Gå til innhold

Spinoff-serier av 'Game of Thrones'


NordicViking

Anbefalte innlegg

Det har vært mange spekulasjoner om at det blir flere spinoff-serier av 'Game of Thrones', men ingenting har blitt fastslått konkret. Nå avslører imidlertid forfatter George R.R. Martin på sin egen blogg at tre spinoff-serier "forsatt beveger seg fint fremover". Den ene serien vil starte innspillingen senere i år, og to andre serier er i manusfasen.

En forløper til dagens TV-serie skal allerede være under planlegging. Skuespilleren Naomi Watts skal ha hovedrollen. Handlingen i denne serien foregår tusenvis av år før hendelsene i 'Game of Thrones'. Her vil man bl.a. få vite mer om de grufulle hemmelighetene fra Westeros, til hvordan "white walkers" oppsto og hvor de kommer ifra. Man vil også få vite mer om mysteriene som omhandler Starks-familien.   :popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner jeg er spent. Litt redd for å ha for høye forventninger, for spin off serier er ofte ikke like bra som originaler, men her er kvaliteten så høyt at hvis de skal lykkes må de virkelig kjøre på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke dette blir noe av, blir garantert ikke noe bedre enn de siste sesongene av hovedserien :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg! Det er så utrolig mye fra den verdenen vi ikke vet om. Mye vi kan lære. Tror de kan lage noen utrolig bra serier. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hedersbrukeren skrev:

Håper ikke dette blir noe av, blir garantert ikke noe bedre enn de siste sesongene av hovedserien :)

Der er mange som gjerne vil se spin off men du vil nekte dem det??

Anonymkode: 646ca...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, NordicViking said:

En forløper til dagens TV-serie skal allerede være under planlegging. Skuespilleren Naomi Watts skal ha hovedrollen. Handlingen i denne serien foregår tusenvis av år før hendelsene i 'Game of Thrones'. Her vil man bl.a. få vite mer om de grufulle hemmelighetene fra Westeros, til hvordan "white walkers" oppsto og hvor de kommer ifra. Man vil også få vite mer om mysteriene som omhandler Starks-familien.   :popcorn:

Er hva jeg ønsker å få forklart i hovedserien.....

Om ikke hovedserien står på egne ben blir jeg enormt skuffa.

Anonymkode: 185da...5d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde garantert sett på en spin off serie som dreide seg om hva som skjedde flere tusen år før GoT viser. Jeg skulle gjerne visst hvor White walkers kom fra. Sett de bygde muren.

Også er jeg nysgjerrig på hva som skjedde med babyene som NK tok. 

Anonymkode: 5e793...003

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der er mange som gjerne vil se spin off men du vil nekte dem det??

Anonymkode: 646ca...957

For all del, de må gjerne utvanne dette enda mer om de vil det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Bran fikk jo vite hvor NK kom fra, og det er vel han som har skapt de andre walkers og wights. Eller antar jeg for mye? Spennende med en serie on murens opprinnelse osv, men gåten om white walkers føler jeg ble løst før Hodors gåte, eller omtrent samtidig. 

Anonymkode: 42c2d...82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er hva jeg ønsker å få forklart i hovedserien.....

Om ikke hovedserien står på egne ben blir jeg enormt skuffa.

Anonymkode: 185da...5d2

Følger dere ikke med, eller? Vi vet jo hvordan og hvorfor white walkerne ble skapt! Det har da kommet fram i serien. Hovedfokuset har alltid vært på kampen om jernetronen, ikke white walkerne. 

Anonymkode: e28a5...5c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Følger dere ikke med, eller? Vi vet jo hvordan og hvorfor white walkerne ble skapt! Det har da kommet fram i serien. Hovedfokuset har alltid vært på kampen om jernetronen, ikke white walkerne. 

Anonymkode: e28a5...5c9

Vi fikk vel bare vite om Night King?

Anonymkode: 185da...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi fikk vel bare vite om Night King?

Anonymkode: 185da...5d2

Starten på NK er starten på white walkers. Må alt inn med teskje?!

Anonymkode: e28a5...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Håper ikke dette blir noe av, blir garantert ikke noe bedre enn de siste sesongene av hovedserien :)

Så lenge de ikke legger handlingen for nært til GOT så kan det bli bra. Bare se på Fantastic beasts serien i forhold til Harry Potter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jadzia skrev:

Så lenge de ikke legger handlingen for nært til GOT så kan det bli bra. Bare se på Fantastic beasts serien i forhold til Harry Potter.

Fantastic beasts er jo så utrolig dårlig at det legger skam på hele HP-universet. 

Anonymkode: 25266...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/5/2019 at 10:47 PM, AnonymBruker said:

Jeg hadde garantert sett på en spin off serie som dreide seg om hva som skjedde flere tusen år før GoT viser. Jeg skulle gjerne visst hvor White walkers kom fra. Sett de bygde muren.

Også er jeg nysgjerrig på hva som skjedde med babyene som NK tok. 

Anonymkode: 5e793...003

Dette er jo ting vi allerede har sett i serien, og lest i bøkene. White walkers ble laget av children of the forest (tror det vises i seseong 6 episode 5) for å beskytte de fra invasjon av the first men. Babyene som the night king tar gjør han om til white walkers (det er også vist i serien i sesong 4, husker ikke episode).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantastic beasts er jo så utrolig dårlig at det legger skam på hele HP-universet. 

Anonymkode: 25266...50e

Nei..

Anonymkode: 646ca...957

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 5.5.2019 den 21.22, bruker_K skrev:

Jeg gleder meg! Det er så utrolig mye fra den verdenen vi ikke vet om. Mye vi kan lære. Tror de kan lage noen utrolig bra serier. 

Er ikke så mye å lære. Ok underholdning er det, derimot.

Anonymkode: 7f24a...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2019 den 7.56, AnonymBruker skrev:

Vi fikk vel bare vite om Night King?

Anonymkode: 185da...5d2


Ja og nei. Vi vet også at the Night King selv laget - "turned" - andre til å bli white walkers, som så har "turned" nye osv. Som er grunnen til at løsningen deres på det store slaget mot the white walkers fungerte. (skriver vagt med vilje for ikke å spoile for mye) 

Dette er noe av det jeg liker med GOT, ting blir ikke overforklart med veldig stor teskje. Her må en følge med, for dette har vi på en måte oppdaga sammen med karakterene i mindre drypp over flere sesonger/episoder :)

Begynte selv nettopp å se serien fra start igjen, og SÅ mange aha-opplevelser, med ting og frempekere som gikk over hodet på meg første gangen! 😛 

Anonymkode: 638f2...150

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På Sunday, May 05, 2019 den 16.14, NordicViking skrev:

Det har vært mange spekulasjoner om at det blir flere spinoff-serier av 'Game of Thrones', men ingenting har blitt fastslått konkret. Nå avslører imidlertid forfatter George R.R. Martin på sin egen blogg at tre spinoff-serier "forsatt beveger seg fint fremover". Den ene serien vil starte innspillingen senere i år, og to andre serier er i manusfasen.

En forløper til dagens TV-serie skal allerede være under planlegging. Skuespilleren Naomi Watts skal ha hovedrollen. Handlingen i denne serien foregår tusenvis av år før hendelsene i 'Game of Thrones'. Her vil man bl.a. få vite mer om de grufulle hemmelighetene fra Westeros, til hvordan "white walkers" oppsto og hvor de kommer ifra. Man vil også få vite mer om mysteriene som omhandler Starks-familien.   :popcorn:

Dette kommer aldri i verden til å bli like bra kvalitet som den ordentlige Game of Thrones!         

Men det er sannsynligvis temmelig mange blod-fans som tenker at ""wow, dette har litt med Game of Thrones å gjøre. Så dette MÅ vi følge med på!!""

Anonymkode: 49741...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kommer aldri i verden til å bli like bra kvalitet som den ordentlige Game of Thrones!         

Men det er sannsynligvis temmelig mange blod-fans som tenker at ""wow, dette har litt med Game of Thrones å gjøre. Så dette MÅ vi følge med på!!""

Anonymkode: 49741...038

Ja og hvordan påvirker dette deg ?

Anonymkode: f5493...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...