Stacy__ Skrevet 7. januar #7441 Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Ikke vi heller Vi har aldri vært på dykkerkurs Ikke jeg heller
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #7443 Skrevet 7. januar Ikke vi heller Vi har aldri vært i en hundreårsdag
Stacy__ Skrevet 7. januar #7444 Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Ikke vi heller Vi har aldri vært i en hundreårsdag Ikke jeg heller
Stacy__ Skrevet 7. januar #7445 Skrevet 7. januar (endret) Jeg har aldri feiret nyttårsaften ute på byen Endret 7. januar av Stacy__
Fant80 Skrevet 7. januar #7446 Skrevet 7. januar Det har jeg - flere ganger. Jeg har aldri vært i media på noen måter. Hverken avbildet,intervjuet,eller vært inkludert i noe tekst.
Gjest SikkSakk1 Skrevet 7. januar #7447 Skrevet 7. januar ikke jeg heller, så vidt jeg vet om i alle fall. Jeg har aldri vært særlig glad i rakfisk.
Stacy__ Skrevet 7. januar #7449 Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det er vi Vi har aldri likt lutefisk Ikke jeg heller
Gjest SikkSakk1 Skrevet 7. januar #7451 Skrevet 7. januar ikke jeg heller. Jeg har aldri forsøkt å spise en meitemark.
Stacy__ Skrevet 7. januar #7453 Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ikke vi heller Vi har aldri spist maur Ikke jeg heller
Gjest SikkSakk1 Skrevet 8. januar #7455 Skrevet 8. januar ikke jeg heller. Jeg har aldri hatt førerkort for å kjøre buss.
Nadya Skrevet 8. januar #7456 Skrevet 8. januar Ikke jeg heller Jeg har aldri kjøpt kondomer på nærbutikken
Strigiformes Skrevet 9. januar #7457 Skrevet 9. januar Nadya skrev (På 8.1.2026 den 14.43): Ikke jeg heller Jeg har aldri kjøpt kondomer på nærbutikken Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt moped.
Gjest SikkSakk1 Skrevet 9. januar #7458 Skrevet 9. januar ikke jeg heller. jeg har aldri måttet gå til legevakten midt på natten.
jukkapalme Skrevet 9. januar #7460 Skrevet 9. januar Det har jeg, uendelig mange ganger Jeg har aldri smakt lutefisk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå