Gå til innhold

Hvordan behandler dere folk dere ikke liker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis dere misliker noen, hvordan er dere ovenfor den personen da? Er dere sure mot den, sint, unngår dere den eller hvordan velger dere å være mot de dere misliker? 

Anonymkode: 09459...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier som regel bare å gå rett bort til de og spytte de i ansiktet. 

Anonymkode: 6a2cf...839

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvorfor. Hvis det bare er manglende kjemi, er jeg normalt høflig og vennlig, men holder avstand. Er det kjipe mennesker er jeg avvisende, evt ignorerer dem.

Anonymkode: 17eb4...838

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pleier som regel bare å gå rett bort til de og spytte de i ansiktet. 

Anonymkode: 6a2cf...839

😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: bec4a...c8c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er normalt høflig mot dem, men unngår dem og inviterer aldri til dialog.

De som ikke liker meg kommer med  regelmessige stikk/hersketeknikker, smisker/klenger seg på mannen min, unngår å snakke med meg, forsøker gjentatte ganger å provosere, fryser meg ut osv..

Anonymkode: c1f44...948

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på hvorfor. Hvis det bare er manglende kjemi, er jeg normalt høflig og vennlig, men holder avstand. Er det kjipe mennesker er jeg avvisende, evt ignorerer dem.

Anonymkode: 17eb4...838

Samme her. 

Jeg er blitt såpass gammel at jeg ikke gidder å bruke tiden min på folk jeg ikke liker. Er det folk jeg misliker pga. feil kjemi/intuisjon, er jeg høflig og tilbakeholdende.

Er det beviselig drittsekker, er jeg overhodet ikke konfliktsky. Da gidder jeg ikke engang å være høflig. 

Anonymkode: d55e9...bd9

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normalt høflig, men holder meg unna så langt det går. Prøver å være rundt folk jeg liker. 

Anonymkode: 7bd27...4e5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere misliker noen, hvordan er dere ovenfor den personen da? Er dere sure mot den, sint, unngår dere den eller hvordan velger dere å være mot de dere misliker? 

Anonymkode: 09459...19f

Kjølig og presist høflig.

Jeg tror nok de aller, aller fleste som jeg synes er håpløse fehoder tror jeg ikke har noe imot dem. Jeg vet med sikkerhet at en hel del av dem lever i villfarelse om at jeg liker og til og med respekterer dem i all deres grenseløse idioti og utenkelige hjelpeløshet.

Var til og med en av dem en gang som etter at jeg skjelte henne ut etter noter trodde vi var venninner. Å få kjeft på høflig vis forvirrer åpenbart folk.

Anonymkode: 65672...820

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvorfor jeg misliker dem, men jeg prøver å oppføre meg anstendig mot folk selv om jeg ikke liker dem. Tenker at hvis jeg er kjip tilbake mot noen som har vært kjip mot meg, så sier det mest om meg. Jeg ønsker ikke å være et sånt menneske. Prøver å bare ignorere den dårlige oppførselen og oppføre meg høflig, selv om jeg holder avstand. Folk som ikke kan å oppføre seg stempler jeg egentlig som veldig usikre eller umodne, og tenker helst at det er litt synd på dem. Men jeg har kanskje en utblåsning til samboer om hvor fæl vedkommende er etterpå da. Jeg er dessverre ikke noe overmenneske 😂 

Når det er sagt har jeg ingen i livet mitt som har gjort noe virkelig ille mot meg. Da hadde det kanskje vært vanskeligere å overse den dårlige oppførselen. 

Anonymkode: 91560...75f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen jeg ikkje trenger å.ha noe med å gjøre bryr jeg meg minst mulig med dem, er normalt høflig. 

Om det er noen jeg trenger å ha noe med å gjøre arbeider jeg med å ha en god innstilling og bli kjent med dem. Opplever at de fleste er langt mer spiselige når han kjenner dem. 

 

Når det gjelder slitsomme familiemedlemmer er jeg stort sett høflig og imøtekommende, men  tydelig på Når de starter med oppførsel jeg ikke gidder. 

Gir beskjed om at "jeg ikke er interessert i å diskutere  dette temaet" eller lignende når de starter med sytinga si. 

Anonymkode: 81c98...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort, høflig og kjølig. Bruker så lite energi og tid på vedkommende som mulig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer da helt an på hvorfor jeg ikke like dem.
Men hovedsaklig, jeg unngår dem. Oppsøker IKKE plasser som jeg vet de kan befinne seg på. 

Anonymkode: b9774...190

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som jeg behnalder folk som ligger rundt på alle gravlundene i verden. 

Jeg registerer rett og slett ikke at de eksisterer.

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Normalt høflig, men holder meg unna så langt det går. Prøver å være rundt folk jeg liker. 

Anonymkode: 7bd27...4e5

Bra svar.

Bruker ikke tid på mennesker som jeg ikke har interesse av; uansett.

Anonymkode: 6d97f...c0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder med høflig til dem. Starter aldri samtalen med de, det får de gjøre selv. Svarer kun på det de spør om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er en del som ikke liker folk. Synd da. Mennesker er jo skapt for å være sosiale. Sikkert kjekt å ignorere. 

Anonymkode: 09459...19f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnvikende og forsiktig. Som ofte tolkes som sur. Ser folk skriver det er bare å ikke treffe de man ikke liker. Men forstemmende ofte befinner disse individene seg dessverre på jobb. Ofte i sjefsposisjoner. 

Anonymkode: 70028...8fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kollega som jeg misliker. Vi jobber ikke så tett (gjorde det tidligere) og møtes type på pauserommet, i gangene og på sosiale tilstelninger. Jeg er høflig mot vedkommende, men tilbakeholdende og inviterer ikke til samtale. Unngår vedkommende om jeg kan. 

Anonymkode: 46fe8...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Rasshøl

Omgås ikke kryp jeg misliker. Av natur er jeg arrogant, og overflatisk ute. Men det er fordi jeg lider av sosial angst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett bare unngår jeg folk jeg ikke liker. Men kan møte på fremmede jeg kontant misliker likevel. Da kan jeg være alt fra korrekt og kjølig, til svært frekk. 

Anonymkode: 3234c...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...