Ladsmi Skrevet 8. mai 2019 #1 Del Skrevet 8. mai 2019 Hva betyr det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 8. mai 2019 #2 Del Skrevet 8. mai 2019 Dra meg baklengs inn i fuglekassa? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dansken Skrevet 8. mai 2019 #3 Del Skrevet 8. mai 2019 11 minutter siden, Ladsmi skrev: Hva betyr det? En Fetish? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Del Skrevet 8. mai 2019 3 minutter siden, Meadow skrev: Dra meg baklengs inn i fuglekassa? Var det jeg tenkte og. På godt norsk "dæven", "hva sa du nå", eller "sier du det, wow!" Osv osv 😅 Anonymkode: 09859...4ee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightcrawler00 Skrevet 9. mai 2019 #5 Del Skrevet 9. mai 2019 Dette er en norsk variant av den amerikanske slageren: Well, butter my butt and call me a biscuit! Dette skal uttrykke overraskelse eller forundring. Andre varianter kan være: Well, smack my ass and call me Sally! Paint me green and call me a cucumber. Saddle my back and call me a horse! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #6 Del Skrevet 9. mai 2019 Det er en beskrivelse av hvordan man vil et ligg skal være. Hvis jeg vil ha en som "slenger meg i veggen og kaller meg Solveig", så vil jeg at det skal være litt rått og voldsomt - til en viss grad, selvfølgelig. Anonymkode: 4db8e...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #7 Del Skrevet 10. mai 2019 Dette "ordtaket" har jeg aldri noensinne hørt før!! Anonymkode: c60cc...659 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #8 Del Skrevet 10. mai 2019 Kan det ha noe med Peer Gynt til Ibsen å gjøre? Solveig har blit tolket som den "svake" i mange år fordi hun går rundt og venter på at Peer skal finne ut at hun er en bra dame. Hvis noen hadde sagt "sleng meg i veggen og kall meg Solveig" om meg vil jeg tolke som at "ja ja, så er jeg ikke noe sterk, jeg er en dørmatte, du får bare behandle meg sånn som du vil" hvis dette ga noe mening. (Solveig er egentlig en dritkul dame som har blitt tolket som en dørmatte, når hun egentlgi er standhaftig, står for det hun tror på og er tålmodig. En av de mest feiltolkete karakterene til Ibsen! Synd.) Anonymkode: dd4db...c4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #9 Del Skrevet 10. mai 2019 Ordtak som kan tolkes til typ «nei, fy fader» kraftuttrykk som indikerer at du er overraska og imponert. Anonymkode: 84a80...610 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille meg... Skrevet 10. mai 2019 #10 Del Skrevet 10. mai 2019 Sigrid Bonde Tusvik som begynte med denne frasen i sin podcast med Lisa Tønne. Ment som et meget vellykket ligg der mannen tar full kontroll og gir deg en heftig runde i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #11 Del Skrevet 10. mai 2019 På 9.5.2019 den 0.56, Ladsmi skrev: Hva betyr det? Aner ikke hva det betyr, men jeg liker det. Anonymkode: de68e...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 10. mai 2019 #12 Del Skrevet 10. mai 2019 Hva hvis du blir kalt Siri? Eller Gunnhild? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #13 Del Skrevet 10. mai 2019 På 9.5.2019 den 21.44, AnonymBruker skrev: Det er en beskrivelse av hvordan man vil et ligg skal være. Hvis jeg vil ha en som "slenger meg i veggen og kaller meg Solveig", så vil jeg at det skal være litt rått og voldsomt - til en viss grad, selvfølgelig. Anonymkode: 4db8e...8da Hva er rått med å bli kalt Solveig? Anonymkode: 7ec9a...f1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #14 Del Skrevet 10. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Aner ikke hva det betyr, men jeg liker det. Anonymkode: de68e...96c Hvorfor liker du det? Anonymkode: 7818f...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofabord Skrevet 10. mai 2019 #15 Del Skrevet 10. mai 2019 13 timer siden, lille meg... skrev: Sigrid Bonde Tusvik som begynte med denne frasen i sin podcast med Lisa Tønne. Ment som et meget vellykket ligg der mannen tar full kontroll og gir deg en heftig runde i senga Denne frasen brukte vi ofte på ungdomsskolen i 2004 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #16 Del Skrevet 12. mai 2019 På 10.5.2019 den 23.28, AnonymBruker skrev: Hva er rått med å bli kalt Solveig? Anonymkode: 7ec9a...f1a Jeg vet ikke, har ikke noe forhold til det selv. Vet bare at det er en betydning. Anonymkode: 4db8e...8da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå