Ciaran og Ciara Skrevet 17. september #6821 Skrevet 17. september Det liker vi Vi har aldri likt smaken av rosenkål
jukkapalme Skrevet 21. september #6822 Skrevet 21. september Ikke jeg heller jeg har aldri vært så interessert i dataspill
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #6823 Skrevet 21. september Ikke vi heller Vi har aldri vært interesserte i politikk
Helene Louise Skrevet 23. september #6824 Skrevet 23. september Det er jeg. Jeg har aldri spist en hel pose med popcorn alene.
Ciaran og Ciara Skrevet 23. september #6825 Skrevet 23. september Det har vi Vi har aldri vært religiøse
Helene Louise Skrevet 24. september #6826 Skrevet 24. september Det har jeg aldri (spirituell men ikke religiøs). Jeg har aldri kjørt bil selv.
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september #6827 Skrevet 24. september Ikke vi heller Vi har aldri kjørt motorbåt selv
Hoppetaujenta Skrevet 24. september #6828 Skrevet 24. september Det har jeg gjort i massevis. Sammen med passasjerer og mutters alene ute på havet på fisketur i dønningene. Jeg har aldri gjort narr av folk som vil fiske, men ikke tør å ta fisken av kroken selv. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september #6829 Skrevet 24. september Vi har aldri gjort narr av folk som fisker, men vi tar fisken av kroken selv Vi har aldri kjørt motorsykkel 1
Hakkespett1 Skrevet 24. september #6830 Skrevet 24. september det har jeg. jeg har aldri spist en meitemark.
Hoppetaujenta Skrevet 24. september #6831 Skrevet 24. september Det har heller ikke jeg gjort. Jeg har aldri spist...menneskekjøtt.
Hakkespett1 Skrevet 24. september #6832 Skrevet 24. september ikke jeg heller, så vidt jeg vet. Jeg har aldri smakt rottekjøtt heller, tror jeg..
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september #6833 Skrevet 24. september Ikke vi heller Vi har aldri kjørt moped
Hakkespett1 Skrevet 24. september #6834 Skrevet 24. september ikke jeg heller. jeg har aldri sklidd på et bananskall.
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september #6835 Skrevet 24. september Ikke vi heller Vi har aldri sklidd på et såpestykke
Hakkespett1 Skrevet 24. september #6836 Skrevet 24. september ikke jeg heller. jeg har aldri tenkt å bruke silikon i ansiktet.
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september #6837 Skrevet 24. september Ikke vi heller Vi har aldri holdt en tale foran mange mennesker
jukkapalme Skrevet 24. september #6838 Skrevet 24. september Ikke jeg heller jeg har aldri tatt hverken Botox eller fillers
Ciaran og Ciara Skrevet 24. september #6839 Skrevet 24. september Ikke vi heller Vi har aldri kjørt snøscooter
Helene Louise Skrevet 25. september #6840 Skrevet 25. september Ikke jeg heller. Jeg har aldri hoppet ut av et fly.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå