AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Del Skrevet 6. mai 2019 Jeg har nylig tatt botox i kjeven, og det er jeg kjempefornøyd med! Har fått slankere ansikt, i tillegg til at jeg ikke strammer kjeven hele tiden og dermed slipper mye smerte. Har tidligere prøvd juvederm i leppene, men dette så ikke bra ut på meg, så det ble med den ene gangen. Skulle gjerne hatt større overleppe, men det så ikke bra ut med den leppekanten som følger med. Botox i kjeven er komplett umulig for andre å vite om. Og det gjelder sikkert injeksjoner andre steder også, filler er nok enklere å se. Det får meg til å undre hvor mange som går rundt med injeksjoner uten at det er synlig. Hva har dere av filler og botox, eventuelt andre ting, og hvor? Og er dere fornøyd? Eventuelt ikke fornøyd Anonymkode: 1340c...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #2 Del Skrevet 6. mai 2019 Botox ved øyne, i panna og mellom bryna. Fillers i leppene. Ingen vet noe hehe Anonymkode: a7449...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #3 Del Skrevet 6. mai 2019 Har ingenting nå, men kunne tenkt meg å fylle i kjeven på den ene siden, da den er mindre markert enn den andre. Ser veldig usymmetrisk ut, men er redd det ikke blir bra. Anonymkode: 913ce...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Del Skrevet 6. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Botox ved øyne, i panna og mellom bryna. Fillers i leppene. Ingen vet noe hehe Anonymkode: a7449...7fe Hvor gammel er du? Ble du fornøyd? Anonymkode: 913ce...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 6. mai 2019 #5 Del Skrevet 6. mai 2019 Ingenting! Og har ikke planer om det heller 😊 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #6 Del Skrevet 6. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Botox ved øyne, i panna og mellom bryna. Fillers i leppene. Ingen vet noe hehe Anonymkode: a7449...7fe Fikk du ikke sånn markert leppekant? Anonymkode: 1340c...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #7 Del Skrevet 6. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ingenting nå, men kunne tenkt meg å fylle i kjeven på den ene siden, da den er mindre markert enn den andre. Ser veldig usymmetrisk ut, men er redd det ikke blir bra. Anonymkode: 913ce...b22 Du kan eventuelt ta botox i den siden som er større så blir de like små, dersom det er muskelen som er større og ikke beinet Anonymkode: 1340c...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #8 Del Skrevet 6. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fikk du ikke sånn markert leppekant? Anonymkode: 1340c...46b Jeg har sånn kant naturlig med bue, har fyldige lepper i utgangspunktet, men har de siste par årene merket at de har mistet fylden litt pga alder. Er 37 og fornøyd. Anonymkode: a7449...7fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 6. mai 2019 #9 Del Skrevet 6. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Botox ved øyne, i panna og mellom bryna. Fillers i leppene. Ingen vet noe hehe Anonymkode: a7449...7fe De ser det, men har folkevett nok til å ikke si noe direkte til deg 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #10 Del Skrevet 6. mai 2019 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: De ser det, men har folkevett nok til å ikke si noe direkte til deg Nei, helt sikker hehe har flere venninner som driver m dette og de hadde garantert sagt noe;) Anonymkode: a7449...7fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #11 Del Skrevet 6. mai 2019 Har botox i sinnarynken mellom bryna Anonymkode: 489a4...735 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #12 Del Skrevet 6. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan eventuelt ta botox i den siden som er større så blir de like små, dersom det er muskelen som er større og ikke beinet Anonymkode: 1340c...46b Går det an? Blir den virkelig mindre? Hva koster det ca?:) Anonymkode: 913ce...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #13 Del Skrevet 6. mai 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har tidligere prøvd juvederm i leppene, men dette så ikke bra ut på meg, så det ble med den ene gangen. Skulle gjerne hatt større overleppe, men det så ikke bra ut med den leppekanten som følger med. Synd du har så dårlig selvbilde at du kaster bort penger på slikt tøys... Anonymkode: 2523e...a0f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #14 Del Skrevet 6. mai 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Botox ved øyne, i panna og mellom bryna. Fillers i leppene. Ingen vet noe hehe Anonymkode: a7449...7fe Hva et da vitsen? Anonymkode: 2523e...a0f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #15 Del Skrevet 6. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Går det an? Blir den virkelig mindre? Hva koster det ca?:) Anonymkode: 913ce...b22 Ja muskelen blir mindre når den er inaktiv etter botox. Masseter heter den, du kan google masseter botox jeg betalte rundt 4500 for begge sider. Anonymkode: 1340c...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #16 Del Skrevet 6. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synd du har så dårlig selvbilde at du kaster bort penger på slikt tøys... Anonymkode: 2523e...a0f Ja jeg har dessverre dårlig selvbilde, så da gjør jeg det som trengs for å like meg selv bedre Anonymkode: 1340c...46b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #17 Del Skrevet 6. mai 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har sånn kant naturlig med bue, har fyldige lepper i utgangspunktet, men har de siste par årene merket at de har mistet fylden litt pga alder. Er 37 og fornøyd. Anonymkode: a7449...7fe 19 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: De ser det, men har folkevett nok til å ikke si noe direkte til deg Du skal være bra kjukk i huet hvis hun tror ingen ser det. Stakkars😄 Anonymkode: 2523e...a0f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #18 Del Skrevet 6. mai 2019 Ingenting, men jeg vurderer å prøve botox mot migrene. Men da gjøres det på sykehus, ikke i en tacky salong. Anonymkode: ceafe...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #19 Del Skrevet 6. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja muskelen blir mindre når den er inaktiv etter botox. Masseter heter den, du kan google masseter botox jeg betalte rundt 4500 for begge sider. Anonymkode: 1340c...46b Interessant. Tror det er muskelen som er større på den ene siden ja, den virker ekstra anspent, men er egentlig mer fornøyd med kjeven på den siden den er større. Så får se hva det blir til 😅 Det blir jo uansett finere når de er symmetriske. Anonymkode: 913ce...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #20 Del Skrevet 6. mai 2019 Botox sinnarynke og litt fillers i leppe. Har fine linjer i panne og ved øynene, men disse ønsker jeg å beholde. Med leppene er jeg litt ambivalent. Har ikke mye, men man ser det fordi jeg har veldig smale lepper i utgangspunkt. Er ikke lett å få det helt naturlig, nei. Og siden det går gradvis ut er jeg mest fornøyd en stund etter jeg har tatt det. Anonymkode: 43240...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå