Gå til innhold

Norge er redd for dem som ikke ligner norsk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss være ærlig; når utlendinger kommer til Norge så velger de å ta det de vil fra Norges kultur fordi de ikke liker det. 

Anonymkode: c9928...bd5

Ja nettopp. De slenge av seg med lite flatterende ord om oss også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, theTitanic skrev:

For noe tull. Å være overdrevent hensynsfull ihht andre kulturer er ikke heldig det heller. Vi trenger jo ikke adoptere alle kulturer som kommer hit. 

Jeg syntes det er fjasete å feire 17 mai i andre land også. Hva skal man vel det for? 

Enig i dette. Hvert år på TV er det innslag der nordmenn går i 17. mai tog rundt om kring i verden. PGreit å invitere nordmenn i nabolaget/byen på 17. mai frokost og sånt. Men ikke marsjere rundt i andre lands gater med flagg og bunader. Det er direkte puteflaut å se på. 

Anonymkode: 8f5d7...ed6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men det har vi ikke klart. Nordmenn bøyer seg for alt og alle, det har forandret seg helt utrolig om vi skal se tilbake til 80-tallet.
Ser jo nesten ikke en nordmann igjen. Er det noen som er hvit er det mest sannsnylig en svenske eller danske. 
Nordmenn får ikke barn, og ofte så får de barn med andre etnisisteter. Er færre og færre blondiner.

Anonymkode: b7d33...2ab

Sant nok. Samtidig har vi ikke lov til å være stolte av å være norske, stemme FrP eller være åpent kritisk til innvandringspolitikk uten at noen hyler rasist. 

Vi kommer til å ende opp som Sverige. Fullstendig overkjørt med tendenser til anarki enkelte steder og brennende forrakt til stat og etniske svenske.

Anonymkode: 8f10b...a9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full respekt for mennesker fra muslimske land. Liker ikke Islam. Den har ødelagt blant annet en voldsomt lovende arabisk kultur over mange hundre år. 

Når det gjelder innvandrere fra ikke-muslimske land, fungerer integrering egentlig veldig bra.

Så jeg er ikke redd innvandrere. Eller har noen som helst form for mistanke mot folk fra andre kulturer. Jeg bare liker ikke hvordan Koranen har blitt tolket.

Jeg er fra Oslo og har flere venner fra Midtøsten. Jeg mener jeg kan si hva jeg mener, så lenge jeg ikke dømmer noen.

Jeg dømmer overdreven tolkning av religiøse bøker.

  

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Full respekt for mennesker fra muslimske land. Liker ikke Islam. Den har ødelagt blant annet en voldsomt lovende arabisk kultur over mange hundre år. 

Når det gjelder innvandrere fra ikke-muslimske land, fungerer integrering egentlig veldig bra.

Så jeg er ikke redd innvandrere. Eller har noen som helst form for mistanke mot folk fra andre kulturer. Jeg bare liker ikke hvordan Koranen har blitt tolket.

Jeg er fra Oslo og har flere venner fra Midtøsten. Jeg mener jeg kan si hva jeg mener, så lenge jeg ikke dømmer noen.

Jeg dømmer overdreven tolkning av religiøse bøker.

  

Jeg er enig i hva du sier og islam har vært en ganske så stor tema i Norge

men jeg er mer opptatt av de som faktisk kommer til Norge og gjør sitt beste, vi fikk naboer fra syria som hadde fylktet fra terrorisme, de er så takknemlig og tar aldri livet for gitt, mannen går nesten hverdag for å fiske, konen vil ikke å stoppe å lage mat å dele det til alle i nabolaget og barna leker rundt med andre barn... det er så vakkert, men ikke mange ser det... i steden for klager mange på at det er for mange utlendere, hvor føle de er osv.. det er dårlig og gode mennesker i alle

Anonymkode: 63ee7...576

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...