Stacy__ Skrevet 6. januar #7421 Skrevet 6. januar Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Ikke vi heller Vi har aldri likt smaken av rosenkål Jeg har ikke noe imot rosenkål
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #7423 Skrevet 6. januar Vi liker veldig godt makrell i tomat Vi har aldri gjort annet enn å brekke oss over rosenkål
Stacy__ Skrevet 7. januar #7424 Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Vi liker veldig godt makrell i tomat Vi har aldri gjort annet enn å brekke oss over rosenkål Jeg har ikke noe imot rosenkål
Stacy__ Skrevet 7. januar #7427 Skrevet 7. januar Nadya skrev (1 time siden): Det har jeg Jeg har aldri vært på Chat Noir Det har jeg
Nadya Skrevet 7. januar #7429 Skrevet 7. januar Jeg liker hermetisk mat. Jeg har aldri prøvd en elsykkel.
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #7430 Skrevet 7. januar Ikke vi heller Vi har aldri eid en motorbåt
Stacy__ Skrevet 7. januar #7432 Skrevet 7. januar Nadya skrev (40 minutter siden): Det har jeg Jeg har aldri sendt en klage til NRK Ikke jeg heller
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #7434 Skrevet 7. januar Det har vi Vi har aldri sendt inn leserinnlegg til aviser
Stacy__ Skrevet 7. januar #7435 Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): Det har vi Vi har aldri sendt inn leserinnlegg til aviser Det har jeg, men lenge siden nå
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #7437 Skrevet 7. januar Ikke vi heller Vi har aldri sett en mumie i virkeligheten
Stacy__ Skrevet 7. januar #7438 Skrevet 7. januar Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): Ikke vi heller Vi har aldri sett en mumie i virkeligheten Det har jeg, på et museum altså 😅
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #7440 Skrevet 7. januar Ikke vi heller Vi har aldri vært på dykkerkurs
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå