AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Etter seks år sammen, der barn alltid har vært et positivt tema når vi snakker om fremtiden, fikk jeg i kveld beskjed om at det har han bestemt seg for at han ikke vil ha. Han satt meg ned, og sa at han har følt i åresvis at han ikke ønsker barn, og han kommer ikke til å få lysten heller. Han har bestemt seg - han skal ikke bli far. Åresvis! I åresvis har han løyet for meg, om noe han vet er et meget høyt ønske for meg! Jeg har spurt i 18 måneder om vi skal begynne å prøve, og har fått positive svar, men alltid en unnskyldning om at det vil passe bedre om en liten stund. Nå er jeg snart 36. Det er for sent for meg, jeg orker ikke begynne på nytt. Jeg blir ikke mor. Hjertet mitt er knust, og jeg føler meg så rådvill. Vet ikke helt hva jeg ønsker med tråden. Har ingen jeg kan dele dette med, så ville vel bare tømme hjertesorgen min til noen... Anonymkode: 16efc...493 12 6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Så trist. Jeg føler med deg I denne tråden er det en kvinne som er i en lignende situasjon som deg Anonymkode: 8c407...27a 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 Populært innlegg #3 Skrevet 9. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg snart 36. Det er for sent for meg, jeg orker ikke begynne på nytt. Jeg blir ikke mor. Det er ikke for sent. Anonymkode: 8c407...27a 61
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 Selvfølgelig er det ikke for sent. Men du må orke å begynne på nytt med noen. Ditt valg. Anonymkode: 38710...da7 31
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 Dette var veldig leit å høre. Jeg føler med deg ❤️ Anonymkode: 8f647...503 15
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #6 Skrevet 9. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke for sent. Anonymkode: 8c407...27a Det er for sent hvis man skal begynne på nytt med en ny mann. La oss si hun begynner å date nå, 36 år, blir sammen med en mann når hun er 37 år, han vil fortsatt ikke være superkeen på å begynne å lage barn med en gang de blir sammen, og plutselig er hun 38. ts, alternativet er å dra på babyshopping i køben eller avtale med noen du møter ute på byen, DA er det ikke for sent. Anonymkode: b38ab...8ad 28
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #7 Skrevet 9. mai 2019 Huff. Utrolig dårlig gjort av mannen din, men det er ikke for sent!! Jeg ville oppsøkt en psykolog hvis jeg var deg. Fått litt råd på hvordan du kan komme over kjærlighetssorgen fortest mulig og så starte ditt nye eventyr med å enten finne en å få barn med, eller reise til Danmark 😀 du kommer aldri til å angre på at du ble mor. Anonymkode: ef2fb...7ab 37
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 Populært innlegg #8 Skrevet 9. mai 2019 Heier på babyshopping i Køben! Anonymkode: 8f647...503 68
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #9 Skrevet 9. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er for sent hvis man skal begynne på nytt med en ny mann. La oss si hun begynner å date nå, 36 år, blir sammen med en mann når hun er 37 år, han vil fortsatt ikke være superkeen på å begynne å lage barn med en gang de blir sammen, og plutselig er hun 38. ts, alternativet er å dra på babyshopping i køben eller avtale med noen du møter ute på byen, DA er det ikke for sent. Anonymkode: b38ab...8ad Hun kan være heldig å bli kjæreste med en mann som ønsker seg barn raskt. Anonymkode: 8c407...27a 29
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #10 Skrevet 9. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er for sent hvis man skal begynne på nytt med en ny mann. La oss si hun begynner å date nå, 36 år, blir sammen med en mann når hun er 37 år, han vil fortsatt ikke være superkeen på å begynne å lage barn med en gang de blir sammen, og plutselig er hun 38. ts, alternativet er å dra på babyshopping i køben eller avtale med noen du møter ute på byen, DA er det ikke for sent. Anonymkode: b38ab...8ad Tull, hun kan treffe en innen et par måneder hun. Som er klar for det samme som henne. Og få barn. Min søster gjorde det. De ble sammen så og si etter første Date. Flyttet sammen etter to uker. Gravid etter seks måneder.. de er fortsatt lykkelig fire år etter. Anonymkode: ef2fb...7ab 37
Gent82 Skrevet 9. mai 2019 #11 Skrevet 9. mai 2019 Hvorfor i alle dager ventet du så lenge??? Liksom Satset alt på at han skulle stille opp helt på tampen... Dog, jeg føler med deg... 15
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #12 Skrevet 9. mai 2019 Jeg ser nok ikke for meg at jeg klarer å ta avgjørelsen om å forlate mannen min, finne en ny kjæreste, for så å få et barn innen jeg ikke kan få barn lengre. Jeg vet bare ikke om jeg skal bli eller forlate ham, jeg elsker ham jo. Hvis jeg blir, har jeg ektemannen min. Hvis jeg forlater ham, mister jeg jo mannen min, men har mulighet til å enten adoptere eller bli inseminert i København. Jeg ønsker ikke involvere meg med en ny mann bare for å få et barn, det er ikke rettferdig for hverken mannen, barnet, eller ektemannen min. Akkurat nå klarer jeg ikke se helt klart, er litt i sjokk. Anonymkode: 16efc...493 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #13 Skrevet 9. mai 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull, hun kan treffe en innen et par måneder hun. Som er klar for det samme som henne. Og få barn. Min søster gjorde det. De ble sammen så og si etter første Date. Flyttet sammen etter to uker. Gravid etter seks måneder.. de er fortsatt lykkelig fire år etter. Anonymkode: ef2fb...7ab Det er som å lete etter en nål blant halmstrå. Selvfølgelig finnes slike menn, men det skal gjøres godt å møte på en sånn mann. De aller færreste er superdesperate etter bebiser med en gang de møter en dame. Anonymkode: b38ab...8ad 8
Gjest nicecar Skrevet 9. mai 2019 #14 Skrevet 9. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser nok ikke for meg at jeg klarer å ta avgjørelsen om å forlate mannen min, finne en ny kjæreste, for så å få et barn innen jeg ikke kan få barn lengre. Jeg vet bare ikke om jeg skal bli eller forlate ham, jeg elsker ham jo. Hvis jeg blir, har jeg ektemannen min. Hvis jeg forlater ham, mister jeg jo mannen min, men har mulighet til å enten adoptere eller bli inseminert i København. Jeg ønsker ikke involvere meg med en ny mann bare for å få et barn, det er ikke rettferdig for hverken mannen, barnet, eller ektemannen min. Akkurat nå klarer jeg ikke se helt klart, er litt i sjokk. Anonymkode: 16efc...493 Hva er ditt sterkeste ønske? Å beholde mannen eller få barn? Der har du svaret ditt på hva du skal gjøre videre.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #15 Skrevet 9. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser nok ikke for meg at jeg klarer å ta avgjørelsen om å forlate mannen min, finne en ny kjæreste, for så å få et barn innen jeg ikke kan få barn lengre. Jeg vet bare ikke om jeg skal bli eller forlate ham, jeg elsker ham jo. Hvis jeg blir, har jeg ektemannen min. Hvis jeg forlater ham, mister jeg jo mannen min, men har mulighet til å enten adoptere eller bli inseminert i København. Jeg ønsker ikke involvere meg med en ny mann bare for å få et barn, det er ikke rettferdig for hverken mannen, barnet, eller ektemannen min. Akkurat nå klarer jeg ikke se helt klart, er litt i sjokk. Anonymkode: 16efc...493 Ønsker mannen din eventuelt et adoptivbarn sammen med deg? Kan du spørre han om det? Har han sagt hva som er årsaken til at han ikke ønsker å få barn? Kan dere få hjelp på familievernkontoret? Anonymkode: 8c407...27a 10
Gent82 Skrevet 9. mai 2019 #16 Skrevet 9. mai 2019 1 minutt siden, nicecar skrev: Hva er ditt sterkeste ønske? Å beholde mannen eller få barn? Der har du svaret ditt på hva du skal gjøre videre. Der har hun iallefall spørsmålet 15
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #17 Skrevet 9. mai 2019 Jeg hadde vært bitter på mannen min resten av livet hvis han hadde gjort dette mot meg. Syntes du skal dra til legen din og prøve å få hjelp med å finne ut av dette så fort som mulig. En psykolog kan kanskje hjelpe deg. Anonymkode: 8f647...503 41
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 Populært innlegg #18 Skrevet 9. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser nok ikke for meg at jeg klarer å ta avgjørelsen om å forlate mannen min, finne en ny kjæreste, for så å få et barn innen jeg ikke kan få barn lengre. Jeg vet bare ikke om jeg skal bli eller forlate ham, jeg elsker ham jo. Hvis jeg blir, har jeg ektemannen min. Hvis jeg forlater ham, mister jeg jo mannen min, men har mulighet til å enten adoptere eller bli inseminert i København. Jeg ønsker ikke involvere meg med en ny mann bare for å få et barn, det er ikke rettferdig for hverken mannen, barnet, eller ektemannen min. Akkurat nå klarer jeg ikke se helt klart, er litt i sjokk. Anonymkode: 16efc...493 Selvfølgelig vil du ikke klare å finne en ny mann når du elsker han. Men det vil jo gå over. Hva hvis han plutselig går fra deg om fem år da? Eller det blir slutt av andre årsaker. Da er du 41, og til og med Danmark begynner å bli for sent.. og typisk nok så finner han en yngre dame og gjør henne gravid, for da er han plutselig klar. Er ikke første gang det har skjedd i såfall.. dette vil nok uansett tynge på forholdet deres, hvis barn er et stort ønske for deg. Brudd er alltid vondt, men man kommer seg alltid videre. Og med innsats og vilje kan det gå ganske fort. Selvom det er vanskelig å forstå når en sitter midt i sorgen Anonymkode: ef2fb...7ab 55
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #19 Skrevet 9. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser nok ikke for meg at jeg klarer å ta avgjørelsen om å forlate mannen min, finne en ny kjæreste, for så å få et barn innen jeg ikke kan få barn lengre. Jeg vet bare ikke om jeg skal bli eller forlate ham, jeg elsker ham jo. Hvis jeg blir, har jeg ektemannen min. Hvis jeg forlater ham, mister jeg jo mannen min, men har mulighet til å enten adoptere eller bli inseminert i København. Jeg ønsker ikke involvere meg med en ny mann bare for å få et barn, det er ikke rettferdig for hverken mannen, barnet, eller ektemannen min. Akkurat nå klarer jeg ikke se helt klart, er litt i sjokk. Anonymkode: 16efc...493 Hvorfor løy han til deg i årevis? Og kan du tilgi han for at han gjorde det mot deg? 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter seks år sammen, der barn alltid har vært et positivt tema når vi snakker om fremtiden, fikk jeg i kveld beskjed om at det har han bestemt seg for at han ikke vil ha. Han satt meg ned, og sa at han har følt i åresvis at han ikke ønsker barn, og han kommer ikke til å få lysten heller. Han har bestemt seg - han skal ikke bli far. Åresvis! I åresvis har han løyet for meg, om noe han vet er et meget høyt ønske for meg! Jeg har spurt i 18 måneder om vi skal begynne å prøve, og har fått positive svar, men alltid en unnskyldning om at det vil passe bedre om en liten stund. Nå er jeg snart 36. Det er for sent for meg, jeg orker ikke begynne på nytt. Jeg blir ikke mor. Hjertet mitt er knust, og jeg føler meg så rådvill. Vet ikke helt hva jeg ønsker med tråden. Har ingen jeg kan dele dette med, så ville vel bare tømme hjertesorgen min til noen... Anonymkode: 16efc...493 Anonymkode: 8c407...27a 13
Alice123 Skrevet 9. mai 2019 #20 Skrevet 9. mai 2019 (endret) Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet mannen og dratt til Danmark. Et samliv videre med en som har løyet så lenge om noe så viktig hadde vært uaktuelt uansett. Endret 9. mai 2019 av Alice123 47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå