Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai #5001 Del Skrevet 8. mai Det har Cassidy Tvillingene. Vi har aldri hoppet i fallskjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. mai #5002 Del Skrevet 8. mai LiseTV skrev (8 timer siden): Ikke jeg heller Jeg har aldri spist sjømat. Det har jeg. Jeg har aldri blitt tatt for promillekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 8. mai #5003 Del Skrevet 8. mai Irak skrev (1 time siden): Det har jeg. Jeg har aldri blitt tatt for promillekjøring. Ikke jeg heller. jeg har aldri lest alle trådinnleggene her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai #5004 Del Skrevet 8. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært Brasil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 8. mai #5005 Del Skrevet 8. mai Ikke jeg heller Jeg har aldri vært nede i kloakk rør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai #5006 Del Skrevet 8. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Argentina?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 8. mai #5007 Del Skrevet 8. mai Ikke jeg heller Jeg har ikke vært i majoriteten av land i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. mai #5008 Del Skrevet 8. mai Realistisk har jeg ei aldri vært det.. Jeg har aldri blitt banket opp av ei feit dame i tresko.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 8. mai #5009 Del Skrevet 8. mai Ikke jeg heller Jeg har aldri aldri spist pepperkake på en åpenlyst frekk måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. mai #5010 Del Skrevet 8. mai Åhh, der er jeg skyldig! Jeg har aldri sovnet midt i en setning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 8. mai #5011 Del Skrevet 8. mai Ikke jeg heller Jeg har aldri sabotert noens eiendom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai #5012 Del Skrevet 8. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri gått på butikken i søvne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. mai #5013 Del Skrevet 8. mai Ikke jeg heller så vidt jeg vet... Jeg har aldri sagt til den jeg elsker at jeg faktisk gjør det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. mai #5014 Del Skrevet 8. mai Ikke Cassidy Tvillingene heller. Vi har aldri vært i Chile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 9. mai #5015 Del Skrevet 9. mai ikke jeg heller. jeg har aldri fått hull i tennene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mai #5016 Del Skrevet 9. mai Det har Cassidy Tvillingene fått før både Ciaran og Ciara. Vi har aldri brukket noe i kroppene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. mai #5017 Del Skrevet 9. mai Ikke jeg heller😀 Jeg har aldri fått en manikyr eller pedikyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 9. mai #5018 Del Skrevet 9. mai 17 hours ago, KnekkeBørre said: Ikke jeg heller så vidt jeg vet... Jeg har aldri sagt til den jeg elsker at jeg faktisk gjør det.. Så trist da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mai #5019 Del Skrevet 9. mai No1*No1 skrev (31 minutter siden): Jeg har aldri fått en manikyr eller pedikyr. Det har jeg fått mange ganger. Jeg har aldri likt pålimte, lange negler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 9. mai #5020 Del Skrevet 9. mai ikke jeg heller. Jeg har aldri drept en sommerfugl med fluesmekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå