er normalt ganske billig(noen unntak, anbefaler å handle etter sesong), spesielt med Æ. Bønner/ linser er billig, mengdevarer som potet, ris, pasta og frosne varer (eks grønnsaker, bær osv). Tror pris har mye med hvor mye jobb man legger i det og hvor man handler/ evt merke. Å lage vegetarmat (uten erstatninger) blir ofte billige måltider. Bare for å vise et litt nyansert bilde. Anonymkode: 86a01...235 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #22 Skrevet 11. mai 2019 Jeg leste meg litt opp på et så lavt kcal inntak over lengre tid, og har funnet ut at i bunn og grunn, på lang sikt, så er det ikke lurt.. Jeg har nå oppjustert fitnesspalen min til 0,5 kg uka, og skal da leve på 1490 kcal dagen. Dette er noe jeg tror jeg kan leve greit med til jeg når målet mitt. Anonymkode: 0f04e...8e7
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #23 Skrevet 11. mai 2019 jeg har 2270 kcal per dag. Så det er fra person til person det avgjør ut i fra høyde, og aktivitet hverdagen. Anonymkode: 7edc7...4ec
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå