Nadya Skrevet 12. februar #7581 Skrevet 12. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri vært på toga party.
Stacy__ Skrevet 12. februar #7582 Skrevet 12. februar Nadya skrev (2 timer siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri vært på toga party. Ikke jeg heller
jukkapalme Skrevet 12. februar #7584 Skrevet 12. februar Ikke jeg heller jeg har aldri likt danseband«musikk» 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #7585 Skrevet 12. februar Ikke jeg heller. Jeg har aldri forstått hvorfor kvinner MÅ "sitte pent" med helt samlede ben og menn slipper/kan skreve så mye de vil over alt.
Stacy__ Skrevet 13. februar #7586 Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (15 timer siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri forstått hvorfor kvinner MÅ "sitte pent" med helt samlede ben og menn slipper/kan skreve så mye de vil over alt. Ikke jeg heller, annet enn at det sikkert er en av de mange uskrevne reglene vi har i samfunnet. Og en del av vårt tillærte kjønnsrollemønster… 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar #7588 Skrevet 13. februar Det har jeg og det var veldig bra. Jeg har aldri haiket for å se hvor langt jeg kunne komme med ryggsekk.
fugl fønix Skrevet 13. februar #7589 Skrevet 13. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri hoppet av toget i fart.
jukkapalme Skrevet 13. februar #7590 Skrevet 13. februar Ikke jeg heller jeg har aldri sittet på glattcelle
fugl fønix Skrevet 14. februar #7591 Skrevet 14. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri mislikt helg.😸
fugl fønix Skrevet 15. februar #7592 Skrevet 15. februar Det forstår jeg 🥳 Jeg har aldri forstått at golf er såå gøy.
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #7593 Skrevet 16. februar Det har nok jeg når jeg har vært noen uker eller flere på langtur. Jeg har aldri bedt familien eller nysgjerrige naboer om å ta vare på posten for meg.
fugl fønix Skrevet 16. februar #7594 Skrevet 16. februar Kommer ikke på tale engang. Jeg har aldri dratt på delfinsafari.🏖
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #7595 Skrevet 16. februar Ikke jeg heller. Helt utelukket. Jeg har aldri vurdert "skytesafari" i afrika.
fugl fønix Skrevet 16. februar #7596 Skrevet 16. februar Ikke snakk om her heller.😅 J h a sett en trippelregnbue.🌈🌈🌈
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #7597 Skrevet 16. februar Ikke jeg heller. Jeg har aldri sett nordlyset...
Nadya Skrevet 16. februar #7598 Skrevet 16. februar Det har jeg Jeg har aldri gått meg vill i en storby 1
Hoppetaujenta Skrevet 16. februar #7599 Skrevet 16. februar Det har ikke jeg, for mitt indre kompass funker greit. Jeg har aldri vært på theater i Oslo.
fugl fønix Skrevet 16. februar #7600 Skrevet 16. februar Det har jeg,med klassen på barneskolen. Jeg har aldri vært på karneval i Brasil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå