Sushiii Skrevet 31. mai 2020 #101 Del Skrevet 31. mai 2020 På 28.5.2020 den 23.03, Linye skrev: Jeg er helt enig med deg. Mitt hjerte gråter litt for han. Tenk å ikke beskytte seg såpass at man heller kan ta vare på de man allerede har født. Ikke vondt ment, men de trenger oppfølging selv om det er 3 eller 10 barn liksom. Spesielt han lille trenger mer stimulering. Utvikling skjer gjennom stimulering... Jeg håper han får nok av det ❤️ Ja, og nok stimulering tar tid, noe som sikkert er mangelvare med den ungeflokken. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 11. juni 2020 #102 Del Skrevet 11. juni 2020 På 28.5.2020 den 22.34, Orly skrev: Det er mye som ikke stemmer i familien der og det er vel en av grunnene til flyttingen igjen. Det tror jeg også! Mye jeg klør meg i hode for som blir filmet og sagt bare på snappen. Mye jeg har droppet og delt med omverden iallefall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 14. juni 2020 #103 Del Skrevet 14. juni 2020 På 11.6.2020 den 23.05, supermamz skrev: Det tror jeg også! Mye jeg klør meg i hode for som blir filmet og sagt bare på snappen. Mye jeg har droppet og delt med omverden iallefall. Det er mye de ikke sier der også, men det er typisk bloggrverden. Hadde hun vært ærlig , hadde nok ikke alle som synes hun er supermamma sett på henne som det lenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 14. juni 2020 #104 Del Skrevet 14. juni 2020 De er ikke super foreldre eller noe selv om de har 7 barn. De sa stopp etter 2 barn og enda ble det 5 til. Man må greie å beskytte seg såpass. Man har ikke 5 uhell etterpå. Så nei, ikke superforeldre fordi dem oppdrar 7 barn. Fordi 7 barn som skal stimuleres og oppdras greier dem ikke. Og det ser man resultatet av. Dessverre. Og nei, ikke vondt ment. Får bare så vondt av både små og store. Fordi de store barna også krever sitt, mer enn å bli brukt som en ressurs. Når det er sagt lærer de mye av å bli brukt som ressurser da.❤️ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillyann Skrevet 14. juni 2020 #105 Del Skrevet 14. juni 2020 Slutt bare slutt å sitt her å kritiser noen dere faktisk bare ser en brøkdel av sitt liv på snap. Hadde noen sett inn i deres liv hadde nok ikka alt vært perfekt der heller, hadde det da vært ok å få det sleng i fleisen? Kan dere stille dere opp å si det samme til henne face to face som dere sier her? Nei neppe, så vær så snill å slutt å sitt å kritisere andre sine barn, andre sitt liv og andre sin måte å takle hverdagen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 14. juni 2020 #106 Del Skrevet 14. juni 2020 3 timer siden, millie88 skrev: Ok jeg følger dem hver dag men kan ikke si jeg ser så mye annet enn det. Mye amming og barn som leker/tegner osv. Jeg sitter ikke på masse informasjon om hvert enkelt av barna. Aner ikke hvor de går på skole/barnehage, hva favoritt bamsen/leken er osv osv. De viser jo for det meste hvordan de som foreldre takler hverdagen med så mange barn. Sier ikke at jeg er enig i alt de viser, vil bare frem til at de er langt ifra de verste til å eksponere. Når det er sagt hadde jeg aldri valgt å eksponere mine barn i det hele tatt, men det er mitt valg. Om de er de verste eller ikke , spiller jo ingen rolle. De deler jo bilder flere ganger om dagen til en drøss med ukjente folk. Det er ikke til barns beste uansett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 14. juni 2020 #107 Del Skrevet 14. juni 2020 3 timer siden, Linye skrev: De er ikke super foreldre eller noe selv om de har 7 barn. De sa stopp etter 2 barn og enda ble det 5 til. Man må greie å beskytte seg såpass. Man har ikke 5 uhell etterpå. Så nei, ikke superforeldre fordi dem oppdrar 7 barn. Fordi 7 barn som skal stimuleres og oppdras greier dem ikke. Og det ser man resultatet av. Dessverre. Og nei, ikke vondt ment. Får bare så vondt av både små og store. Fordi de store barna også krever sitt, mer enn å bli brukt som en ressurs. Når det er sagt lærer de mye av å bli brukt som ressurser da.❤️ Nettop, det trenger de virkelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14. juni 2020 #108 Del Skrevet 14. juni 2020 Tråden er ryddet for persondebatt og svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 15. juni 2020 #109 Del Skrevet 15. juni 2020 (endret) Nå er pluselig kos med kidsa slått konkurs... Gøy for dem som har bestilt varer håper folk ikke har betalt på forskudd... Endret 15. juni 2020 av Love2017juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 15. juni 2020 #110 Del Skrevet 15. juni 2020 Utrolig leit at de gikk konkurs, men det må jo nesten ligge i kortet når de egentlig valgte å avvikle bedriften. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 16. juni 2020 #111 Del Skrevet 16. juni 2020 21 timer siden, Love2017juni skrev: Nå er pluselig kos med kidsa slått konkurs... Gøy for dem som har bestilt varer håper folk ikke har betalt på forskudd... Det står at de har fått varene sine alle de som har bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 16. juni 2020 #112 Del Skrevet 16. juni 2020 11 timer siden, Orly skrev: Det står at de har fått varene sine alle de som har bestilt Så bra 👏🏻👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 19. juni 2020 #113 Del Skrevet 19. juni 2020 På 14.6.2020 den 13.51, Lillyann skrev: Slutt bare slutt å sitt her å kritiser noen dere faktisk bare ser en brøkdel av sitt liv på snap. Hadde noen sett inn i deres liv hadde nok ikka alt vært perfekt der heller, hadde det da vært ok å få det sleng i fleisen? Kan dere stille dere opp å si det samme til henne face to face som dere sier her? Nei neppe, så vær så snill å slutt å sitt å kritisere andre sine barn, andre sitt liv og andre sin måte å takle hverdagen. de velger da selv hva som blir delt. Da må man da tåle og høre noe om det? Det der gidder jeg ikke, sier ingenting stygt om hverken henne eller familien. Er vel ingen som er perfekte, men syns det blir fordumt hvordan ting blir delt. Å det må da vell være lov å utale seg om når hun selv velger å være offentlig og leve på barna og familien sin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 19. juni 2020 #114 Del Skrevet 19. juni 2020 (endret) På 15.6.2020 den 16.26, Litenoggod skrev: Utrolig leit at de gikk konkurs, men det må jo nesten ligge i kortet når de egentlig valgte å avvikle bedriften. regnet også med det. Samme at hun delte mye om at ting ikke var lett. Så ventet bare på at beskjeden om konkurs skulle komme. Endret 19. juni 2020 av supermamz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 8. juli 2020 #115 Del Skrevet 8. juli 2020 (endret) Er det mulig at det kan bli så kaos av flytting? Dag etter dag uke etter uke Endret 8. juli 2020 av Tildittbeste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 8. juli 2020 #116 Del Skrevet 8. juli 2020 2 minutter siden, Tildittbeste skrev: Er det mulig at det kan bli så kaos av flytting? Dag etter dag uke etter uke Akkurat det er vel ikke så rart, en butikk som gikk konkurs, 7 barn,stort hus som må tømmes osv 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tildittbeste Skrevet 8. juli 2020 #117 Del Skrevet 8. juli 2020 8 minutter siden, Orly skrev: Akkurat det er vel ikke så rart, en butikk som gikk konkurs, 7 barn,stort hus som må tømmes osv Oppleves sikkert ulikt ja. Hadde nesten samme situasjon men følte det ikke kaotisk..Men kan jo likevell skjønne det. Bare så kjedlig og høre om det samme om og om igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 8. juli 2020 #118 Del Skrevet 8. juli 2020 Aldri hørt om noen som klager så mye og er så sliten før jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 8. juli 2020 #119 Del Skrevet 8. juli 2020 1 minutt siden, Visla skrev: Aldri hørt om noen som klager så mye og er så sliten før jeg. Hadde jeg også gjort hvis jeg hadde hatt 7 barn 🤷♀️😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 8. juli 2020 #120 Del Skrevet 8. juli 2020 (endret) 5 timer siden, Tildittbeste skrev: Oppleves sikkert ulikt ja. Hadde nesten samme situasjon men følte det ikke kaotisk..Men kan jo likevell skjønne det. Bare så kjedlig og høre om det samme om og om igjen Dropp å høre på da vel du hadde også 7 barn hvorav 2 små og en som ammet mye? Endret 8. juli 2020 av Orly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå