qrs Skrevet 9. mai 2019 #1 Skrevet 9. mai 2019 Jeg får så mye reklame for slike på FB for tiden. Er det noen som har testet og kan dele erfaringer? Funker det? Hvor ofte må disse byttes? Flere ganger daglig - akkurat som med bind? Og hvor kjøper man dem fra?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 6 minutter siden, qrs skrev: Jeg får så mye reklame for slike på FB for tiden. Er det noen som har testet og kan dele erfaringer? Funker det? Hvor ofte må disse byttes? Flere ganger daglig - akkurat som med bind? Og hvor kjøper man dem fra? https://www.kk.no/helse/er-du-klar-for-mensentrusa/69853286 Anonymkode: e5487...799
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #3 Skrevet 9. mai 2019 Håper disse absorberer lukt, fordi ellers kommer dette til å lukte. Jeg kan selv lukte om noen av mine medkvinner har mensen når de bruker bind, og bindet ikke er så nytt. Anonymkode: c36d7...1fa 5
Guadaloupe Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 Jeg har to "mensentruser" fra Thinx og synes disse virker helt utmerket som backup for mensenkopp eller for de siste dagene av mensen hvor jeg bare har litt brun utflod. Derimot fungerer de ikke spesielt bra på egenhånd hvis du har noe mer enn en veldig lett blødning, det fikk jeg smertelig erfare. Jeg satte på meg en av deres mer heavy duty mensentruser og dro på foredrag og oppdaget etter to timer at den lakk rett igjennom. Heldigvis hadde jeg tatt med meg ekstra truse og tøybind som jeg fikk skiftet til. Jeg sendte umiddelbart klage til Thinx. Fikk til svar at trusene deres slett ikke var rene "mensentruser" men var en erstatning for truseinnlegg som mange bruker som backup til tampong eller mensenkopp. Jeg må innrømme at jeg fikk litt hakeslepp da de reklamerer over alt for "period panties", at de er så sikre at du kan bruke de under hvite klær osv. Jeg har aldri lest noe sted at trusene er erstatning for truseinnlegg da de markedsfører dem veldig sterkt som "period panties". Jeg svarte dem med at jeg aldri hadde fått med meg dette og at de bedrev villedende markedsføring. Selvfølgelig fikk jeg ikke noe svar på dette. Uansett fungerer de veldig fint som backup til mensenkopp og tampong og alene på de siste dagene hvor man spotter men ville aldri anbefalt å bruke de alene da de ikke tåler mye væske før de lekker igjennom. 2
GjestSiden2006 Skrevet 10. mai 2019 #5 Skrevet 10. mai 2019 Dere må da så vidt dryppe, for jeg kan ikke bruke bind i det hele tatt, det renner over alt. Jeg så tv2 hjelper deg, å klødde meg i hodet. Ikke noe slår de grønne tykke tamponger for meg.
barbent Skrevet 13. mai 2019 #6 Skrevet 13. mai 2019 På 10.5.2019 den 23.23, GjestSiden2006 skrev: Dere må da så vidt dryppe, for jeg kan ikke bruke bind i det hele tatt, det renner over alt. Jeg så tv2 hjelper deg, å klødde meg i hodet. Ikke noe slår de grønne tykke tamponger for meg. 😊samme her,sverger til de grønne tykke😊 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #7 Skrevet 13. mai 2019 Mensentruser? For meg er det de gamle, litt småfillete og SVARTE trusene, som jeg ikke bryr meg så mye om jeg får flekker i. Dette som beskrives her høres mest ut som tøybleier for voksne eller noe sånt, og høres rett og slett både ekkelt og illeluktende ut. Anonymkode: 6e079...a16 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå