Stacy__ Skrevet 21. januar #7481 Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Åhh...det er jeg superglad i hele tiden. Jeg har aldri likt å måke tung, våt snø for hånd. Jeg har faktisk aldri måkt snø i hele mitt liv Pappa gjorde det da jeg bodde hjemme, og mannen har gjort det etter at vi flyttet til huset vi bor i nå.
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #7483 Skrevet 21. januar Jazz er et stort felt og jazzrock liker jeg, men har litt problemer med slik intens musikk som jeg bare får vondt i hodet av. Jeg har aldri spilt saxofon.
Gjest SikkSakk1 Skrevet 21. januar #7484 Skrevet 21. januar ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt trombone.
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #7485 Skrevet 21. januar Ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt blokkfløyte med suksess.
Stacy__ Skrevet 21. januar #7486 Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt blokkfløyte med suksess. Ikke jeg heller, til tross for musikklærerens iherdige innsats på barneskolen 🙈 Stakkars fyren 1
Stacy__ Skrevet 21. januar #7487 Skrevet 21. januar Jeg har aldri klart å gå en uke uten å drikke kaffe
Gjest SikkSakk1 Skrevet 21. januar #7488 Skrevet 21. januar jeg har ikke spilt blokkfløyte siden barneskolen. 😄 Jeg har aldri likt smaken av tunfisk!!
Stacy__ Skrevet 21. januar #7489 Skrevet 21. januar SikkSakk1 skrev (1 minutt siden): jeg har ikke spilt blokkfløyte siden barneskolen. 😄 Jeg har aldri likt smaken av tunfisk!! Ikke jeg heller (ikke lukta heller)
Stacy__ Skrevet 21. januar #7490 Skrevet 21. januar Jeg har aldri likt å være borte fra jobb, utenom ferier og offentlige fridager
Hoppetaujenta Skrevet 21. januar #7491 Skrevet 21. januar Det har jeg nok ofte likt. Hadde du valgt å jobbe hjemmefra om du kunne hele året?
Stacy__ Skrevet 21. januar #7492 Skrevet 21. januar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det har jeg nok ofte likt. Hadde du valgt å jobbe hjemmefra om du kunne hele året? Nja, jeg hadde definitivt valgt noen dager med hjemmekontor, men jeg liker å møte fysisk på jobb. Så en god kombinasjon hadde vært midt i blinken
Nadya Skrevet torsdag kl. 12:35 #7494 Skrevet torsdag kl. 12:35 Ikke jeg heller. Jeg har aldri kledd meg ut som en pirat.
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 12:50 #7495 Skrevet torsdag kl. 12:50 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært tiltrukket av en pirat.
Stacy__ Skrevet torsdag kl. 19:17 #7496 Skrevet torsdag kl. 19:17 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært tiltrukket av en pirat. Ikke jeg heller
Stacy__ Skrevet torsdag kl. 19:18 #7497 Skrevet torsdag kl. 19:18 Jeg har aldri løpt mer enn 10km sammenhengende
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 01:46 #7498 Skrevet fredag kl. 01:46 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært opptatt av familien Beckham.
Stacy__ Skrevet fredag kl. 09:04 #7499 Skrevet fredag kl. 09:04 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært opptatt av familien Beckham. Ikke jeg heller 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå