Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 10:47 #6141 Del Skrevet mandag kl 10:47 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vurdert å bli katolikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 11:15 #6142 Del Skrevet mandag kl 11:15 Vi ble døpt som katolikker hjemme i Irland da vi var barn, men vi meldte oss utav den katolske kirken da vi var 15 år gamle, nå er vi ateister begge to Vi har aldri tenkt å melde oss inni noen nye trossamfunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 08:04 #6143 Del Skrevet i går, 08:04 Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært tiltrukket av "klubber" som har ekstreme ledere som skal styre alt ved en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #6144 Del Skrevet 20 timer siden Ikke vi heller Vi har aldri vært medlemmer av noen klubber eller foreninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 3 timer siden #6145 Del Skrevet 3 timer siden Det har jeg Jeg har aldri blitt klubbmedlem fordi jeg hadde lyst på velkomstgaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå