KrigOgFred Skrevet 12. november 2023 #341 Del Skrevet 12. november 2023 Sniker inn herbalife-trøya på snap i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. november 2023 #342 Del Skrevet 13. november 2023 Viktig å ha litt snik-reklame ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 20. november 2023 #343 Del Skrevet 20. november 2023 Og nå reklame for erotisk julekalender. Sammen med julegrøt, barn og julepynt. Hadde mine foreldre stilt opp i slike reklamer hadde jeg dødd av skam. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 21. november 2023 #344 Del Skrevet 21. november 2023 Penger.. penger.. penger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 27. november 2023 #345 Del Skrevet 27. november 2023 Blålilla skrev (På 20.11.2023 den 21.46): Og nå reklame for erotisk julekalender. Sammen med julegrøt, barn og julepynt. Hadde mine foreldre stilt opp i slike reklamer hadde jeg dødd av skam. 🙈 ja, dette passet dårlig sammen med resten av hva hun viser 😅😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tøttaa Skrevet 5. desember 2023 #346 Del Skrevet 5. desember 2023 Jeg synes de dansevideoene hennes er minst like flaue, og jeg hadde krepert av skam om min mor la ut sånt på nett når jeg var ung. Hadde krepert i dag også om jeg skal være ærlig, og jeg er voksen 😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 26. desember 2023 #347 Del Skrevet 26. desember 2023 Skjønner ikke hvorfor folk gir hu og andre som har private julespleiser penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 26. desember 2023 #348 Del Skrevet 26. desember 2023 KrigOgFred skrev (14 timer siden): Skjønner ikke hvorfor folk gir hu og andre som har private julespleiser penger. Har hun spleis til seg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 27. desember 2023 #349 Del Skrevet 27. desember 2023 5 hours ago, Blålilla said: Har hun spleis til seg selv? Spleis hvor hun kjøper gaver til andre. Men går til hu privat, slik som Kristin gjelsvik. - burde heller hatt til organisasjon el syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrigOgFred Skrevet 27. desember 2023 #350 Del Skrevet 27. desember 2023 Sniker inn litt herbalife på snap uten og merke med egenreklame og. Jovial snik😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 1. januar 2024 #351 Del Skrevet 1. januar 2024 Å i dag sier vi A men ikke B om sønnen med helseutfordringer.. da ble det noen klikk der å... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WVC Skrevet 2. januar 2024 #352 Del Skrevet 2. januar 2024 Oppdaget henne på snap nå og har lest litt i denne tråden om alt som har skjedd de siste årene. Jeg skjønner ikke hvordan de tjener penger? Er det sykemeldingen hennes som holder dem i gang? Julemagi er vel fortsatt for fersk til at de kan ta ut 2 lønninger der i fra? Hvor mange damer må hun verve for å tjene penger på Herbalife? Synes det er tydelig at de strever økonomisk og jeg skjønner ikke alt kaoset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. januar 2024 #353 Del Skrevet 2. januar 2024 mariie skrev (10 timer siden): Å i dag sier vi A men ikke B om sønnen med helseutfordringer.. da ble det noen klikk der å... Helt vanlig der i gården, samtidig klager hun på at folk ikke vet alt og må slutte å tro på ting som ikke stemmer, kanskje hun heller bør slutte å dele ting da når det uansett bare gjøres halvveis , hun legger bo opp til at folk spekulerer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. januar 2024 #354 Del Skrevet 2. januar 2024 WVC skrev (13 minutter siden): Oppdaget henne på snap nå og har lest litt i denne tråden om alt som har skjedd de siste årene. Jeg skjønner ikke hvordan de tjener penger? Er det sykemeldingen hennes som holder dem i gang? Julemagi er vel fortsatt for fersk til at de kan ta ut 2 lønninger der i fra? Hvor mange damer må hun verve for å tjene penger på Herbalife? Synes det er tydelig at de strever økonomisk og jeg skjønner ikke alt kaoset. Snap og reklame tjener hun på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WVC Skrevet 2. januar 2024 #355 Del Skrevet 2. januar 2024 Orly skrev (36 minutter siden): Snap og reklame tjener hun på Men hun viste jo her en dagen at hun ikke tjener noe (nok) på snap? Hun viste et skjermbilde av inntekten hennes den siste uka. De eneste reklamene hun har bortsett fra egenreklamene er vel zizzi, Fotoknudsen? Kan ikke tenke meg at det er nok etter skatt og mva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 2. januar 2024 #356 Del Skrevet 2. januar 2024 WVC skrev (2 timer siden): Men hun viste jo her en dagen at hun ikke tjener noe (nok) på snap? Hun viste et skjermbilde av inntekten hennes den siste uka. De eneste reklamene hun har bortsett fra egenreklamene er vel zizzi, Fotoknudsen? Kan ikke tenke meg at det er nok etter skatt og mva? har jo vært bl.a røros meierier, disse osteklokkene, disse rare sokkene til å ta uten på skoa, leker sponset av lekekassen.. så er mange fler.. og blandet med litt AAP eller uføre og pleiepenger så blir det jo cash i kassa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WVC Skrevet 2. januar 2024 #357 Del Skrevet 2. januar 2024 mariie skrev (25 minutter siden): har jo vært bl.a røros meierier, disse osteklokkene, disse rare sokkene til å ta uten på skoa, leker sponset av lekekassen.. så er mange fler.. og blandet med litt AAP eller uføre og pleiepenger så blir det jo cash i kassa.. såpass, ja har ikke tenkt på det at hun nok får pleiepenger også. for et rot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 2. januar 2024 #358 Del Skrevet 2. januar 2024 WVC skrev (4 timer siden): Men hun viste jo her en dagen at hun ikke tjener noe (nok) på snap? Hun viste et skjermbilde av inntekten hennes den siste uka. De eneste reklamene hun har bortsett fra egenreklamene er vel zizzi, Fotoknudsen? Kan ikke tenke meg at det er nok etter skatt og mva? Selvsagt tjener hun noe pp reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spurven123 Skrevet 3. januar 2024 #359 Del Skrevet 3. januar 2024 mariie skrev (På 1.1.2024 den 21.40): Å i dag sier vi A men ikke B om sønnen med helseutfordringer.. da ble det noen klikk der å... Hadde hun sagt b hadde hun fått kritikk for det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 5. januar 2024 #360 Del Skrevet 5. januar 2024 Det virker jo som at de vil gjøre alt annet enn å ha to helt vanlige jobber. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå