Gå til innhold

Idébank for småbarnsforeldre

Gjest chiki

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 minutter siden, BethD skrev:

Skulle til å si, hun er vel gravid igjen men det ville vel vært umulig så raskt 🤪

Kanskje spesielt siden mannen steriliserte seg i fjor.

Er også spent på hemmeligheten! 99% sikker på at det har noe med bedriften å gjøre. Tenker at de kanskje skal utvide den med en ny fysisk butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, VildeS skrev:

Tvprogram eller noe sånt kanskje? 

Det tviler jeg på for å være ærlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig... Synd med butikken da.. Men hvorfor Røros? 🤔 Fint der altså, men har de bare kastet en pil på kartet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, hun har familie der. Så tipper det er deilig å bo nærmere noen som har anledning til å hjelpe til litt 😊 Tror det blir bra for dem å komme til fjellet. Røros er magisk. Har vært der et par ganger sjæl på martnan. Men klart, det er nok noe annet å bo der. Så lenge det føles riktig 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lilletulipan skrev:

Artig... Synd med butikken da.. Men hvorfor Røros? 🤔 Fint der altså, men har de bare kastet en pil på kartet?

De har familie der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2020 den 10.58, Amatariel skrev:

99% sikker på at det har noe med bedriften å gjøre. Tenker at de kanskje skal utvide den med en ny fysisk butikk?

Jeg var jo litt på bærtur der ja. Hadde med bedriften å gjøre, men at det skulle gå den veien hadde jeg aldri gjettet! Temmelig crazy rett og slett. Det er jo jobben til begge to! Å slutte i jobben sin og flytte en familie på 9 stk er temmelig tøft/gærn't gjort. 

Tjenes det virkelig så godt på denne bloggen og det andre hun gjør i sosiale medier at det kan forsørge hele familien... forhåpentligvis har de noen gode idèer for fremtiden. Men overraskende at de gir opp bedriften sin nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Amatariel skrev:

Jeg var jo litt på bærtur der ja. Hadde med bedriften å gjøre, men at det skulle gå den veien hadde jeg aldri gjettet! Temmelig crazy rett og slett. Det er jo jobben til begge to! Å slutte i jobben sin og flytte en familie på 9 stk er temmelig tøft/gærn't gjort. 

Tjenes det virkelig så godt på denne bloggen og det andre hun gjør i sosiale medier at det kan forsørge hele familien... forhåpentligvis har de noen gode idèer for fremtiden. Men overraskende at de gir opp bedriften sin nå ja.

Ikke sikkert det er så god butikk. Negativt driftsresultat i 2018. Fjorårets tall er ikke klare enda, men om det hadde gått så det suste så hadde de nok enten solgt bedriften eller drevet bettbutikken videre fra Røros ? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
På 26.4.2020 den 19.18, Amatariel skrev:

Noe tjener hun nok på bloggen. Ser hun bruker mer reklame nå enn før. Og dette tar seg nok opp når butikken legges ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Synes så synd i nest-minstemann. Han er jo fremdeles så liten, men nå som den nye babyen har kommet så ser det ut som at nest-minste får veldig lite oppmerksomhet. Ligger mye på gulvet for seg selv. Han er født i januar 2019, altså godt over året, men det ser ikke ut som at han krabber engang!? Blir vel sånn med så mange barn, man klarer ikke å følge opp alle skikkelig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest eelisabethh
29 minutter siden, Sushiii skrev:

Synes så synd i nest-minstemann. Han er jo fremdeles så liten, men nå som den nye babyen har kommet så ser det ut som at nest-minste får veldig lite oppmerksomhet. Ligger mye på gulvet for seg selv. Han er født i januar 2019, altså godt over året, men det ser ikke ut som at han krabber engang!? Blir vel sånn med så mange barn, man klarer ikke å følge opp alle skikkelig. 

Tror vi skal være litt forsiktig med å si at alle barna ikke kan bli fulgt opp skikkelig, men det er jo klart at det blir en annen oppvekst når man har godt over gjennomsnittet med søsken. Tror dog at barn har godt av å ligge og aktivere seg selv littegranne. 

Når det er sagt så har vel Nina skrevet på bloggen at han ligger bak i utviklingen pga. masse sykdom i løpet av første leveåret. Alltid en omvending å ikke være minstemann lengre, men han har jo to foreldre, pluss fem eldre søsken som jeg er sikker på gir masse oppmerksomhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Sushiii skrev:

Det er mye som ikke stemmer i familien der og det er vel en av grunnene til flyttingen igjen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sushiii said:

Jeg er helt enig med deg. Mitt hjerte gråter litt for han. Tenk å ikke beskytte seg såpass at man heller kan ta vare på de man allerede har født. Ikke vondt ment, men de trenger oppfølging selv om det er 3 eller 10 barn liksom. Spesielt han lille trenger mer stimulering. Utvikling skjer gjennom stimulering... Jeg håper han får nok av det ❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Orly skrev:

Det er mye som ikke stemmer i familien der og det er vel en av grunnene til flyttingen igjen. 

Hva mener du med det? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...