Gå til innhold

Hellstrøm og Anita


Limbo 2014

Anbefalte innlegg

På 5.5.2019 den 1.07, Limbo 2014 skrev:

Les intervjuet da, så ser du en helt annen side av Hellstrøm, som både kjæreste og bonusfar. 

Jeg har møtt Hellstrøm mange ganger, jeg trenger ikke å lese om ham for å vite hvordan han er. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.5.2019 den 11.03, Trulteskogen skrev:

Kan ikke se for meg at hun Anita får noe ut av dette, sånn for å være ærlig og oppriktig er dette mer alderspsykiatri enn romantikk. Se der danser bestefar, trallala. 

Dette er seriøst noe av det morsomte jeg har lest på KG!

Når det gjelder paret selv har jeg null tanker rundt det, annet enn at de vel begge har egeninteresse i dette.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig mye spying av negativet og dårlig holdning i denne tråden her. Mange som dømmer paret pga alderen! Alder er bare et tall! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellstrøm er sexy, morsom og intelligent. Jeg er straks 30, og han appellerer til meg. Han holder seg godt. En flott mann, syns jeg. Og det synes tydeligvis hun også. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for persondebatt oh tilsvar til dette. 

Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Marihønepøne said:

Jeg har møtt Hellstrøm mange ganger, jeg trenger ikke å lese om ham for å vite hvordan han er. 

Du har snakket med ham om oppveksten, kjærligheten, rollen som bonusfar? 

Du tror da ikke han viser alle sider til deg eller andre han møter hist og her?  

Eller har du scannet auraen hans?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Limbo 2014 skrev:

Du har snakket med ham om oppveksten, kjærligheten, rollen som bonusfar? 

Du tror da ikke han viser alle sider til deg eller andre han møter hist og her?  

Eller har du scannet auraen hans?

Jeg tror ikke du vet alt om ham heller ved å lese et glanset portrettintervju i VG. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marihønepøne said:

Jeg tror ikke du vet alt om ham heller ved å lese et glanset portrettintervju i VG. 

Nei, men det har jeg ikke sagt. Jeg sier st han viser sider ved seg selv han ellers ikke har vist. Men du konkluderer med at han er selvsentrert etc fordi du har «møtt ham» noen ganger. En ting er å være surmaget, en annen ting er å gidde å svare på en trod der du ikke har lest saken for så å være surmaget. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Limbo 2014 skrev:

Nei, men det har jeg ikke sagt. Jeg sier st han viser sider ved seg selv han ellers ikke har vist. Men du konkluderer med at han er selvsentrert etc fordi du har «møtt ham» noen ganger. En ting er å være surmaget, en annen ting er å gidde å svare på en trod der du ikke har lest saken for så å være surmaget. 

Jeg møter ham jevnlig. Gjør du? 

Jeg har faktisk lest saken, så vet du det. Kall meg gjerne surmaga. Jeg kan uansett ikke måle meg i surmagethet med ham denne tråden handler om. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
8 timer siden, blåbærpai skrev:

Hellstrøm er sexy, morsom og intelligent. Jeg er straks 30, og han appellerer til meg. Han holder seg godt. En flott mann, syns jeg. Og det synes tydeligvis hun også. 

Er du ironisk? Noe så lite sexy som Hellstrøm skal en lete lenge etter, synes nå jeg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Marihønepøne said:

Jeg møter ham jevnlig. Gjør du? 

Jeg har faktisk lest saken, så vet du det. Kall meg gjerne surmaga. Jeg kan uansett ikke måle meg i surmagethet med ham denne tråden handler om. 

Nei, men fokuset i tråden var at han viste andre sider - til og med litt ydmykhet. At han kan være surmaget er jo imaget, så trenger ikke møte ham for å få med meg det.,

Forstår ikke at du gadd lese om ham, siden du har bestemt deg for å ikke like ham. Men deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Limbo 2014 skrev:

Nei, men fokuset i tråden var at han viste andre sider - til og med litt ydmykhet. At han kan være surmaget er jo imaget, så trenger ikke møte ham for å få med meg det.,

Forstår ikke at du gadd lese om ham, siden du har bestemt deg for å ikke like ham. Men deg om det.

Jeg har ikke bestemt meg for ikke å like ham - jeg liker ham ikke. Det er to forskjellige ting. Jeg er faktisk temmelig redd ham; han er virkelig ikke hyggelig. Og ydmyk? Ikke få meg til å le. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...