Stacy__ Skrevet 6. februar #7561 Skrevet 6. februar mia83 skrev (16 timer siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri hatt uhell med bil som sjåfør. (Bank i bordet) Ikke jeg heller
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #7565 Skrevet 7. februar Det har jeg. Jeg har aldri tenkt at jeg skulle leve mitt voksne liv...helt uten noe kjæledyr. 1
fugl fønix Skrevet 8. februar #7566 Skrevet 8. februar Jeg var 50% hundemamma deler av voksenlivet,men ikke nå lenger,hunden døde av kreft. Jeg har aldri eid en katt før. 1
Nadya Skrevet 8. februar #7567 Skrevet 8. februar Jeg hadde ansvaret for en rødstripet katt i barndommen. Jeg har aldri vært på Stortinget. 1
fugl fønix Skrevet 8. februar #7568 Skrevet 8. februar Det har jeg, klassetur da jeg gikk på skolen. Jeg har aldri vært i en moské.
jukkapalme Skrevet 8. februar #7569 Skrevet 8. februar Ikke jeg heller jeg har aldri hoppet i fallskjerm
Nadya Skrevet 9. februar #7571 Skrevet 9. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri hatt rosa som favorittfarge
fugl fønix Skrevet 9. februar #7572 Skrevet 9. februar Jeg hadde,nå har jeg andre favorittfarger. Jeg har aldri spilt på harpe.
Stacy__ Skrevet 10. februar #7573 Skrevet 10. februar fugl fønix skrev (5 timer siden): Jeg hadde,nå har jeg andre favorittfarger. Jeg har aldri spilt på harpe. Ikke jeg heller
fugl fønix Skrevet 10. februar #7575 Skrevet 10. februar Det har jeg, når jeg har fri fra skolen og arbeid. Jeg har aldri brukt gratis strøm fra jobb til å lade privat elbil.
Stacy__ Skrevet 10. februar #7576 Skrevet 10. februar fugl fønix skrev (16 timer siden): Det har jeg, når jeg har fri fra skolen og arbeid. Jeg har aldri brukt gratis strøm fra jobb til å lade privat elbil. Ikke jeg heller 1
fugl fønix Skrevet 11. februar #7578 Skrevet 11. februar Det har jeg Jeg har aldri vært hos en sexterapaut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå