Gå til innhold

Teen Mom 2 Jenelle sin hund drept av mannen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenelle har alltid vært et hot mess og alltid endt opp med feil menn. Har ikke sett på Teen Mom 2 på lenge. Har hun fått omsorg for sønnen eller har mora han enda?

Han David er virkelig no god. Trodde Nathan var ille, men David er verre. Hadde noen drept katta mi, så hadde jeg blitt alvorlig forbanna! 🤬😡 Håper hun skiller seg fra han

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, smalls said:

Jenelle har alltid vært et hot mess og alltid endt opp med feil menn. Har ikke sett på Teen Mom 2 på lenge. Har hun fått omsorg for sønnen eller har mora han enda?

Han David er virkelig no god. Trodde Nathan var ille, men David er verre. Hadde noen drept katta mi, så hadde jeg blitt alvorlig forbanna! 🤬😡 Håper hun skiller seg fra han

Barbara har fortsatt Jace. Og Nathan er en pusekatt i forhold til David...

Anonymkode: 5961e...d3b

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barbara har fortsatt Jace. Og Nathan er en pusekatt i forhold til David...

Synd, den dama kommer ALDRI til å endre seg og ta seg sammen. Skremmende at hun har 3 barn. 😯

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, smalls said:

Synd, den dama kommer ALDRI til å endre seg og ta seg sammen. Skremmende at hun har 3 barn. 😯

Enig. Heldigvis har hun sterilisert seg da, har postet masse om det på insta i det siste.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvem i all verden er disse søppel-menneskene??            

:bond:

Anonymkode: 17e1f...b7a

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Heldigvis har hun sterilisert seg da, har postet masse om det på insta i det siste.

Hvert fall noe hun kan gjøre rett. Men helt sinnsykt hun har omsorg for de 2 yngste. Burde vært fjernet for lengst

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, smalls said:

Hvert fall noe hun kan gjøre rett. Men helt sinnsykt hun har omsorg for de 2 yngste. Burde vært fjernet for lengst

Ja, spesielt yngste ungen er jo åpenbart skada på en eller annen måte. Helt død i øynene. Sikkert pga all rusen til Jenelle, i kombinasjon med en helt ræva oppvekst selvfølgelig. Midterste burde vært til faren sin, og det sier litt - at Nathan er et 10,000 ganger bedre alternativ enn J.

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, spesielt yngste ungen er jo åpenbart skada på en eller annen måte. Helt død i øynene. Sikkert pga all rusen til Jenelle, i kombinasjon med en helt ræva oppvekst selvfølgelig. Midterste burde vært til faren sin, og det sier litt - at Nathan er et 10,000 ganger bedre alternativ enn J.

Leste hun ruset seg da hun gikk gravid med den minste. Jeg er ikke overrasket. Barnevernet virker ikke så strenge der borte. Stakkars barn 😭 J er vel 9 år nå, leste han hadde utviklet angst (Eller hva det var) Det er ikke rart. Faren er borte og mora et nutcase

• Liker 4
Gjest Promqueen
Skrevet
2 minutter siden, smalls skrev:

Leste hun ruset seg da hun gikk gravid med den minste. Jeg er ikke overrasket. Barnevernet virker ikke så strenge der borte. Stakkars barn 😭 J er vel 9 år nå, leste han hadde utviklet angst (Eller hva det var) Det er ikke rart. Faren er borte og mora et nutcase

Ensley testet positiv på marjuanna når hun ble født og hun ble ikke tatt av barnevernet. Det sier litt om hvor fucka systemet er i USA. Hadde dette vært i Norge hadde ungen vært borte før noen hadde rukket å klippe navlesnora! 

Skrevet
33 minutter siden, Promqueen skrev:

Ensley testet positiv på marjuanna når hun ble født og hun ble ikke tatt av barnevernet. Det sier litt om hvor fucka systemet er i USA. Hadde dette vært i Norge hadde ungen vært borte før noen hadde rukket å klippe navlesnora! 

Helt sykt! Hva tenker de med? Mora har røyket dop mens hun gikk gravid, men de lar henne bare beholde ungen?! 😳 Måløs faktisk 

Jenelle er så egoistisk og burde aldri hatt omsorg for barn. De blir jo helt fucked up. Utrolig at hun enda er med psyco David. Husker Barbara sa i starten "Han er den verste du har vært med" hun har rett

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, smalls skrev:

Helt sykt! Hva tenker de med? Mora har røyket dop mens hun gikk gravid, men de lar henne bare beholde ungen?! 😳 Måløs faktisk 

Jenelle er så egoistisk og burde aldri hatt omsorg for barn. De blir jo helt fucked up. Utrolig at hun enda er med psyco David. Husker Barbara sa i starten "Han er den verste du har vært med" hun har rett

Hvor kan jeg se dette?

Anonymkode: 78083...43c

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kan jeg se dette?

Anonymkode: 78083...43c

Jeg så det på Mtv. Vet ikke hvor du kan se hen nå. Må kanskje Google litt

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, smalls said:

Ja, i tillegg er jo all kranglinga mellom Barb og J ikke bra for Jace heller. Tror ting ville vært mye mer stabilt for han om de ikke hadde hatt noen kontakt. Mulig Barb har bidratt til at J er et så shitty menneske, men jeg glemmer ikke episodene fra Teen Mom når J bare stakk fra den nyfødte ungen sin for å dra på fest.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, smalls said:

Husker Barbara sa i starten "Han er den verste du har vært med" hun har rett

Det har vel Barbara sagt om alle kjærestene hennes da 🙈 Og hun har jo hatt rett - de har jo blitt bare verre og verre

• Liker 3
Skrevet

Barb virker ikke helt god hun heller. Hun er jo med på på å krangle med Jenelle foran J. Er morsomt når de skal møtes og hun bare "oh hi jenelle" virker overasket at Jenelle i det hele tatt møtte opp 🤣

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Episoden der hun dro opp pistolen og fulgte etter en fyr hjem med barnet i bilen hjalp heller ikke noen. 

Det vil nok komme frem litt av hvert når Jenelle endelig tør å fra David, tenker jeg. 

Anonymkode: 4dfbc...c0f

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne hendelsen har visstnok endelig fått Jenelle sparket fra serien

http://www.theashleysrealityroundup.com/2019/05/07/exclusive-jenelle-evans-has-been-officially-fired-from-teen-mom-2-heres-how-it-happened/

På tide! Har ventet på det lenge. Siden Farrah fikk sparken, så synes jeg det var rart gærne Jenelle ikke fikk. Det er rystende mye jeg har sett i serien

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå mister hun også inntekten fra TV-serien samt at annonsører etc. skygger banen. Hva skal familien leve av da?

Veldig trist at det er barn innblandet her som bevitner alt. 😢

Anonymkode: 4dfbc...c0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...