Gå til innhold

Han vil plutselig ikke ha barn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter seks år sammen, der barn alltid har vært et positivt tema når vi snakker om fremtiden, fikk jeg i kveld beskjed om at det har han bestemt seg for at han ikke vil ha. Han satt meg ned, og sa at han har følt i åresvis at han ikke ønsker barn, og han kommer ikke til å få lysten heller. Han har bestemt seg - han skal ikke bli far. Åresvis! I åresvis har han løyet for meg, om noe han vet er et meget høyt ønske for meg! Jeg har spurt i 18 måneder om vi skal begynne å prøve, og har fått positive svar, men alltid en unnskyldning om at det vil passe bedre om en liten stund. Nå er jeg snart 36. Det er for sent for meg, jeg orker ikke begynne på nytt. Jeg blir ikke mor. Hjertet mitt er knust, og jeg føler meg så rådvill. 

Vet ikke helt hva jeg ønsker med tråden. Har ingen jeg kan dele dette med, så ville vel bare tømme hjertesorgen min til noen...

Anonymkode: 16efc...493

• Liker 12
  • Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så trist. Jeg føler med deg :klem: I denne tråden er det en kvinne som er i en lignende situasjon som deg 

Anonymkode: 8c407...27a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det ikke for sent. Men du må orke å begynne på nytt med noen. Ditt valg. 

Anonymkode: 38710...da7

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Dette var veldig leit å høre. Jeg føler med deg ❤️

Anonymkode: 8f647...503

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke for sent.

Det er for sent hvis man skal begynne på nytt med en ny mann. La oss si hun begynner å date nå, 36 år, blir sammen med en mann når hun er 37 år, han vil fortsatt ikke være superkeen på å begynne å lage barn med en gang de blir sammen, og plutselig er hun 38.

ts, alternativet er å dra på babyshopping i køben eller avtale med noen du møter ute på byen, DA er det ikke for sent.

Anonymkode: b38ab...8ad

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Utrolig dårlig gjort av mannen din, men det er ikke for sent!! Jeg ville oppsøkt en psykolog hvis jeg var deg. Fått litt råd på hvordan du kan komme over kjærlighetssorgen fortest mulig og så starte ditt nye eventyr med å enten finne en å få barn med, eller reise til Danmark 😀 du kommer aldri til å angre på at du ble mor.

Anonymkode: ef2fb...7ab

• Liker 37
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er for sent hvis man skal begynne på nytt med en ny mann. La oss si hun begynner å date nå, 36 år, blir sammen med en mann når hun er 37 år, han vil fortsatt ikke være superkeen på å begynne å lage barn med en gang de blir sammen, og plutselig er hun 38.

ts, alternativet er å dra på babyshopping i køben eller avtale med noen du møter ute på byen, DA er det ikke for sent.

Hun kan være heldig å bli kjæreste med en mann som ønsker seg barn raskt.

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Tull, hun kan treffe en innen et par måneder hun. Som er klar for det samme som henne. Og få barn. Min søster gjorde det. De ble sammen så og si etter første Date. Flyttet sammen etter to uker. Gravid etter seks måneder.. de er fortsatt lykkelig fire år etter. 

• Liker 37
Skrevet

Hvorfor i alle dager ventet du så lenge??? :icon_frown: Liksom Satset alt på at han skulle stille opp helt på tampen...

Dog, jeg føler med deg...

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser nok ikke for meg at jeg klarer å ta avgjørelsen om å forlate mannen min, finne en ny kjæreste, for så å få et barn innen jeg ikke kan få barn lengre. Jeg vet bare ikke om jeg skal bli eller forlate ham, jeg elsker ham jo.

Hvis jeg blir, har jeg ektemannen min. Hvis jeg forlater ham, mister jeg jo mannen min, men har mulighet til å enten adoptere eller bli inseminert i København. Jeg ønsker ikke involvere meg med en ny mann bare for å få et barn, det er ikke rettferdig for hverken mannen, barnet, eller ektemannen min.

Akkurat nå klarer jeg ikke se helt klart, er litt i sjokk. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull, hun kan treffe en innen et par måneder hun. Som er klar for det samme som henne. Og få barn. Min søster gjorde det. De ble sammen så og si etter første Date. Flyttet sammen etter to uker. Gravid etter seks måneder.. de er fortsatt lykkelig fire år etter. 

Det er som å lete etter en nål blant halmstrå. Selvfølgelig finnes slike menn, men det skal gjøres godt å møte på en sånn mann. De aller færreste er superdesperate etter bebiser med en gang de møter en dame.

• Liker 8
Gjest nicecar
Skrevet

Jeg ser nok ikke for meg at jeg klarer å ta avgjørelsen om å forlate mannen min, finne en ny kjæreste, for så å få et barn innen jeg ikke kan få barn lengre. Jeg vet bare ikke om jeg skal bli eller forlate ham, jeg elsker ham jo.

Hvis jeg blir, har jeg ektemannen min. Hvis jeg forlater ham, mister jeg jo mannen min, men har mulighet til å enten adoptere eller bli inseminert i København. Jeg ønsker ikke involvere meg med en ny mann bare for å få et barn, det er ikke rettferdig for hverken mannen, barnet, eller ektemannen min.

Hva er ditt sterkeste ønske? Å beholde mannen eller få barn? 

Der har du svaret ditt på hva du skal gjøre videre.

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker mannen din eventuelt et adoptivbarn sammen med deg? Kan du spørre han om det?
Har han sagt hva som er årsaken til at han ikke ønsker å få barn?
Kan dere få hjelp på familievernkontoret?

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, nicecar skrev:

Hva er ditt sterkeste ønske? Å beholde mannen eller få barn? 

Der har du svaret ditt på hva du skal gjøre videre.

Der har hun iallefall spørsmålet

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vært bitter på mannen min resten av livet hvis han hadde gjort dette mot meg.

Syntes du skal dra til legen din og prøve å få hjelp med å finne ut av dette så fort som mulig. En psykolog kan kanskje hjelpe deg.

Anonymkode: 8f647...503

• Liker 41
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor løy han til deg i årevis? Og kan du tilgi han for at han gjorde det mot deg?

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter seks år sammen, der barn alltid har vært et positivt tema når vi snakker om fremtiden, fikk jeg i kveld beskjed om at det har han bestemt seg for at han ikke vil ha. Han satt meg ned, og sa at han har følt i åresvis at han ikke ønsker barn, og han kommer ikke til å få lysten heller. Han har bestemt seg - han skal ikke bli far. Åresvis! I åresvis har han løyet for meg, om noe han vet er et meget høyt ønske for meg! Jeg har spurt i 18 måneder om vi skal begynne å prøve, og har fått positive svar, men alltid en unnskyldning om at det vil passe bedre om en liten stund. Nå er jeg snart 36. Det er for sent for meg, jeg orker ikke begynne på nytt. Jeg blir ikke mor. Hjertet mitt er knust, og jeg føler meg så rådvill. 

Vet ikke helt hva jeg ønsker med tråden. Har ingen jeg kan dele dette med, så ville vel bare tømme hjertesorgen min til noen...

• Liker 13
Skrevet (endret)

Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet mannen og dratt til Danmark. Et samliv videre med en som har løyet så lenge om noe så viktig hadde vært uaktuelt uansett.

Endret av Alice123
  • Liker 47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...