Gå til innhold

Badetøy til barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 åringen har lyst på bikini, men jeg tenker hun er litt liten enda, hva tenker dere? Er snakk om denne typen

7231946_990_f_f_ch_aruba_bikini_cubus.jp

Anonymkode: cd80a...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når hun er 10 år skjønner jeg at hun ønsker bikini. Den du viser til her er jo heller ikke spesielt "voksen" så den hadde jeg kjøpt til henne.

Min datter hadde lignende bikiner fra hun var 6-7 år. Hvorfor tenker du den bikinien er feil?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Wit skrev:

Når hun er 10 år skjønner jeg at hun ønsker bikini. Den du viser til her er jo heller ikke spesielt "voksen" så den hadde jeg kjøpt til henne.

Min datter hadde lignende bikiner fra hun var 6-7 år. Hvorfor tenker du den bikinien er feil?

Har alltid tenkt at bikini er et voksent plagg, er nok bare jeg som er litt gammeldags.

Anonymkode: cd80a...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig fin og passer fint til en 10åring. Kjøp i vei 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Jeg mener at det er forskjell på bikiner. Og denne som har hel topp er egentlig som en todelt badedrakt. Hadde det derimot vært en med stringtruse og en annen type overdel hadde jeg kanskje tenkt anderledes ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Wit skrev:

:) Jeg mener at det er forskjell på bikiner. Og denne som har hel topp er egentlig som en todelt badedrakt. Hadde det derimot vært en med stringtruse og en annen type overdel hadde jeg kanskje tenkt anderledes ;) 

Det har du rett i, hadde blitt noe annet med trekanttopp og stringtruse.

Anonymkode: cd80a...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det var en fin bikini til en 10-åring. Da jeg var barn (er 25 nå) var det ikke så mye mas om seksualisering av barn som det er nå, og jeg aner ikke når jeg gikk fra badetruse til badedrakt til bikini, men jeg kan love deg at det ikke var for å se deilig ut. Ser ingenting galt i at en 10-åring vil ha en bikini

Anonymkode: bf9b0...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bikini hadde datteren min fra hun var 6 år omtrent. Skjønner godt at hun vil ha det hvis hun er så gammel som 10,og den typen der er det faktisk ingenting galt med! La ungen få bikini 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bikinien er mer som en badedrakt uten mage, så jeg ser ikke noe problem med at en tiåring bruker den.

Todelt er i tillegg mye mer praktisk, spesielt for en tiåring som har et ønske om å være mer selvstendig. Den er lettere å skifte til under et håndkle og man kan gå på do uten å kle av seg helt. Det siste er spesielt viktig om man har klær over, for da blir badedrakt veldig mye styr.

Badedrakt kan også fort bli ukomfortabelt når man vokser, siden den blir kort i ryggen. Selv nektet jeg å bruke badedrakt fra jeg var 8, fordi jeg hadde dårlig erfaring med kort badedrakt som gnagde i skrittet. Jeg måtte bli godt voksen før jeg igjen orket tanken på å bruke badedrakt.

Anonymkode: 5176d...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...