Gå til innhold

Hva betyr det når han kommuniserer 50% med gifs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! 

Hvordan skal jeg tolke det, når han ofte svarer med gifs i meldinger? Beklager en noe spesiell problemstilling, men jeg er ikke så vant til denne måten å uttrykke seg på. Det kan være gifs som passer inn i samtalene, men ikke alltid.  

Altså.
1: Hvordan ville du tolket det, om 50 prosent av svarene bestod av gifs? (Jeg har noen tanker om dette selv, så klart)

og 

2: Bruker du mange gifs når du skriver med noen som du traff på en datingapp?

Ikke et spørsmål for de store tenkerne kanskje, men ikke alt trenger å være det, heller. 

 

Anonymkode: 876e3...915

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han er lat. 

Anonymkode: 404e4...2e3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er sinnsykt barnslig og hvem svarer med gifs i utgangspunktet? Jeg kan sende en gif til broren min på kødd en sjelden gang, men en man flørter med og potensielt vil date/dater....? Jeg hadde kutta ut fyren fort. Tydelig at han ikke aner hvordan man uttrykker seg, og virker både lat og irriterende i lengden. Han er ikke litt engasjert eller interessert i deg engang 

Anonymkode: 75efe...b5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er 14.

 Har du bedt om ID?

Husk at sex med en mindreårig straffes hardt selv med samtykke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen dårlige erfaringer med folk som bruker mange gifs. Men jeg tror ikke jeg har vært ute for noen som svarer 50% med gifs, da. Max 43, kanskje.

Men, det spørs, det spørs. Et vesentlig spørsmål er hva dere snakker om, og til dels hvilken gif han svarer med. Det ville blitt litt for dumt med:
Du: *forteller om avdød familie*

Han: Gif av to katter som spooner. 

 

Still ikke spørsmål ved hvorfor du skulle fortelle om avdød familie på en datingapp, attpåtil til noen du ikke kan vite hvorfor svarer masse med gifs, det er et premiss. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker mye gifs i chat, men det er mest med venner da. Er ikke en 14 år gammel gutt og har ikke dårlig ordforråd, jeg er voksen dame.. Jeg dater ikke så har ikke noen erfaring med date-app-chat da, ser jo at det kanskje ikke passer så bra om man skal flørte litt.

Anonymkode: 98c92...f00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tolket det som at han ikke er ute etter noe seriøst

Anonymkode: 0ec9a...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker litt GIF-er av og til, men bare til folk jeg kjenner godt. Det fungerer jo bare hvis man har felles referanser og slik! Ville aldri brukt det i dating eller med ukjente... 

Synes ikke det er noe galt i å «kommunisere med gif» dersom man forstår hva den andre mener, og begge er av typen som synes det er artig. Men det vitner kanskje ikke om veldig lange sosiale antenner hvis det er helt enveis og den andre ikke «responderer bra» på det. Man tilpasser seg jo samtalepartneren litt, ikke sant? 

Anonymkode: 8a246...16c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er lat og litt uinteressert og gidder ikke svare deg med ord 👍🏼 Hadde droppa denne.

Anonymkode: 3168e...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg stort sett bare hadde fått gif'er og fjas så hadde min interesse forsvunnet. Håper jeg vertfall. 😅

Anonymkode: d254f...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antageligvis er han både barnslig og enfoldig. 

Anonymkode: abf8b...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...