Gå til innhold

Idébank for småbarnsforeldre

Gjest chiki

Anbefalte innlegg

Hun lager innhold av ingenting fortiden gitt.  

lurer på hvem disse fansa er som «glemmer» koder rett som det er og som er så intr i skrelling av gulrot at de må sende inn🤭

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaffe(vimse) kopp skrev (7 timer siden):

Drar skrelleren frem og tilbake uten å slippe taket, mens hun roterer gulroten, hvis det var forklarende 😅😂

wow! det var jo virkelig revolusjonerende 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha skrev (2 timer siden):

wow! det var jo virkelig revolusjonerende 😂😂

Hun er revolusjonerende på det meste hun skal du vite.🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt forklaring med huslån.  Jo mindre det blir hvis man betaler ekstra jo mer beholder man av kjøpesum etter at restlån er betalt

noe jeg misforstår i sparepraten til Nina?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrigOgFred skrev (23 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt forklaring med huslån.  Jo mindre det blir hvis man betaler ekstra jo mer beholder man av kjøpesum etter at restlån er betalt

noe jeg misforstår i sparepraten til Nina?

Skjønner ikke den jeg heller 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men i all verden skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke den jeg heller 🤔

Banken ser jo på mitt restlån i min nåværende bolig hvis jeg vil selge og kjøpe nytt. 

Konkret egenkapital var ordet hun brukte?

banken ser vel på konkret gjeld og isåfall ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
KrigOgFred skrev (2 minutter siden):

Banken ser jo på mitt restlån i min nåværende bolig hvis jeg vil selge og kjøpe nytt. 

Konkret egenkapital var ordet hun brukte?

banken ser vel på konkret gjeld og isåfall ?

Selvsagt gjør de det. 

Skulle ønske folk kuttet ut disse folkene. De gir en jo ingenting - det virker nesten som om det er et tog-krasj som folk ikke kan la være å se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (3 minutter siden):

Selvsagt gjør de det. 

Skulle ønske folk kuttet ut disse folkene. De gir en jo ingenting - det virker nesten som om det er et tog-krasj som folk ikke kan la være å se på. 

Jeg er ingen økonom, så mulig jeg ikke forstår alt

men Nina og sparing.  Konkurs på konkurs.  
blir vel masse penger av det unike foreldreforumet, herbalife og unike juleboka og de fancy samarbeidene

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
KrigOgFred skrev (1 minutt siden):

Jeg er ingen økonom, så mulig jeg ikke forstår alt

men Nina og sparing.  Konkurs på konkurs.  
blir vel masse penger av det unike foreldreforumet, herbalife og unike juleboka og de fancy samarbeidene

Ja, det er helt tragisk. Influensere gjør ting de ikke kan - gang på gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hun mener det på den måten at det ikke er sikkert at de får tilbake den egenkapitalen de legger inn om de betaler ekstra på lånet- fordi de bor på et lite sted, og det er ikke så høye boligpriser der. 

Det kan være sånn på bygda, at det ikke f.eks alltid lønner seg å betale ned ekstra på lånet på kort sikt, hun sa jo to år tror jeg? Det er ikke sikkert huset øker i verdi og de får tilbake den egenkapitalen de betaler ned på lånet på de to årene. Det kan lønne seg mer å spare i fond eller høyrentekonto på to år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VildeS skrev (6 minutter siden):

Jeg tror hun mener det på den måten at det ikke er sikkert at de får tilbake den egenkapitalen de legger inn om de betaler ekstra på lånet- fordi de bor på et lite sted, og det er ikke så høye boligpriser der. 

Det kan være sånn på bygda, at det ikke f.eks alltid lønner seg å betale ned ekstra på lånet på kort sikt, hun sa jo to år tror jeg? Det er ikke sikkert huset øker i verdi og de får tilbake den egenkapitalen de betaler ned på lånet på de to årene. Det kan lønne seg mer å spare i fond eller høyrentekonto på to år. 

Men de må jo allikevel betale ut lånet

vel, hun får vel fans til å kjøpe litt unike ting, kanskje en spleis til, - mulig ny mlm, hun har prøvd nuskin, nå herbalife - hva blir neste.   Og selvsagt det unike foreldreforumet hvor hun deler oppskrifter.  Kanskje flere unike måter å skrelle på🥹

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KrigOgFred skrev (2 timer siden):

Men de må jo allikevel betale ut lånet

vel, hun får vel fans til å kjøpe litt unike ting, kanskje en spleis til, - mulig ny mlm, hun har prøvd nuskin, nå herbalife - hva blir neste.   Og selvsagt det unike foreldreforumet hvor hun deler oppskrifter.  Kanskje flere unike måter å skrelle på🥹

kanskje hun skreller agurk anderledes enn gulerøtter,  eller hva med potet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pasha skrev (5 timer siden):

kanskje hun skreller agurk anderledes enn gulerøtter,  eller hva med potet?

Kommer nok på foreldreforumet, egen post med skrelling

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sparetips - Google og finne gratis ting man kan printe og fargelegge.  Billigere enn å kjøpe av hu 

penger spart er penger tjent

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo lure på hva de har å spare av - når det er klaging på hvor dyrt alt har blitt og det opprettes spleis i tide og utide… og det lånet som ble opprettet spleis på sist, det var vel rundt 400000 eller no, men mener å huske at de ikke fikk inn så mye at det dekte hele lånet? Så det vil jo si at de har ett par hundre tusen som og skal betales ned i løpet av kort tid(mener hun sa 2 år eller noe i utgangspunktet).. Så tenker det må være ganske lukrativt å selge fargeleggingsark… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Malmfrid
Fnug skrev (14 minutter siden):

Man kan jo lure på hva de har å spare av - når det er klaging på hvor dyrt alt har blitt og det opprettes spleis i tide og utide… og det lånet som ble opprettet spleis på sist, det var vel rundt 400000 eller no, men mener å huske at de ikke fikk inn så mye at det dekte hele lånet? Så det vil jo si at de har ett par hundre tusen som og skal betales ned i løpet av kort tid(mener hun sa 2 år eller noe i utgangspunktet).. Så tenker det må være ganske lukrativt å selge fargeleggingsark… 

Det er vel endel som klikker seg inn på snap og det gir klirrende mynt i kassen. 

Hun er sikkert veldig takknemlig for hver av dere som klikker dere inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun og mannen hadde vel fått helt normal økonomi hvis de begge hadde tatt en vanlig jobb. 

Nå har hun fått stjerne og reklame mellom snappene noe som kan bety at hun kan tjene ganske mye på snap hvis hu legger ut mye og mange ser. Ref: pilotfrua som tok ut over 200 000kr i lønn på en mnd fra Snapchat.. nå snapper hu alt gjennom hele dagen da. 

Endret av Mellion
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellion skrev (19 timer siden):

Hun og mannen hadde vel fått helt normal økonomi hvis de begge hadde tatt en vanlig jobb. 

Nå har hun fått stjerne og reklame mellom snappene noe som kan bety at hun kan tjene ganske mye på snap hvis hu legger ut mye og mange ser. Ref: pilotfrua som tok ut over 200 000kr i lønn på en mnd fra Snapchat.. nå snapper hu alt gjennom hele dagen da. 

Ja, havregrøten er i skjermen titt og ofte.  Mye snap av lite innhold. 

men er det noen som smatter like mye som hu?  Den stemmen er så falsk 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...