Gå til innhold

Hva har du av filler og botox i ansiktet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

hva er egentlig tear-troug? Har søkt det opp men finner ingenting? 

Anonymkode: 95d67...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

hva er egentlig tear-troug? Har søkt det opp men finner ingenting? 

Anonymkode: 95d67...2dc

https://www.google.com/search?q=tear+through&oq=tear&aqs=chrome.2.69i57j0j35i39j0.3252j0j9&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

Her ser du 😊

Anonymkode: e4b8f...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har poser selv i tillegg til blålilla ringer under øynene.  Ikke lett å sminke.  Men er redd at en slik behandling vil gjøre søkket klumpete, i tillegg gjør de stikkene så forjævlig vondt og jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg hvor grusomt det må være å bli stukket under øyet!!

Anonymkode: 310fa...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør man i stedenfor eventuelt? 

Anonymkode: 1340c...46b

Jeg vet ikke helt, men mener hun nevnte at idag bruker man heller filmer i kinnene for å løfte området. Skal spørre neste gang jeg treffer henne.

Anonymkode: a7449...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke helt, men mener hun nevnte at idag bruker man heller filmer i kinnene for å løfte området. Skal spørre neste gang jeg treffer henne.

Anonymkode: a7449...7fe

Bare tull....Det virker på forskjellige måter. Filler i nasolabiallinje er vel den mest populære fillerbehandlingen vi har, tett etterfulgt av tearthroug. Mer populært enn til og med lepper. Jeg ville gått til en annen behandler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null og nix. Noen fordeler har det å ha noen kilo ekstra - det fyller ut rynkene. He, he.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva er prisen for Botox i panna? Har noen rynker der som syns så godt når jeg sminker meg, også har jeg ganske tørr hud i panna i tillegg så det gjør det jo bare verre. De er ikke veldig dype enda, så vil gjerne gjøre noe før de blir dypere og mer synlige. Bor i Oslo. 

Anonymkode: 11d83...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har poser selv i tillegg til blålilla ringer under øynene.  Ikke lett å sminke.  Men er redd at en slik behandling vil gjøre søkket klumpete, i tillegg gjør de stikkene så forjævlig vondt og jeg kan ikke i min villeste fantasi forestille meg hvor grusomt det må være å bli stukket under øyet!!

Anonymkode: 310fa...eff

Ikke så vondt som man skulle tru. Men ja du blir klumpete de første par ukene, blåveis får du sikkert å, men det jevner seg ut og da ser man veldig fresh og våken ut. I tillegg til at det varer lenge.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Kanutte skrev:

Null og nix. Noen fordeler har det å ha noen kilo ekstra - det fyller ut rynkene. He, he.

Haha😂.Minner meg om en venninne av meg med noen kilo ekstra, "må holde skinnet stramt!"🤣 Men det er nok noe i det, hun har glatt og stram hud. Jeg er veldig tynn. Har ikke så mye rynker da, men huden har blitt så saggy!😫 Er det noen flere her med det problemet så har gjort noe med det? Har begynnende "bulldog kjaker" og et lite heng på halsen. Ansiktsløft er så drastisk og dyrt!

Anonymkode: 43240...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha😂.Minner meg om en venninne av meg med noen kilo ekstra, "må holde skinnet stramt!"🤣 Men det er nok noe i det, hun har glatt og stram hud. Jeg er veldig tynn. Har ikke så mye rynker da, men huden har blitt så saggy!😫 Er det noen flere her med det problemet så har gjort noe med det? Har begynnende "bulldog kjaker" og et lite heng på halsen. Ansiktsløft er så drastisk og dyrt!

Ja, nei, altså, veldig overvektig er jeg heldigvis ikke, men noen kilo på plussiden. Ser på mannen min som gikk ned over 20 kg for et par år siden at han har mye mer markerte ansiktstrekk nå, og man ser rynkene hans bedre enn før. Fortsatt kjekk, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kjeven, men er så lenge sidan at virkninga har gått ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, Kanutte skrev:

Ja, nei, altså, veldig overvektig er jeg heldigvis ikke, men noen kilo på plussiden. Ser på mannen min som gikk ned over 20 kg for et par år siden at han har mye mer markerte ansiktstrekk nå, og man ser rynkene hans bedre enn før. Fortsatt kjekk, da.

Håper du ikke synest jeg var ufin! Det var isåfall ikke meningen😊. Jeg synest bare det var så vittig sagt av venninnen min! Hun har også bare noen få kilo på plussiden, hun er kjempepen og har "stram hud"! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er prisen for Botox i panna? Har noen rynker der som syns så godt når jeg sminker meg, også har jeg ganske tørr hud i panna i tillegg så det gjør det jo bare verre. De er ikke veldig dype enda, så vil gjerne gjøre noe før de blir dypere og mer synlige. Bor i Oslo. 

Et lite tips.  Masser inn en dråpe olje på panna etter fuktighetskrem.  Jeg bruker mandelolje.  Og ikke pudre for mye. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
12 minutter siden, SupaWoman said:

Et lite tips.  Masser inn en dråpe olje på panna etter fuktighetskrem.  Jeg bruker mandelolje.  Og ikke pudre for mye. 

Takk for tips :)Jeg har brukt olje i mange år, liker jojobaolje best, men har også mandelolje som jeg bruker innimellom :) Tror det har hjulpet mye, men nå er jeg 35 år og har vært alvorlig syk, og det syns på huden. Har også gått ned mange kg, og da kommer jo gjerne rynkene. Så vurderer å gjøre noe med tversoverlinjene i panna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper du ikke synest jeg var ufin! Det var isåfall ikke meningen😊. Jeg synest bare det var så vittig sagt av venninnen min! Hun har også bare noen få kilo på plussiden, hun er kjempepen og har "stram hud"! 

Absolutt ikke ufin. 

Det skal ganske mye sparkling, pussing, regulering osv. til før jeg blir spesielt vakker, men lever ganske godt med det utseendet jeg har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, Kanutte skrev:

?!

Anonymkode: 48692...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 7.5.2019 den 1.15, SupaWoman skrev:

Sminke hjelper ikke på rynker , sminke fremhever rynker.    Alt med måte tenker jeg, hvis du plages med linjer og rynker så fiks på de områdene som plager deg aller mest. Ikke prøv å glatte ut hele fjeset, det er DE som prøver på det man legger merke til. De ser ut som Hollywoodfruer hele gjengen, veldig desperat og merkelig.  Når man studerer dem legger man fort merke til hender og bryst, det er ofte ikke fikset på og er en "giveaway" og ser merkelig ut mot et kunstig glatt ansikt. Hiv på milelange volumvipper, bleka tenner, exstensions og microbladebryn og looken er komplett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke hjelper ikke på rynker , sminke fremhever rynker.    Alt med måte tenker jeg, hvis du plages med linjer og rynker så fiks på de områdene som plager deg aller mest. Ikke prøv å glatte ut hele fjeset, det er DE som prøver på det man legger merke til. De ser ut som Hollywoodfruer hele gjengen, veldig desperat og merkelig.  Når man studerer dem legger man fort merke til hender og bryst, det er ofte ikke fikset på og er en "giveaway" og ser merkelig ut mot et kunstig glatt ansikt. Hiv på milelange volumvipper, bleka tenner, exstensions og microbladebryn og looken er komplett! 

Ok, hvem er det for? Menn eller damer, menn er vel ikke opptatt av dette, de er opptatt av enkle damer og om de får jevnlig sex og oppmerksomhet, ikke rynkefri hud?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok pannen på Vanity på Frogner. Det kostet 1600,- (1 område), men de anbefaler alltid å ta mellom bryn/over bryn samtidig med pannen. For den muskelen som løfter brynene blir ofte svekket om man kun tar pannen, og man kan ende opp med tunge bryn. Jeg gjorde det, så gikk tilbake for å ta mellom bryn/over også, og det ble kjempe bra 😊 To områder koster 2600,- der.

På BodyFly er de også veldig flinke, var der da jeg ikke ville vente mens hun jeg bruker hos Vanity var borte en stund. Hadde vært på BodyFly for andre hudbehadlinger før, så viste at de var flinke. Der koster ett område 1500,- og to områder 3000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, MissPierce skrev:

Jeg tok pannen på Vanity på Frogner. Det kostet 1600,- (1 område), men de anbefaler alltid å ta mellom bryn/over bryn samtidig med pannen. For den muskelen som løfter brynene blir ofte svekket om man kun tar pannen, og man kan ende opp med tunge bryn. Jeg gjorde det, så gikk tilbake for å ta mellom bryn/over også, og det ble kjempe bra 😊 To områder koster 2600,- der.

På BodyFly er de også veldig flinke, var der da jeg ikke ville vente mens hun jeg bruker hos Vanity var borte en stund. Hadde vært på BodyFly for andre hudbehadlinger før, så viste at de var flinke. Der koster ett område 1500,- og to områder 3000,-

Er det ikke litt suspekt at de er så billige? Jeg blir veldig skeptisk. Samtidig litt interessert, haha. Der jeg går koster 1ml ca 3000 og ett område med botox koster 2800. Ser de fleste steder operer med disse prisene. Hvordan kan de da være så billige, og flinke? 

Anonymkode: 359d4...54d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...