Gå til innhold

Hellstrøm og Anita


Limbo 2014

Anbefalte innlegg

Leste intervju med dem i VG i dag. Utrolig søte da, inspirerende. Paris og restauranter ❤️

Selv om stor aldersforskjell kan jeg skjønne henne - de har jo et skikkelig kvalitetsforhold og Hellstrøm virker utrolig sprek til å være 70(!).

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er på alder med henne og synes det er sprøtt å være sammen med en på 70...eldre enn far min. MEN, de er forelsket og har det bra såå....bra for dem . Men, det er noe med kjendiser...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sprø her er vel ikke aldersforskjellen, men å være sammen med noen som kun liker seg selv og det noe så sykt mye. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marihønepøne said:

Det sprø her er vel ikke aldersforskjellen, men å være sammen med noen som kun liker seg selv og det noe så sykt mye. 

Les intervjuet da, så ser du en helt annen side av Hellstrøm, som både kjæreste og bonusfar. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Marihønepøne skrev:

Det sprø her er vel ikke aldersforskjellen, men å være sammen med noen som kun liker seg selv og det noe så sykt mye. 

Det er også litt sprøtt at man ikke forstår at han mye spiller en slags karakter i programmene han er med på. :)

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den sanneste siden vi kommer til å få se fra Hellstrøm er når han reiser rundt med Truls Svendsen. Anbefaler det programmet til alle, mange fine øyeblikk der og man får se en annen side av Hellstrøm 😊

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, neiognei skrev:

Det er også litt sprøtt at man ikke forstår at han mye spiller en slags karakter i programmene han er med på. :)

Enig og det er en side i Hellstrøm rydder opp. Mens når han er med Truls Svendsen er han både omsorgsfull og jovial. Han har jo mye humor også! Synes han virker som en veldig sammensatt person. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Noen liker bestefaren.....

Alt for stor forskjell i alder, syns nå jeg, men de er begge voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MizBiz

Er like gammel som hu dama og kunne ALDRI klart å være sammen med en så gammel mann. Ihvertfall ikke en så selvhøytidlig fyr som han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MizBiz skrev:

Er like gammel som hu dama og kunne ALDRI klart å være sammen med en så gammel mann. Ihvertfall ikke en så selvhøytidlig fyr som han.

Synes rett og slett at det ikke skal gå på alder når man finner kjærlighet uansett hvor stor aldersforskjell. Nå har ikke jeg fått med meg hvor gammel hun er om forhold til Hellstrøm eller lest denne artikkelen om dem

Må også huske at hvordan han fremstilles i media og på TV så er han sikkert en helt annen person og hun har nok gått etter personlighet og ikke alderen hans. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Keikolina skrev:

Hadde nok ikke vært sammen hvis han hadde vært minstepensjonist...

Du sier noe👆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 70 og hun snart 40. Jeg synes Hellstrøm er tøff og sporty i programmet med Truls. Alt han er med på. Rappe, danse, synge opera foran et publikum, showe foran folk på gaten osv. Han fremstår både gretten og skeptisk på TV, men han er nok en helt annen en privat

Selv kunne jeg ALDRI vært sammen med en på 70. Men det viktigste er at de er lykkelig og har det fint sammen 

Mick Jagger er 75 og sammen med en på 31. Barn har de og. Det kan jeg kalle en golddiger 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, smalls skrev:

Han er 70 og hun snart 40. Jeg synes Hellstrøm er tøff og sporty i programmet med Truls. Alt han er med på. Rappe, danse, synge opera foran et publikum, showe foran folk på gaten osv. Han fremstår både gretten og skeptisk på TV, men han er nok en helt annen en privat

Selv kunne jeg ALDRI vært sammen med en på 70. Men det viktigste er at de er lykkelig og har det fint sammen 

Mick Jagger er 75 og sammen med en på 31. Barn har de og. Det kan jeg kalle en golddiger 

Jeg tenker at det er bare er tall selvom man har levd nesten et helt liv så er det fortsatt et tall. Mange menn er ikke modne når de er 30 engang. Har ei venninne som er 40 år og samboeren er 25, som hu sier at det er ikke aldersforskjellen som har noe å si, men at hvordan man føler seg med personen og hvordan livet er med en person og min venninne kom ut i fra et ekteskap med en på samma alder og hu sa at hu følte ikke det som hu gjør nå med sin nye samboer for det var ikke alderen som avgjorde ting hos dem, men at de utfylte hverandre såpass bra. Og de fikk mye kritikk for forholdet sitt i begynnelsen de også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Keikolina said:

Hadde nok ikke vært sammen hvis han hadde vært minstepensjonist...

 

7 hours ago, Pæddan said:

Du sier noe👆

Like saklig som å beskylde noen for å falle for sin kjære fordi vedkommende er pen/snill/kul/morsom. Som om det er noe galt at det finnes noe man faller for, Han er jo oppvokst på Oslo øst, det er pasjon for mat, talent og ærgjerrighet som har fått ham dit han er. Det er kvaliteter mange faller for, naturlig nok, og som man ikke finner så lett hos noen og enda sjeldnere hos mannlige minstepensjonister. 

xDamen jobber med produksjoner i tv2 står det, så hun er nok vant med kjente TV-fjes, og hun kjøpte selv naboleiligheten ved siden av han så hun står på egne ben. 

Selv må jeg justere min egen oppfatning av hva 60 og 70 år egentlig er. Det er så utrolig individuelt og Hellstrøm både ser og ter seg yngre enn mange på noen og 50.

Endret av Limbo 2014
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er få eller ingen feks bussjåfører på 71 som finner seg dame på 31, så litt har penger og berømmelse å si enten en like å si det høyt eller ikke. 

Endret av Loke37
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, Loke37 said:

Hehe det er få eller ingen feks bussjåfører på 71 som finner seg dame på 31, så litt har penger og berømmelse å si enten en like å si det høyt eller ikke. 

Omtrent like oppsiktsvekkende som at det er lettere å få kjæreste når man er pen og snill enn om man er stygg og slem. 

Endret av Limbo 2014
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var jo gift med Håvard Lilleheie. Kanskje Hellstrøm passer henne bedre. Alder er ingen hindring. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, EllaSays skrev:

Hun var jo gift med Håvard Lilleheie. Kanskje Hellstrøm passer henne bedre. Alder er ingen hindring. 

Jeg hadde lett valgt Hellstrøm foran han der Lilleheie. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba

Og jeg synes ikke de er spesielt søte sammen, og kommer nok aldri til å forstå hvorfor hun falt for han. Han er fin i programmet sammen med TS, men ellers... nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...