AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 https://www.dagbladet.no/mat/dominos-med-nytt-milliontap-skjelver/71052298 Kanskje de skulle prøve å lage en pizza som smaker godt, ikke er overpriset og for liten i størrelse. Smakte denne pizzaen for en stund siden og det er noe av det verste innen hurtigmat jeg har smakt. Tilogmed pappgrandis smaker bedre enn dette greine... Anonymkode: 6a02f...d4d 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #2 Skrevet 9. mai 2019 Jeg har smakt flere av Dominos pizzaer og liker dem bedre enn Peppes. Ikke minst liker jeg at det er mulig å få en pizza i porsjonsstørrelse uten at det koster en dagslønn. Anonymkode: 8c96f...272 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #4 Skrevet 9. mai 2019 42 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har smakt flere av Dominos pizzaer og liker dem bedre enn Peppes. Ikke minst liker jeg at det er mulig å få en pizza i porsjonsstørrelse uten at det koster en dagslønn. Anonymkode: 8c96f...272 Helt enig! Jeg foretrekker Dominos (og Pizzabakeren) over Peppes anyday. Anonymkode: 038b8...075 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 Synes pizzaen er veldig god. Greie priser og det er ofte ulike tilbud og deals. Må nok få etabelert seg skikkelig så går det nok som det suser. Anonymkode: 77ce0...d87
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #6 Skrevet 9. mai 2019 Visste ikke at dominos fantes i norge jeg.. oslo dette sikkert Anonymkode: 5d9d2...f8d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #7 Skrevet 9. mai 2019 Jeg likte Domino's, så lenge de hadde stuffed crust på menyen. Når de valgte å slutte med stuffed crust, så valgte de samtidig å slutte å ha meg som kunde. Anonymkode: 2cc58...b8c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #8 Skrevet 9. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Visste ikke at dominos fantes i norge jeg.. oslo dette sikkert Anonymkode: 5d9d2...f8d Neida, mange andre steder også. Anonymkode: a65dc...a97
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #10 Skrevet 9. mai 2019 1 minutt siden, AndreaE said: Dominos er så sykt digg. Mhm, cheesy garlic bread, og ikke minst det varme kanelbrødet, med melisdipp... Jeg savner disse innimellom, men allikevel ikke nok til å veie opp for sviket jeg følte når de ikke lenger tilbød stuffed crust....... Anonymkode: 2cc58...b8c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #11 Skrevet 9. mai 2019 Synes peppes var forferdelig, dolly like så og egon er hakket over grandiosa men fortsatt dårlig. Aldri brukt mine egne penger på dolly, peppes eller egon frivllig. Det har skjedd sånn 2 ganger i livet, fordi de jeg er med insisterer på at vi skal dra dit. Grandiosa og all frossen pizza takler jeg ikke. Dominos derimot synes jeg er godt. Det er dyrt om jeg kjøper stor pizza, men de har gode deals. En medium pizza 89 kr er for meg perfekt. Blir god og mett, ingen mat som kastes og det er billig. En medium pizza hos utenlandske sjapper som jeg liker, koster 140+. De er gode, men ikke 140 kr gode. Cheesy bread er også himmelsk. Synes det er litt rart at så mange hater dominos, men samtidig elsker kjedelige egon. Anonymkode: a9e2c...bff 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #12 Skrevet 9. mai 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig! Jeg foretrekker Dominos (og Pizzabakeren) over Peppes anyday. Anonymkode: 038b8...075 Men, Pizzabakeren har så sykt nasty kjøttdeig .. skikkelige «fettklumper» i den liksom. Har prøvd tacopizzaen («Flammen» nr 11) flere ganger i håp om at det bare var et engangstilfelle .. men dessverre! Æsj. Da må det bli Peppes Rio Grande istedet! Skjerpings på den klumpete kjøttdeigen, Pizzabakeren!! Anonymkode: 9bfcb...82a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå