Nadya Skrevet 16. februar #7601 Skrevet 16. februar Jeg har ikke møtt en struts ennå. Jeg har aldri lest tegneserien 'Agent X9'
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #7602 Skrevet 16. februar Ikke jeg heller. Jeg har aldri samlet på eldgamle Donaldblader.
fugl fønix Skrevet 16. februar #7603 Skrevet 16. februar Det har jeg. Jeg har aldri samlet på fotballkort
Nadya Skrevet 17. februar #7604 Skrevet 17. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri vært særlig begeistret for countrymusikk.
jukkapalme Skrevet 17. februar #7606 Skrevet 17. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri kost med en emu
fugl fønix Skrevet 17. februar #7607 Skrevet 17. februar Ikke jeg heller😅 Jeg har aldri sett en edderkopp svømme.
Ramsay Street Skrevet 17. februar #7608 Skrevet 17. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri vært i Andesfjellene
fugl fønix Skrevet 18. februar #7609 Skrevet 18. februar Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på Nordpolen.
fugl fønix Skrevet 18. februar #7611 Skrevet 18. februar Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett Chartersvein danse ballett. 👀 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar #7612 Skrevet 20. februar Ikke jeg heller. Jeg har aldri ønsket å se Svein danse noe som helst.
fugl fønix Skrevet 20. februar #7613 Skrevet 20. februar Ikke jeg heller,blir sliten av å bare høre på praten hans da så..😂 Jeg har aldri sett en flamingo hoppe strikk 🦩
Nadya Skrevet 20. februar #7614 Skrevet 20. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri stirret intenst på en banan i butikken mens jeg mumlet "jeg vet hva du har gjort"
fugl fønix Skrevet 22. februar #7615 Skrevet 22. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri fulgt med på svenske versjonen av Charterfeber.
Ramsay Street Skrevet 22. februar #7616 Skrevet 22. februar Ikke jeg heller. Realityprogram styrer jeg unna, uansett språk Jeg har aldri sett på Home and away
jukkapalme Skrevet 22. februar #7617 Skrevet 22. februar Jeg så noen episoder i min spede ungdom Jeg har aldri kødderingt til trumpen 1
Stacy__ Skrevet 22. februar #7618 Skrevet 22. februar jukkapalme skrev (40 minutter siden): Jeg så noen episoder i min spede ungdom Jeg har aldri kødderingt til trumpen Ikke jeg heller
Stacy__ Skrevet 22. februar #7619 Skrevet 22. februar Jeg har aldri vært tilhenger av første dag på jobb etter en ferie 😣 1
fugl fønix Skrevet 8. mars #7620 Skrevet 8. mars Ikke jeg heller. 🙂Jeg har aldri feiret jul når det er påske🙃
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå