Gå til innhold

Spinoff-serier av 'Game of Thrones'


NordicViking

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne sett hvordan det går med Arya videre.

Anonymkode: 31be4...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.5.2019 den 21.19, Hedersbrukeren skrev:

Håper ikke dette blir noe av, blir garantert ikke noe bedre enn de siste sesongene av hovedserien :)

Hvorfor blir det «garantert ikke noe bedre enn de to siste sesongene av hovedserien»? Det var jammen meg en bastant mening, så utdyp gjerne hva du mener. 

D&D, gutta bak Game of thrones, har overhodet ingenting med de nye seriene. Ingenting. George er hovedprodusent, og dama som står bak den første spin-offen med Naomi Watts (serien skal vel hete Bloodmoon) har en drøss av imponerende arbeid bak seg synes jeg. 

Anonymkode: 69b7b...f68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir det «garantert ikke noe bedre enn de to siste sesongene av hovedserien»? Det var jammen meg en bastant mening, så utdyp gjerne hva du mener. 

D&D, gutta bak Game of thrones, har overhodet ingenting med de nye seriene. Ingenting. George er hovedprodusent, og dama som står bak den første spin-offen med Naomi Watts (serien skal vel hete Bloodmoon) har en drøss av imponerende arbeid bak seg synes jeg. 

Anonymkode: 69b7b...f68

«Garantert» i dette tilfellet betyr ikke annet enn at jeg gir sterkt uttrykk for min mening :)

Nå er det ikke bare D&D sin feil at GoT kollapset i de to siste sesongene. Det er aller mest GRRM sin feil, da han ikke har greid å komme opp med noe bra materiale siden den tredje boken ble utgitt for snart 20 år siden, og har dermed gitt D&D et håpløst utgangspunkt med tanke på å skrive en avslutning av serien. Så at D&D ikke er med på spin-off’en mens GRRM er med, er ikke nødvendigvis noen fordel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skulle gjerne sett hvordan det går med Arya videre.

Anonymkode: 31be4...fcc

Sikkert fantastisk. Arya er favorittkarakteren til kona til forfatteren av bokserien og han måtte love kona å ta godt vare på Arya. 

Anonymkode: 185da...5d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/5/2019 at 9:19 PM, Hedersbrukeren said:

Håper ikke dette blir noe av, blir garantert ikke noe bedre enn de siste sesongene av hovedserien :)

Så dårlig som de to siste sesongene av Game of Thrones har vært, så er det null problem å lage noe bedre enn det. Det er bare å sparke writerene (D&D).

Anonymkode: 08de3...833

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som likte ulvene i Game of Thrones. 

Hva med en serie om Hitler  og schäferhunden Blondie?  En serie om kjærlighet og en hund som prøver å muntre opp Hitler når krigslykken hans snur. En histore om hva man gjør med hunden man elsker når man selv skal begå selvmord.  Tror mange 

Anonymkode: 7a737...c56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange som likte ulvene i Game of Thrones. 

Hva med en serie om Hitler  og schäferhunden Blondie?  En serie om kjærlighet og en hund som prøver å muntre opp Hitler når krigslykken hans snur. En histore om hva man gjør med hunden man elsker når man selv skal begå selvmord.  Tror mange 

Anonymkode: 7a737...c56

hadde likt å bli bedre kjent med hundemennesket Hitler. 

Anonymkode: 7a737...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo klart penger å hente fra GOT universet, så serie(r) blir det vel. Det som treffer meg mest er om disse skal bli basert på allerede utgitte titler, eller om det skal bli samme greia som med serien. Syns det funket helt ok når GRRM veiledet serieskaperne og de hadde litteraturen å hvile seg på, men etter det var det heller laber kvalitet. 

Dette sier ikke nødvendigvis noe på D&D sine evner som serieskapere da det må være langt vanskeligere å fylle inn tomrommet i en historie fremfor å skape noe eget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 8.53, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle gjerne sett hvordan det går med Arya videre.

Anonymkode: 31be4...fcc

Det er det jeg håpte på også, men ingen av de 5 spinn-off seriene de ønsker å lage skal visstnok handle om noen av de hovedkarakterene som er med i GoT. 

Gleder meg til Bloodmoon da 🤗

Anonymkode: c6a1a...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes  de som lager spin off-seriene bør gå ut med hva slags  serie de ønsker å lage. Folk likte Game of Thrones av ulike grunner, det kom i hvert fall frem på slutten hvor halvparten hatet slutten og den andre halvparten likte slutten.  

Anonymkode: 7a737...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så populært som "Game of Thrones" stort sett var, så kommer nok alt av slike spin-offs også til å trekke vanvittig mange TV-seere. 

Uanset om disse spin-offsene egentlig er "gode" eller ikke... 

Anonymkode: 49741...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som den nye prequel serien vil inneholde mer fantesy enn GOT. Ikke alle som kommer til å like det. Jeg er uansett spent på den siden George Rr Martin har vært så delaktig med på å skrive manuset til episodene. Jeg håper inderlig at Ramin Djawadi er tilbake og lager soundtracket til den. Vet ikke hvordan GOT hadde vært uten han. Han skuffet aldri!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne sett en spinoff-serie med Mad King og Roberts opprør..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...