Stacy__ Skrevet 26. januar #7541 Skrevet 26. januar Kryneren skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri studert juss Ikke jeg heller
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #7543 Skrevet 27. januar Tja...jeg tror de er ganske ok på det jevne. Jeg har aldri som barn kjent glede da sommerferien var slutt. 1
Stacy__ Skrevet 27. januar #7544 Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Tja...jeg tror de er ganske ok på det jevne. Jeg har aldri som barn kjent glede da sommerferien var slutt. Ikke jeg heller
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #7546 Skrevet 27. januar exictence skrev (7 minutter siden): Jeg har aldri spist bacon til frokost Det har nok jeg en gang eller to, men heller ikke oftere enn det. Liker du bacon veldig godt?
Stacy__ Skrevet 27. januar #7547 Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det har nok jeg en gang eller to, men heller ikke oftere enn det. Liker du bacon veldig godt? Jeg er ikke særlig glad i bacon 🥓
Hoppetaujenta Skrevet 27. januar #7548 Skrevet 27. januar Da stiller jeg et spørsmål for deg. Liker du forsiktig sang med gitarspill til?
Stacy__ Skrevet 27. januar #7549 Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Da stiller jeg et spørsmål for deg. glemte meg
Stacy__ Skrevet 27. januar #7550 Skrevet 27. januar Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Liker du forsiktig sang med gitarspill til? Jeg kan dessverre ikke spille gitar, men synes det er hyggelig å høre på. 1
Ramsay Street Skrevet 27. januar #7552 Skrevet 27. januar Stacy__ skrev (9 minutter siden): Jeg har aldri likt å ha besøk veldig lenge Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt Sylvi Listhaug.
fugl fønix Skrevet 4. februar #7553 Skrevet 4. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri beundret Mette-Marit.
Nadya Skrevet 4. februar #7554 Skrevet 4. februar Jeg har ikke noe i mot Mette Marit. Jeg har aldri spilt golf.
fugl fønix Skrevet 4. februar #7555 Skrevet 4. februar Jeg har spilt golf på Wii U, og minigolf IRL. Jeg har aldri deltatt i kunstløp.
Hoppetaujenta Skrevet 4. februar #7556 Skrevet 4. februar Hihi...aldri jeg heller. Det skulle tatt seg ut. Jeg har aldri kjent en pilot.
fugl fønix Skrevet 5. februar #7557 Skrevet 5. februar Jeg datet engang en som skulle ta pilotskolen,han måtte flytte til USA for 2års periode.Flytte til USA var aldri aktuelt for meg,så han fant seg ei amerikansk dame isteden. Jeg har aldri datet en sirkusartist.
Stacy__ Skrevet 5. februar #7558 Skrevet 5. februar fugl fønix skrev (19 timer siden): Jeg datet engang en som skulle ta pilotskolen,han måtte flytte til USA for 2års periode.Flytte til USA var aldri aktuelt for meg,så han fant seg ei amerikansk dame isteden. Jeg har aldri datet en sirkusartist. Ikke jeg heller
mia83 Skrevet 5. februar #7560 Skrevet 5. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri hatt uhell med bil som sjåfør. (Bank i bordet)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå