Gå til innhold

Å være levende, det er egoisme det....

waco

Anbefalte innlegg

Siden det er forbudt å snakke om selvmord får jeg heller snakke om livet.

Hva er egentlig det aller mest egoistiske et menneske kan gjøre?

Det er å holde seg i live.

Skal man gjøre verden en tjeneste så tar man livet av seg.

Hvorfor gjør ikke folk det da?

Hva er dette selvoppholdsdriften som gjør menneskenaturen slik den er?

Jeg tror det kommer av stolthet.

Jøder husker vi fra Sachsenhausen, tvihold på livet da dem visste dem kunne dø når som helst. Slik er hevntanken hos mennesket.

Men når man er fornøyd? Hva gjør en da? Da ønsker man seg bort.

Er det egoisme å avslutte sitt liv? Jeg vil si det er egoismen i oss alle som gjør at vi ikke henger i en stropp på taket.

Waco

Alfa det er ikke vits å slette denne, for nå snakker jeg om livet og ikke døden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit at du vil snakke om livet, Waco. Og jeg vet at du skriver for å provosere, men det er lov å følge sunt vett av og til...

Personlig synes jeg det er temmelig usmakelig å skrive slike innlegg. Hva hadde du sagt hvis en person hadde fulgt opp de dårlige rådene dine? Hva hadde du gjort hvis du hadde visst at du hadde forårsaket et annet menneskets dødsfall???

Som sagt, det er lov å tenke seg om før man legger ut et innlegg.... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går du for langt, Waco! Innlegget er slettet i sin helhet.

Tusenfryd - moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du begynne å tenke deg om Waco.Jeg vet utrolig godt hvorfor du startet dette temaet.Du har mange proveserende innlegg her inne og de kan jeg se til nøds se det humoristiske i.Men selvmord er ikke noe mann kødder med.

hilsen SINT :evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går han rett og slett for langt asså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hva Waco mener om selvmord eller ikke, vil jeg ikke ha slike tråder liggende. I alle fall ikke rett etter en tråd der en person har det vanskelig.

På KG, Waco, er det faktisk en del mennesker som ikke en gang tør svare i tråder som omhandler andre menneskers innerste tanker, rundt livet og døden, fordi de er redde for å skrive noe feil. Noe som kan føre til at personen får det værre.

KG skal være ett sted der vi hjelper hverandre med problemer, i tillegg til gode diskusjoner. Å diskutere akkurat dette temaet, etter at en selvmordstråd har blitt stengt, nei det får du ikke gjøre hos oss.

Uansett om det står i reglene våre eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...